تلاش برای ایجاد حس از آنچه در آینده در حال انجام درام, Sebastian, الحاق, شورای | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 3, 2020زمانی که متوجه اولین م

توسط ABTINNEWS در 13 تیر 1399

نظر

زمانی که متوجه اولین مورد رفت سباستین شورای شهر را "اضطراری" جلسه چهارشنبه این نگاه بسیار ساده است — اگر کمی احمقانه است.

تنها چیزی که در دستور کار پیشنهادی با عنوان "نیاز به رعایت داوطلبانه از پوشیدن پوشش صورت در ملاء عام."

هر آنچه که بدان معنی است.

خوشبختانه گوشت از طرح های ساخته شده حس. آن را بیشتر شبیه Indian River County نیاز به مردمی در شهرستان, ساختمان و کارکنان در مواجهه با کسب و کار سایش پوشش صورت.

آن را باید یک ساعته نشست.

به جای gadly-تبدیل-عضو شورای دامین Gilliams روز سه شنبه افزود: به دستور یک سری عجیب و غریب, غیر اضطراری طرح از اعضای شورای بیمه سلامت به فسخ شهرستان مدیر "موقعیت بدون علت است."

نه به outdone شهردار اد داد یک Gilliams دشمن, مقابله با اضافه کردن به دستور کار یک قطعنامه درخواست رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تعلیق Gilliams و Councilwoman Pam parris در آنجا که شده است به اتهام شهادت دروغ و نقض آفتاب قانون است.

ناگهان جلسه ساده شبیه این خواهد بود یکی دیگر از چهار ساعته در ماراتن برجسته اتهامات و ضد اتهامات توهین و بیشتر.

به جای این جلسه به پایان رسید و در کمتر از دو ساعت. این بود که اگر Gilliams که برای سال عمل کرده است مانند ضرب المثلی گاو در یک فروشگاه چین راه می رفت به یک فروشگاه پیدا کردم هیچ چین و تا به حال طبقه جاروب کردن از زیر او.

در پایان Gilliams بازیگران تنها رای در برابر درخواست فرماندار به تعلیق او و parris در. Parris در تماس به جلسه زوم در واقع رای به DeSantis تعلیق ،

که سباستین در سال 2020 زمانی که هیچ چیز شگفتی است.

حتی یک رویه کودتا به رهبری شهردار سابق Jim Hill داد و با حمایت از دادستان شهرستان مانی چند لحظه بعد. آنها با استفاده از تفسیرهای رابرتز قوانین منظور پوزه Gilliams' تلاش برای دفاع از خود و نگه داشته و او را از بحث در مورد موارد بحث برانگیز.

سوال این است: که در آن نشانی سباستین از اینجا بروم ؟ من شک شگفت انگیز Kreskin خواهد حق آن را دریافت.

شورای شهر حذف?

خواهد DeSantis کمپرسی Gilliams و parris در? این است بیش از حد کوچک سیب زمینی برای مشغول فرماندار دولت مبتلا به یک بیماری همه گیر? به عنوان یک وکیل خواهد شد که او آنها را به عنوان در حال گناه تا زمانی که خلافش ثابت? و یا آنها بیش از حد خطر ابتلا به شهرستان ؟

آنها متهم شده است با تعداد زیادی بیشتر از غیر جنایی آفتاب قانون تخلفات اعضای شورای Andrea نازکن و Sal Neglia رو در سال 2006.

نازکن و Neglia باقی مانده در یک Jan. 25, 2006, جلسه, که در آن Neglia اعلام کرد او می خواهم گفتگو با نازکن در مورد مسائل مربوط به چمن پرتاب کنندگان در این شهر خاک رس, زمین تنیس در مطبوعات مجله فایل نشان می دهد. نه ماه بعد Indian River County قاضی جو وحشی پاک این دو پس از یک جلسه گفت: در آن بود که قابل پیش بینی این موضوع خواهد آمد قبل از شورای.

جالب Neglia نشان داده شد توسط وکیل کریگ Rappel که نشان دهنده Gilliams در یک دعوی در دادگاه مدنی علیه مقامات شهرستان. 2006 شورای شهر موافقت به پرداخت بیش از 5 ، 000 دلار در هزینه های قانونی به Neglia و نازکن.

همچنین باقی مانده در شهرستان مارتین کمیسر سارا شنیده بود که تبرئه از سوابق نقض حقوق بشر در مارس 2019 حدود 18 ماه پس از شارژ بودن.

سپس دوباره فرماندار تگزاس ریک اسکات به حالت تعلیق در پورت سنت لوسی عضو شورای ران بون پس از یک 2013 آفتاب قانون مسئول است. موارد دیگر نشان می دهد بدون قافیه یا دلیل است که به حالت تعلیق درآمد.

اگر Gilliams و parris در برداشته به زودی این صندلی می تواند در انتخابات نوامبر و یا توسط شورای شهر تعیین وقت قبلی.

ضمن Gilliams, parris در و Mauti صورت به خاطر تلاش در مرحله دوم جمع آوری دادخواست. اگر لازم تعداد درخواست تایید یک به خاطر انتخابات برگزار می شود 35 تا 65 روز بعد.

یک رای بالا یا پایین در این سه می تواند رخ دهد در ماه نوامبر اگر Indian River County انتخابات سرپرست لسلی قو تایید امضا و دیگر روش های سپتامبر. 3.

بیشتر: اطلاعات غلط یا نه سباستین پیشنهاد از 1100 هکتار الحاق بحث برانگیز

بیشتر: خوشحال نیست با سباستین شورای شهر; در اینجا چیزی است که شما می توانید انجام دهید

بیشتر: شهردار نمی تواند مشکلات را حل اگر او همان اشتباهات به عنوان محرکین

تپه و داد هستند تا برای انتخابات مجدد در ماه نوامبر. داوطلبان باید واجد شرایط با شهر توسط Sept. 4. داوطلبان همچنین می تواند اجرا شود در یک انتخابات فراخوان برای پر کردن کرسی از Gilliams, parris در و Mauti اگر آنها به یاد می آورد.

با توجه به وضعیت سباستین شورای بیایید امیدواریم که بسیاری از جدید و متفکر آگاه چهره آماده شدن به واجد شرایط برای انتخابات در اوایل ماه سپتامبر.

مسائل بزرگ در افق

چرا این مهم است ؟

Mauti, Gilliams و parris در انتخاب شدند برای رفع و یا از خط خارج شدن شورای شهر به اتفاق آرا از 1100 هکتار الحاق گور برادران ملک جنوبی از جاده شهرستان 512 در ماه اوت سال 2019. آنها سرنگون سه امتیازهای در انتخابات ماه نوامبر.

هیل در حالی که شهردار حمایت ساکنان در پیشرو نهایی الحاق رای محدود کردن خود را به زبان زمان و با شورای, محدود کردن طول جلسه. این رای پس از این شهر برنامه ریزی و منطقه بندی کمیسیون کاهش یافته است برای حمایت از الحاق.

داد اما به نظر می رسید در ابتدا به متحد, شورای, افزایش شفافیت و تعامل بیشتر با ساکنان. او به چالش کشیده شده است با حملات پی در پی از Gilliams کلامی ضرب و جرح پرتاب Gilliams توسط هیل و گاهی نفرت عمومی نظر و COVID-19.

چنین وحدت و شفافیت ضروری است به ویژه در نور از یک دادگاه سهشنبه quashing الحاق در رویه زمینه. شهرستان سوابق نشان می دهد مالیات دهندگان را صرف بیش از $30,000 در هزینه های قانونی دفاع از مورد ثبت شده توسط این پرنده جزیره Audubon Society و دو ساکنان شهر است.

آنچه مهم است در حال حاضر شورای — و من امیدوارم که داد درست است به شفافیت تعهد — آشکارا مورد بحث آن گام های بعدی در الحاق. این شهر اعتبار خیلی مهم است که به تصمیم گیری مسائل پشت درهای بسته با 300 دلار-ساعت وکلا.

اگر شورای واقعا گوش دادن به ساکنان شهر و همسایگان خود در محیط زیست, جامعه, Indian River County و Fellsmere — آن را دوباره الحاق جلوگیری از بیشتر دادخواهی و به دنبال بیشتر سودمند برای همه.

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

در ماه نوامبر گذشته تغییر در قدرت بود و کلام هل دادن شورا در نهایت به عمل آمد و شد و نگرانی در مورد استفاده از glyphosate weed killer. شهر سخت کار کرده است در جایگزین. شورا باید منجر به ادامه سیاست.

مهم ترین در حال حاضر است تعدادی از اطلاع سباستین ساکنان آماده برای رای گیری. داد و تپه نیاز به مخالفان در حالی که دیگران ممکن است نیاز به پر کردن در برای Mauti, Gilliams و parris در.

این شهرستان نیاز به اعضای شورا که به طور مداوم عمل مانند بزرگسالان دارای پوست ضخیم و در حالی که لزوما با یکدیگر توافق حداقل احترام به یکدیگر.

که نشده است و این مورد از ماه نوامبر.

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن