دو فروشگاه های وال مارت در پورت سنت لوسی برای شروع, رایگان drive-thru COVID-19 تست در سه شنبه

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:18 PM EDT Jun 15, 2020دو Walmart محله بازار فروشگاه در پورت س

توسط ABTINNEWS در 26 خرداد 1399

دو Walmart محله بازار فروشگاه در پورت سنت لوسی آغاز خواهد شد ارائه رایگان coronavirus آزمون در درایو از طریق داروخانه پنجره شروع ژوئن 16.

تست ارائه خواهد شد در هفته از ساعت 8 صبح تا 9 بعد از ظهر در روزهای سه شنبه و پنج شنبه ها, با توجه به انتشار اخبار. این فروشگاه واقع در:

  • 3045 S.W. پورت سنت لوسی بلوار.
  • 902 S.W. سنت لوسی غرب بلوار.

وال مارت با همکاری Quest Diagnostics به اداره آزمون به ساکنان که علامتی و یا دیدار با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل انتشار خبر متحده است. انتصاب باید برنامه ریزی در پیشبرد.

رفتن به MyQuestCOVIDTest.com نگاهی به نظرسنجی برای دیدن اگر شما واجد شرایط و یا برای یک قرار ملاقات. رفتن به CDC وب سایت برای دستورالعمل در چه کسانی باید آزمایش می شود که اساسا می گوید تصمیم گیری ساخته شده است توسط وزارت بهداشت و درمان و یا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

ساکنان باید از ماسک و باقی می ماند در داخل اتومبیل خود را در حالی که خود اداره یک سواب بینی تست خواهد شد که مشاهده شده توسط Walmart, داروساز, با توجه به انتشار اخبار. وجود دارد هیچ از جیب هزینه به کسانی که تست شده است.

تلاش تشخیص رسیدگی پردازش نمونه تست و به اشتراک گذاری نتایج. ساکنان با سوال در مورد تست می توانید تماس بگیرید و این شرکت در 866-448-7719.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن