TSA به روز رسانی فرودگاه غربالگری اقدامات میان coronavirus: ماسک صورت مواد غذایی از حمل فایرفاکس بیشتر

Sara M Moniuszko ایالات متحده آمریکا امروزانتشار: 10:37 AM EDT 21 مه سال 2020به عنوان روز یادبود و معمول kicko

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

به عنوان روز یادبود و معمول kickoff برای تابستان فصل مسافرت نزدیک اداره امنیت حمل و نقل است که اجرای تغییرات به امنیت آن فرآیند غربالگری در میان coronavirus بیماری همه گیر.

"در منافع TSA خط مقدم کارگران و مسافر سلامت TSA متعهد به ساخت محتاطانه تغییرات به ما فرآیندهای غربالگری برای محدود کردن تماس فیزیکی و افزایش فاصله فیزیکی به عنوان آنجا که ممکن است" TSA مدیر David Pekoske گفت: در آزادی مطبوعات پنج شنبه. "ما همچنان به ارزیابی اقدامات امنیتی ما با یک چشم به سمت ساخت هوشمند و به موقع تصمیم گیری بهره ایمنی و بهداشت و همچنین به عنوان مسافر تجربه است."

آزادی می گوید که TSA در حال حاضر آغاز شده و اجرای این تغییرات اما همچنان به پیاده سازی آنها را در فرودگاه ها در سراسر کشور تا اواسط ماه ژوئن.

در ماه مارس TSA اعلام کرد دیگر coronavirus-باعث تغییرات از جمله آرامش 3.4 اونس یا کمتر حمل مایع مورد نیاز برای مایع ضد عفونی کننده دست. در عوض مسافران مجاز تا 12 اونس هر مسافر.

بیشتر: یکی دیگر از چیز جدید برای انتظار در فرودگاه: گرفتن درجه حرارت خود را چک

چه هستند برخی از تغییرات جدید? مسافران باید انتظار زیر است:

  • شبانه روزی می گذرد: مسافران باید جای خود را پاس شبانه روزی در پاس شبانه روزی خواننده خود را به عنوان مخالف به توزیع آن به TSA افسر. سپس مسافران در حال انتظار برای نگه دارید تا خود را تصویب بنابراین یک افسر بازرسی می تواند آن را بدون نیاز به لمس آن.
  • غذا: محل حمل مواد غذایی به پاک کردن کیسه های پلاستیکی و جایی که کیسه به یک بن برای X-ray نمایش.
  • اجتماعی فاصله: حفظ و افزایش فاصله میان مردم "بدون به خطر انداختن امنیت است." یادآوری بصری در مورد فاصله مناسب نیز قرار داده شده در پاسگاه طبقه است.
  • ماسک صورت: TSA ماموران با استفاده از ماسک صورت و آن را تشویق کرده است که مسافران انجام این کار بیش از حد.
  • رعایت قوانین: مطمئن شوید که شما "بسته های هوشمند" (بدون موارد ممنوع در کیسه خود را, و غیره.) کمک می کند تا کاهش زمان در فرآیند غربالگری. اگر ممنوع مورد یافت و مسافران ممکن است کارگردانی در خارج از امنیت به حذف آیتم قبل از اینکه دوباره به نمایش در آمد به منظور کاهش تعداد TSA افسران نیاز به لمس مطالب کسی را حمل کنید.

اقدامات ایمنی که در حال حاضر در جای خود قرار داده عبارتند از: کاهش امنیت خط استفاده برخی از ماموران TSA پوشیدن چشم, حفاظت, TSA افسران تغییر دستکش بعد از هر پت های پلاستیکی محافظ در بسیاری از تریبون ها و شمارنده و معمول تمیز کردن اغلب لمس سطوح.

اطلاعات بیشتر: اینجا چه به انتظار در فرودگاه در میان coronavirus – از جمله TSA روش

با وجود تماس برای متوسط-چک کردن اقدامات در فرودگاه نه TSA و نه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نشان داده است هر برنامه ای را که مسئولیت و یا زمانی که آن را ممکن است شروع. حتی اگر آنها وجود دارد بحث در مورد اینکه آیا برای چک کردن تب است و اثر زیادی بر حفظ افراد بیمار از سوار شدن هواپیما و یا از ورود به کشور. متوسط اسکن انجام می شود مسافران از ورود به کشور از چین و اروپا ظاهر را کمی آهسته گسترش COVID-19.

کمک: Curtis تیت

Coronavirus: TSA نیاز به کارکنان به پوشیدن صورت حفاظت در فرودگاه غربالگری مناطق

بیشتر: همانطور که مردم کمتر پرواز با توجه به coronavirus رای از اسلحه های موجود در کیف توسط TSA جهش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب