در کنگره ایالات متحده دکل به دنبال انتخاب مجدد چهره 'قانون اساسی محافظه کار در حزب جمهوری خواه اولیه

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 15, 2020وقت در کنگره ایالات متحده

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

وقت در کنگره ایالات متحده برایان دکل چهره های جمهوری خواه و رقیب در بازار اولیه برای منطقه 18 که در حال اجرا است به حق او.

نیک Vessio زمینهای خود را به عنوان یک قانون اساسی محافظه کار با یک حرفه ای در زمینه اجرای قانون در شهر نیویورک است. در حوب ساند جمهوری خواه می گوید که او می خواهد برای دفاع از متمم دوم در همه هزینه ها اطمینان حاصل شود تنها قانونی شهروندان ایالات متحده می تواند کار مشاغل در اینجا و قوی تر در آب-مسائل کیفیت در حالی که هنوز کار با ایالات متحده شکر.

دکل نخل شهر ساخته شده است نام خود را به صورت محلی به عنوان یک جمهوری خواه است که مبارزه برای تمیز کردن آب است مایل به رفتن پا به پا با لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده و تمایلی به تحت تاثیر ایالات متحده شکر. او تایید شده توسط پیشرو سازمان محیط زیست Bullsugar و باتلاقی اعتماد در میان بسیاری دیگر.

کسانی که در حال اجرا در دموکراتیک بلیط می گویند ماست می تواند بیشتر انجام دهید.

افراشته با اشاره به کار او بیش از دو سال گذشته به ارتش و سپاه و سازمان حفاظت محیط زیست کاهش سطح دریاچه اوکیچوبی و جلوگیری از عمده سمی تخلیه.

او به نظر می رسد در سازمان حفاظت محیط زیست تنظیم یک استاندارد است که آب حاوی سطوح microcystin سم تولید شده توسط جلبک سبز-آبی, 8 قسمت در هر یک میلیارد و بالاتر است خطرناک به انسان — و سپاه اذعان ترشحات به عنوان سمی به گام به سوی از بین بردن ترشحات در دسترس نباشد.

"در حال حاضر که ما می توانیم آنها را در قبال این من فکر می کنم ما می توانیم از طریق به زبان است که آنها مجاز به سم مردم" ماست گفت TCPalm از اهداف خود برای دو سال آینده اگر مجددا انتخاب. "آنها گفتند که با ما کار می کنند و در حال حاضر آنها نیاز به آن را انجام دهد. که به طور موثر به پایان ترشحات به جامعه ما است."

Vessio گفت که فشار برای آژانس حفاظت از محیط زیست نظارت از آب در فلوریدا که او گفت را به طور قابل توجهی کمک به حل مسائل در اینجا بیش از شکوفه جلبک قرمز جزر و مد و دریایی سلامت. اگر سازمان حفاظت محیط زیست بود که بیشتر مسئول جزئیات این دانشگاه گفت: این امر ایجاد مسئولیت در این سازمان بخشی به ایجاد مخاطرات بهداشتی.

اذعان آمریکا شکر است "مشکل" او سپس گفت: این شرکت "تمیز کردن" یک بیت.

"من می خواهم با آنها کار می کنند" Vessio گفت. "من می گویند:" شما مردمی هستید یک کسب و کار شما استخدام بسیاری از مردم, اما شما را به انجام بیشتر برای محدود کردن موضوع آفت کش ها.'"

Coronavirus پاسخ

ماست دارای بالید خود را در توانایی خود را برای کمک به نگه داشتن کسب و کار و خانواده خود پا در این بیماری همه گیر از جمله حمایت اولیه برای مراقبت قانون در کنگره است.

او اغلب در مورد نقش خود در حصول اطمینان از کسب و کار تا به حال شانس به دریافت پول از دولت فدرال چک طرح حمایت می کند. مبارزات انتخاباتی خود گفت: دفتر خود مشغول به کار به طور مستقیم با 20000 ساکنان منطقه 18 برای کمک به آنها در پیدا کردن شغل فایل بیکاری یا کار نسبت به چک برای حفاظت از کسب و کار خود را.

Vessio گفت: او را تکیه بر توصیه CDC, اما شک و تردید بود از دولت منجر کارشناس, Dr. Anthony Fauci. او گفت که او می پوشد اما در سوال خود موفقیت است و بسیار بد از یک پتانسیل واکسن.

"من نه یک واکسن مرد" Vessio گفت. "می شود که به 'داروسازی بزرگ.' که می شود به دکتر Fauci. که به بیل گیتس."

دکل حمایت برای افراد قادر به تصمیم گیری های خود را در حالت ایده آل با پاک کردن اطلاعات از آژانس های فدرال.

"چگونه ما مطمئن شوید که هر کس ارائه شده است با این آزادی که ما به عنوان آمریکایی ها ؟ که من فشار" ماست گفت.

او قصد دارد همچنان به تمرکز بر روی مراحل بعدی برای چک حفاظت از برنامه.

Vessio پس از تشکیل پرونده برای صندلی خود را در ماه دسامبر مطرح شده است و نزدیک به $100,000 اما او کمک کرده اما 800 دلار است. دکل های مطرح شده نزدیک به 3 میلیون دلار. سه ماهه دوم هزینه گزارش های ناشی از چهارشنبه.

اعضای کنگره را $174,000 سالانه برای دوره دو ساله است.

جاشوا سلیمان است که یک سیاست خبرنگار پوشش گنج ساحل. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن