U. s. Coast Guard تعلیق جستجو برای 18 سال از دست رفته شناگر Lenton "Ty" بخش

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 10:13 AM EDT مارس 16 سال 2020ST. لوسی شهرستان — جستجو برای L

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

ST. لوسی شهرستان — جستجو برای Lenton "Ty" بخش 18 به حالت تعلیق شد شنبه "در انتظار هر گونه تقویت اطلاعات" U. s. Coast Guard مقامات تایید از طریق توییتر.

این ساحل Vero دبیرستان ارشد گم شده پس از چهارشنبه. او در گذشته دیده می شد شنا روز شنبه حدود 4:30 بعد از ظهر در حدود 150 متری خاموش Dollman پارک Beachside 9200 S. اقیانوس رانندگی در جنسن بیچ.

گارد ساحلی مقامات جستجو برای 58 ساعت, و تحت پوشش 907 کیلومتر مربع است.

"این تصمیم به حالت تعلیق فعال جستجو در هر صورت هرگز یکی از ما آمد به آرامی. ما را به عمیق ترین همدردی خود را به خانواده آقای وارد در این زمان دشوار" رئیس استوار Clint اسمیت در میامی گفت: در یک بیانیه صادر شنبه در ساعت 9 صبح

سنت لوسی County Sheriff کن ریمل تکرار احساسات.

"من می خواهم بگویم ما عمیق ترین همدردی به خانواده با این وحشتناکی رویداد غم انگیز یک مرد جوان که در آغاز فصل از آنچه برای تلفن های موبایل مانند یک بسیار امیدوار کننده زندگی پیش از او" ریمل مژه و ابرو گفت: روز شنبه. "حوادث مانند این هرگز آسان برای خانواده به دلیل یک دقیقه او وجود دارد و لحظه به لحظه در کنار او رفته و هیچ کس نمی تواند او را پیدا کنید."

بیشتر: گم شناگر عنوان ورو بیچ دبیرستان ارشد

او گفت که او تا به حال صحبت به بخش زنان و خانواده روز شنبه اما تاکید کرد نمایندگان خود ادامه خواهد داد و جستجوی منطقه سواحل است.

"ما همچنان به جستجو سواحل به عنوان زمان اجازه می دهد. من می دانم و هر زمان که ما هلیکوپتر خواهد شد تا خلبان را اسکن ها به ساحل و جستجو در آن" ریمل مژه و ابرو گفت. "و آنها شده است بسیار سازگار با جستجوهای هوایی با هلیکوپتر ما پس از او از دست رفته و احتمالا در ادامه به صورت دو بعدی یا سه روز."

خود خلبان هلی کوپتر اسکن سواحل در صبح زود, او گفت:.

"آنها می دانند که آنچه آنها انجام می دهند و من فقط دعا کنید ما برخی از شانس" ریمل مژه و ابرو گفت. "من می دانم که ما باید برخی از دریاهای خشن با این طوفان وجود دارد. اما که ما برخی از شانس آورد و بسته به این خانواده است."

Ward, عمه, ونسا ویلیامز در روز جمعه گفت: بخش بود و با یک گروه از دوستان خود را جشن نزدیک شدن فارغ التحصیلی از دبیرستان زمانی که خانواده معتقد است بخش بود جاروب دور توسط rip زمان.

این داستان به روز خواهد شد.

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن