ایالات متحده خانه کمیته OKs لایحه با ارائه گفتن سپاه به دریاچه اوکیچوبی ترشحات

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:52 PM EDT Jul 15, 2020یک خانه در ایالات متحده کمیته چهارشنبه

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

یک خانه در ایالات متحده کمیته چهارشنبه به تصویب قانون فهرست آینده فدرال پروژه های آب و خواستار سپاه مهندسان ارتش به کاهش مضر دریاچه اوکیچوبی ترشحات.

حمل و نقل و زیرساخت های کمیته تایید 2020 منابع آب و توسعه عمل می کنند.

این لایحه شامل اصلاحیه معرفی پنج شنبه توسط کنگره ایالات متحده برایان دکل نخل شهرستان جمهوریخواه نیاز به ارتش و سپاه برای به حداقل رساندن مضر تخلیه به سنت لوسی و Caloosahatchee رودخانه ها و در نظر گرفتن منع آنها را به سنت لوسی.

بیشتر: باید COVID-19 تواند عامل تصمیم گیری در دریاچه ای عملیات است ؟

سپاه در حال حاضر توسعه مدیریت دستورالعمل برای دریاچه شناخته شده به عنوان دریاچه اوکیچوبی سیستم عامل می باشد.

"خواستار آن است که ارتش و سپاه باید به دنبال کاهش ترشحات به ما مصب یک پیروزی" ماست گفت: در یک بیانیه آماده. "در حال حاضر ما همچنان در حال ساخت در این حرکت ادامه مبارزه برای صفر ترشحات و قرار دادن در آب های جنوب."

بیشتر: سپاه باید در نظر خطرات بهداشتی قبل از تخلیه دریاچه ای آب

برای جلوگیری از ترشحات دولت های ایالتی و فدرال را پیشنهاد کرده اند و در برخی موارد شروع ساختمان مجموعه ای از پروژه های به ارسال بیش از حد دریاچه ای آب جنوب به زمین های باتلاقی فلوریدا بای.

شروع جدید

به این منظور ماست قبلا اضافه شده بود اصلاح WRDA فراخوان سپاه برای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز در زمین های باتلاقی کشاورزی منطقه مخزن پروژه. متمم قانون اساسی می گوید سپاه را در نظر مخزن یک "شروع جدید" نیاز به مجوز های اضافی.

R. D. James, معاون وزیر از ارتش عمرانی شده تلقی مخزن یک "شروع جدید" با بیش اداری hoops برای رفتن از طریق آن نمی تواند واجد شرایط برای فدرال بودجه ساخت و ساز تا اکتبر. 1, 2021.

بیشتر: مخزن جدید شروع' تعیین می تواند تاخیر در ساخت و ساز

دکل چندین گروه های زیست محیطی و جنوب فلوریدا مدیریت آب منطقه است که سپاه " دولت شریک در این پروژه اصرار مخزن اصلاح یک پروژه موجود مرکزی باتلاقی برنامه ریزی پروژه و واجد شرایط برای فدرال بودجه ساخت و ساز حق دور.

سرهنگ اندرو کلی فرمانده کل سپاه برای, فلوریدا گفت: ژوئیه 7 "شروع جدید" تعیین نباید آهسته این پروژه به دلیل برنامه ریزی و طراحی و اجازه مخزن حفظ خواهد شد ساخت و ساز از ابتدا برای چند سال به هر حال.

سپاه را پایان 10,100 هکتار 78.2 میلیارد گالن مخزن خود را بخشی از این پروژه در هشت سال کلی گفت.

آب منطقه آغاز شده است و کار بر روی آن بخشی از پروژه یک از 6500 هکتار مارش شناخته شده به عنوان یک فاضالب درمان منطقه و یا STA و قصد دارد تا پایان دسامبر سال 2023 اگر چه بخش هایی از آن را می توان فشرده به خدمات پیش از آن.

بیشتر: سپاه مسائل اجازه مارش ساخت و ساز شروع می شود در EAA مخزن

شکوفه جلبک

یکی دیگر از اصلاح دکل های اضافه شده در چهار شنبه نیاز سپاه به هماهنگی با دولت فدرال و سازمان های دولتی برای نظارت بر پیش بینی و اطلاع عمومی در جلبک های سبز-آبی در سطح دریاچه O.

هماهنگی خواهد شد "ارتقای آگاهی عمومی در مورد سلامت اثرات مضر جلبک شکوفه و کمک به ارتش و سپاه را بهتر تصمیم گیری های عملیاتی برای جلوگیری از تخریب سنت لوسی و Caloosahatchee مصب" ماست گفت: در یک بیانیه آماده.

مجلس هنوز هم باید رای گیری در مورد این لایحه و لایحه های مشابه در حال کار راه خود را از طریق مجلس سنا. هر دو مجلس باید به توافق در این قانون قبل از ارسال آن به کاخ سفید برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را امضا می کند.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن