ایالات متحده باز به انصراف از مقدماتی که همه معاف زمینه; 4 بیشتر USGA حوادث nixed

Golfweek منتشر شده 4:20 PM EDT مارس 18 سال 2020تعویض این سال را به آمریکا باز تاریخ از ماه ژوئن تا سپتامبر نخو

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

تعویض این سال را به آمریکا باز تاریخ از ماه ژوئن تا سپتامبر نخواهد بود تنها تغییر بزرگ در آورده با COVID-19 بیماری همه گیر. USGA است لغو محلی و نهایی مقدماتی infamously فرایند دشوار که نصف این زمینه باعث می شود آن را به قهرمانی. در عوض 120 آمریکا باز رقابت سپتامبر. 17-20 در بالدار در نیویورک خواهد شد از ویژگی های همه معاف میشه.

"این یک تصمیم بود که فوق العاده دشوار است. باز بودن از ما قهرمانی است و ما DNA — 10,000 مردم به دنبال رویای خود گفت:" جان Bodenhamer USGA ارشد مدیر عامل قهرمانی. "آن را بر روی میز در آغاز. ما احساس اعتماد به نفس ما می تواند انجام مقدماتی برای همه چیز."

اصلی برنامه به نام برای 108 محلی مقدماتی و 12 نهایی مسابقات مقدماتی دومی انجام شده در هشت متحده و ژاپن و انگلستان و کانادا است. "تغییر زمان که به سقوط فقط ممکن نیست" با توجه به Bodenhamer. "بزرگترین مورد توجه بوده و نیاز به تست بازیکنان ویلچرهای و ضروری کارگران داخل به اصطلاح حباب. ما در هر سناریو قبل از اینکه ما تصمیم به انصراف از هر چیزی است."

بیشتر گلف: درجه بندی روز یکشنبه TaylorMade رانندگی امداد

واجد شرایط نیست تنها USGA رویداد سقوط قربانی به واقعیت بهداشت عمومی اورژانس: بدن حاکم است و همچنین لغو یکی دیگر از چهار نفر از آن تازه کار, در مسابقات قهرمانی, در علاوه بر این به مدت شش اتفاقاتی که در حال حاضر شده است سرد. برگ که فقط چهار نفر از برنامه ریزی 14 قهرمانی به رقابت در سال 2020 است. کسانی که USGA چهار قدیمی ترین و مهم ترین مسابقات: ایالات متحده باز در بالدار پا; 75 ایالات متحده زنان باز که منتقل شد به دسامبر 10-13 در لیگ قهرمانان باشگاه گلف در هوستون; از 120 ایالات متحده زنان تازه کار برنامه ریزی شده برای ماه اوت 3-9 در Woodmont باشگاه های کشور در Rockville, Md.; و 120 آمریکا تازه کار است که طول می کشد محل اوت 10-16 در بندن های شنی در اورگان.

هر دو تازه کار, قهرمانی باقی می ماند در تقویم اصلی خود را شکافها و USGA معتقد است که آنها را به عنوان برنامه ریزی شده ارائه شده CDC و دولت دستورالعمل آن امکان پذیر است.

چهار رویدادهای در حال حاضر کشیده از این برنامه شد برنامه ریزی شده برای ماه اوت و سپتامبر: اواسط تازه کار, زنان اواسط تازه کار, ارشد و ارشد زنان ، آنها پیوستن به شش نفر دیگر که در حال حاضر لغو شده است: آماتور چهار توپ, زنان تازه چهار توپ, ارشد, باز, زنان ارشد است و هر دو تاریخ و قهرمانی. Bodenhamer توصیف لغو به عنوان "دلخراش است."

"ما به این رفت تلاش برای انجام همه چیز ما می تواند به تاج هر قهرمان است که می تواند ما," او گفت:.

به Florida State Golf Association به تعویق افتاد, سکس عمومی لینک های قهرمانی, برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 12-14 در ChampionsGate باشگاه های کشور در Osceola County است.

برنامه تغییرات رانده شده توسط تعدادی از عوامل است نه کم که نگرانی های ایمنی و بهداشت برای متفقین گلف انجمن که شانه مقدار از روی زمین بار برای USGA حوادث. بسیاری از کسانی که در انجمن ها در صورت فشار مالی و wildly مختلف دولت و دولت های محلی محدودیت که تدارکات در نزدیکی غیر ممکن است. همچنین برخی از مقدماتی سالن شده اند مجبور به بستن و نیاز به را تشکیل می دهند درآمد از دست رفته باعث می شود میزبانی مقدماتی غیر ممکن است.

بیشتر: Seminole مدال گلف اشتراک ویژه با رویدادهای خیریه, بازیگران, ببر, فیل, روری و بیشتر

و نه می تواند USGA قهرمانی تیم به اندازه کافی عملکرد در میان همه گیر. "USGA است که مقر اصلی آن در نیوجرسی دوم سخت ترين آمار دولت در این کشور با افزایش میزان مرگ و میر نسبت به میانگین جهانی گفت:" کریگ Rocky ارشد نام تجاری افسر. "ما توانایی به طور موثر در تمام 14 قهرمانی با مقدماتی که ما نمی تواند از لحاظ جسمی با هم نمی توانند پرواز کنند و در برخی موارد نیاز به قرنطینه برای 14 روز قبل از اینکه قادر به کار در برخی از ایالت ها به شدت محدود است."

جدید COVID-19 واقعیت آشکار خواهد شد و حتی در این مسابقات که در صحنه به ویژه در بالدار ، مرسوم تعدادی از داوطلبان در آمریکا باز – بین 5,500 و 6000 – قطع خواهد شد به حدود 200. "بسیاری از داوطلبان در مرحله مقدماتی و کسب عنوان قهرمانی از سن جمعیتی است که در معرض خطر بالا" Bodenhamer توضیح داد.

هدفمند تعداد افراد مجاز به در-سایت هر روز در باز خواهد شد در حدود 2000. با نمونه تکمیل از طرفداران این تعداد معمولا در حدود 40,000.

"ما می دانیم که با ایالات متحده باز آن را به طور قابل توجهی کوچک برگشت. ما در حال تلاش برای بدست آوردن تعداد ما به عنوان کم به عنوان امکان پذیر است برای دریافت تاییدیه های لازم برای بازی" Bodenhamer گفت. "هر چه ما مجاز به انجام دولت های ما را در آن ساخت."

لغو باز مقدماتی خواهد بود کاملا احساس در میان طرفداران گلف است. آن را از کسانی نهایی مسابقات مقدماتی که سیندرلا داستان ظهور. در آخرین ربع قرن سه احتمالی باز کردن قهرمانان برای اولین بار ساخته شده راه خود را به زمین از طریق مقدماتی: استیو جونز در سال 1996 Michael Campbell در سال 2005 و لوکاس گلوور در سال 2009. سال گذشته 9,125 رقبا وارد واجد شرایط برای باز کردن با بیش از 35,000 ورود همه USGA رقابت های فردی.

USGA به تازگی پرده برداری از یک "از یک" نام تجاری کمپین که با تاکید بر این مسیر از مقدماتی به پیروزی خود در لیگ برتر قهرمانی است. این سال را به واقعیت است "از نه به عنوان بسیاری از یک است."

پس چگونه می خواهد زمینه را برای بالدار پا بود تعیین می شود ؟ "ما تلاش خواهد کرد برای ایجاد دسته از معافیت است که به بهترین شکل ممکن بود یادآور چه مقدماتی می خواهد تولید" Bodenhameer توضیح داد. "آن کامل نخواهد بود. آن را نگاه بسیار نزدیک به زمانی که ما رسیدن به پایان است."

این فرایند شامل خرد داده ها در بسیاری از PGA Tour بازیکنان معمولا رقابت در باز به علاوه چگونه بسیاری از اروپا و Korn کشتی تور و جهانی دیگر مدارهای. و آماتور بیش از حد. "ما می دانیم آن را حدود 15 آماتور به طور متوسط بیش از پنج سال گذشته" Bodenhamer اضافه شده است. "ما قصد داریم تا نگاهی که به ما حک کردن و چه کسانی که معافیت هستند. ما همچنین یک کوچکتر به طوری که مورد توجه است."

ایالات متحده در زمینه باز شد کاهش می یابد از 156 144 وقتی حرکت به سپتامبر اعلام شد, به جای کاهش نور روز.

به طور سنتی, بالای 60 بازیکن در رسمی گلف جهان رتبه بندی معاف هستند به باز اما انتظار نداریم که چیزی به عنوان ساده به عنوان افزایش این تعداد به بالای 75 یا 100, Bodenhamer هشدار داد. "ما در حال رفتن به بسیار متنوع تر از آن," او گفت:. "ما در حال رفتن به در به دنبال چه ایالات متحده در زمینه باز است مانند نگاه."

فیل مایکلسون در حال حاضر 61 در رتبه بندی جهانی و اگر او نمی کند صعود خواهد نیاز به یک معافیت ویژه به این مهم که در آن او به پایان رسید دوم یک رکورد شش بار از جمله در بالدار در سال 2006. مایکلسون گفت: در اوایل این سال است که او را کاهش هر گونه دعوت ویژه از USGA هر چند که زمانی که او انتظار می رود که فرصت کافی برای بازی راه خود را به این زمینه است. Bodenhamer گفت: کسانی که ویژه دعوت خواهد شد و هنوز بخشی از معیارهای '20: "ما یک روند ما را از طریق نگاه به پتانسیل ویژه معافیت ما را گسترش دهد و پیش بینی می کنیم که دوباره این سال است."

رادیکال تقویم لرزش تا به این معنی است که به طور معمول اتشی از USGA قهرمانی فصل خواهد شد در حال حاضر به طرز مرموزی آرام. این رویداد برای اولین بار رقابت خواهد بود که ایالات متحده زنان در Aug. 3-9 همان هفته به عنوان موکول PGA قهرمانی.

"ما بیش از هر سنگ ما می تواند. ما در هر سناریو. رسیدن به جایی که ما رو یک مدت طولانی و دشوار سفر" Bodenhamer گفت: از هشت هفته شدید داخلی بحث. "این دلخراش به لغو یک قهرمانی اجازه دهید به تنهایی 10. آنچه که ما در مقابل با سلامت و ایمنی از کسانی که میزبان ما قهرمانی و کسانی که در آنها بازی ما فقط احساس ما تا به حال هیچ انتخاب است."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب