U-دبستان دانش آموزان با استفاده از مهارت های نوظهور به جلو در مدرسه

ندا آتیه ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:19 PM EDT Jul 3, 2020زمانی که الیز Harrang یک به زودی به دانشگاه مدرسه مق

توسط ABTINNEWS در 14 تیر 1399

زمانی که الیز Harrang یک به زودی به دانشگاه مدرسه مقدماتی دوم, شنیده درباره یک مدرسه تابستانی کلاس هندسه در ماه ژانویه آن را بلافاصله موجب علاقه خود را.

با در نظر گرفتن سال کامل هندسه البته در ماه های تابستان طولانی, مدرسه, کلاس, Harrang خواهد کسب اعتبار او نیاز به حرکت به جبر دوم در سال دوم و حساب دیفرانسیل و انتگرال در سال آخر خود را.

این مهم است زیرا به عنوان یک مستقیم-یک دانش آموز که در حال حاضر در حال آماده شدن برای دانشگاه در نظر گرفتن حساب دیفرانسیل و انتگرال در دبیرستان خواهد کمک به تشخیص خود برنامه, او گفت:.

بنابراین در ماه مه پس از آموزش از راه دور برای حدود دو ماه Harrang رسما امضا برای هندسه تابستان-کلاس مدرسه.

در U-دبستان مدرسه تابستانی در دسترس است بین ماه های ژوئن 1 و 1 جولای برای کمک به دانش آموزان حرکت پیش رو و کسب اعتبارات بیشتر به جای ایجاد اعتبار گفت: راشل کری, U-دبستان معلم هندسه.

U-دبستان ورزش: باشگاه لاینز می پردازد ادای احترام به این هفت all-star فوتبال ورزشکاران از ردینگ منطقه

و در این تابستان با وجود اجتماعی-فاصله گرفتن محدودیت های U-دبستان در واقع شاهد افزایش تعداد دانش آموزان علاقه مند به هندسه برای تابستان مدرسه, او گفت:. سی و چهار نفر در ابتدا علاقه مند در این دوره و 19 دانش آموز در واقع در زمان کلاس.

"به طور معمول آن را از 10 به 12 دانش آموزانی که در کلاس تا 19 است که یک پرش بزرگ. و من فکر می کنم به همین دلیل است که بچه ها فکر می کنم آنها می توانید آن را خود به خود به دلیل آموزش از راه دور" او گفت:. "این احساس بیشتر بچه ها علاقه مند بودند چرا که آنها بیرون آمدن از آموزش از راه دور و انجام بسیاری از کارهای خود به خود."

در سال های گذشته تابستان کلاس مدرسه را ملاقات در محوطه دانشگاه. کری خواهد غربال کردن از طریق مواد — سه فصل از هندسه در هر هفته — و سنج درک دانش آموزان از طریق غیر کلامی خود را واکنش های.

"من می خواهم خود را ببینید و ببینید سردرگمی در چشم خود را و می دانم که من باید دوباره توضیح چیزی حتی اگر آنها در حال پرسیدن سوال" او به یاد می آورد.

بیشتر: تظاهرات نشان می دهد که خطر آتش سوزی از آتش بازی

اما در این سال Harrang و 18 همکلاسی های تدریس خود در 12 فصل از هندسه در چهار هفته و در زمان تست هر هفته در دو شیفت اجازه داده است که برای مناسب فاصله.

آنها در زمان نهایی در کلاس پنجم هفته کری گفت. از طریق این دوره از کلاس کری دیدار خواهد کرد آنها را برای سه ساعت تصویری جلسه در زوم یک روز در هفته به آنها فرصت به سوال بپرسید.

در حالی که کلاس مجازی جلسات موثر بودند آنها ایجاد چالش برای کری برای ارتباط با دانش آموزان است. اکثر دانش آموزان نیست که فیلم های خود را تبدیل در او توضیح داد و او نمی تواند حتی آنهایی که به خاطر او تا به حال به صفحه نمایش تا آموزش.

"این واقعا سخت است برای به دست آوردن یک حس خوب از جایی که آنها در زمانی که من به مرور با آنها. من بیشتر به حال به اعتماد که اگر آنها باید به سوالات آنها خواهد بود به اندازه کافی ضخیم برای رسیدن و بپرسید. در غیر این صورت وجود نداشت چقدر من می توانید انجام دهید," او گفت:.

آن بود که بسیاری از مطالعه مستقل Harrang گفت. و او برای آن آماده.

"این بود شدید تر از من فکر کردم آن خواهد بود" Harrang گفت. "آموزش از راه دور بود خیلی راحت تر از تابستان هندسه. وجود دارد برخی از نقاط که در آن من فقط می توانم درک نمی کنند و مجبور به انجام بسیاری از تحقیقات" او گفت:.

بیشتر: چه تصویب بودجه دولت معنی Shasta County مدارس?

در پایان همه دانش آموزان 19 گذشت هندسه تابستان که به پایان رسید چهار شنبه, کری گفت.

زمانی که او شروع می شود و او دانشجوی سال دوم سال Harrang خواهد شد در نظر گرفتن جبر دوم قبل از حساب دیفرانسیل و انتگرال در سال سوم و حساب دیفرانسیل و انتگرال در ارشد سال است.

"من یک مقدار زیادی از احساسات مخلوط و من یک حس بزرگ امداد دانستن که من قرار داده و در بسیاری از کار سخت و نتایج بزرگ" Harrang گفت. "من می دانستم که من می خواهم از طریق فشار"

ندا آتیه یک گزارش برای امریکا سپاه عضو و خبرنگار آموزش و پرورش با تمرکز بر ترومای دوران کودکی و شکاف دستاورد برای ردینگ ضبط می شوند. او در توییتر دنبال کنید در @nada_atieh. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن