مغلوب ساختن پیشی جستن به صدور فرمان اجرایی محدود و موقت ویزای کار

دیوید جکسون, جان Fritze و مایکل کالینز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 4:56 PM EDT Jun 22, 2020واشنگتن – رئ

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است انتظار می رود به امضای یک فرمان اجرایی در روز دوشنبه که تعلیق موقت ویزا برای کارگران خارجی تا پایان سال 2020 عصبی طرفداران که می گویند او با هدف قرار دادن مهاجران داخلی به دلایل سیاسی.

به منظور اعمال خواهد شد به انواع ویزای کار استفاده می شود برای انواع بسیاری از مشاغل یک حرکت است که دولت می گوید می تواند به عنوان بسیاری به عنوان 525,000 شغل پر شود توسط آمریکایی ها.

اما مهاجرت گروه شده اند که فرح برای این منظور به روز و استدلال می کنند که مغلوب ساختن پیشی جستن است با هدف قرار دادن مهاجران به جلب رضایت سیاسی خود را پایه.

"کارگران مهاجر حیاتی برای نیروی کار آمریکا گفت:" بث Werlin مدیر اجرایی آمریکا مهاجرت کرد. "همانطور که ملت ما از بهبود از بیماری همه گیر کوروناویروس مهاجران در تمام صنایع ضروری خواهد بود برای بازسازی ملت ما."

مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین حرکت می کند به شرح زیر تصمیم خود را در ماه آوریل به طور موقت به حالت تعلیق مهاجرت به ایالات متحده در یک حرکت او گفته بود نیاز به محافظت از شغل های آمریکا در نور از coronavirus بیماری همه گیر. مغلوب ساختن پیشی جستن به حالت تعلیق در صدور کارت سبز به مدت 60 روز به اتباع خارجی که می خواهند به زندگی در آمریکا

جدید به منظور گسترش بان اصلی خود را از طریق Dec. 30 و گسترش آن را با اعمال محدودیت در کار ویزا.

یخ به درخواست ویزای H-1B طراحی شده برای کارگران ماهر به ویژه در صنعت فن آوری و H-2B ویزا استفاده شده توسط کارگران فصلی از جمله در ساخت و ساز صنایع و مهمان نوازی. دیگران هستند که نهفته هستند H-4 ویزا داده به همسران دارندگان ویزای H-1B; L-1 ویزا برای مدیران که کار برای شرکت های بزرگ و برخی از J-1 ویزای برای محققان و اساتید.

علاوه بر مغلوب ساختن پیشی جستن است دستور دستیاران خود را برای شروع کار در دراز مدت اصلاحات در سیستم مهاجرت از جمله تغییر راه ویزای H-1B در حال توزیع شده است. در حال حاضر ویزای H-1B در حال توزیع قرعه کشی. این رویکرد جدید را تخصیص دادن آنها به متقاضیانی که کسب بالاترین حقوق و دستمزد.

دادگاه: هماهنگی با لیبرال ها در DACA القضات رابرتز ادعا میکند او استقلال

تصمیم به تعلیق موقت ویزای کار آید روز پس از دادگاه عالی زده مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را تلاش برای باد کردن DACA برنامه برای محافظت از افرادی که به این کشور به طور غیر قانونی به عنوان کودکان از اخراج. در یک ضربه به کاخ سفید دادگاه لیبرال پیوست و با قاضی جان رابرتز در مسدود کردن تلاش. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت دولت او سعی خواهد کرد برای پایان دادن به حمایت های حقوقی برای "خیال."

دیوید Bier یک سیاست مهاجرت تحلیلگر در آزادیخواه موسسه Cato گفت: تعلیق L-1 ویزا برای خارجی مدیران شرکت خواهد صدمه زدن به اقتصاد آمریکا. "این یک ابزار بسیار مهم برای رشد و نوآوری و مدیریت خواهد صدمه دیده را بازیابی توسط پایان دادن به آن" او هنوز توییتی.

مغلوب ساختن پیشی جستن: رئیس جمهور دوباره سعی خواهد کرد به اخراج مهاجران جوان با وجود حکم دیوان عالی

مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان محور حرکت می کند.

"خبر بزرگ" توییتی در کنگره ایالات متحده پل Gosar R-Ariz. "نگه داشتن معافیت تنگ است. استخدام آمریکایی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن