مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد "عصر جدید" در آمریکا spaceflight

الساندرو Marazzi ساسون فلوریدا امروزمنتشر شده 9:28 PM EDT مه 30 سال 2020اسکودوی کیپ کاناورال— پس از تماشای دو

توسط ABTINNEWS در 11 خرداد 1399

اسکودوی کیپ کاناورال— پس از تماشای دو فضانورد بسته به یک SpaceX Dragon کپسول را به ستاره از خاک آمریکا برای اولین بار در نزدیک به یک دهه در شنبه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد یک عصر جدید برای ما spaceflight و اکتشاف.

همراه با ناسا مدیر جیم Bridenstine و معاون رئیس جمهور مایک پنس مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان مرحله در ناسا نمادین خودرو ساختمان مونتاژ به "God Bless the U. S. A." توسط لی Greenwood, کف ناسا کارکنان SpaceX مهندسین و مقامات با حضور در مرکز فضایی کندی. آن را یک "بزرگ" و "روز هیجان انگیز برای همه امریکا و فضا," او گفت:.

خواستار راه اندازی "اولین فضایی بزرگ پیام در 50 سال" مغلوب ساختن پیشی جستن به جمعیت گفت که "با این راه اندازی این دهه از سال های از دست رفته و کمی عمل به طور رسمی بیش از یک عصر جدید از جاه طلبی آمریکا در حال حاضر آغاز شده است."

"رهبران گذشته قرار داده و ایالات متحده در رحمت از کشورهای خارجی برای ما قرار داده است فضانوردان را به مدار. دیگر نه."

دو فضانورد — باب Behnken و داگ Hurley — که آخرین پرواز شاتل فضایی در حال حاضر ساخت یک ماه سفر به ایستگاه فضایی بین المللی. این جفت ارز انتظار می رود به حوض صبح روز یکشنبه پایان دادن به آمریکا اعتماد در روسی سایوز کپسول به کشتی تجهیزات و پرسنل به مدار علمی پاسگاه.

موفق دومین تلاش در راه اندازی به دنبال یک اسکراب شنبه هنگام رانندگی در باران و بد آب و هوا نقش برآب امید ناسا و ده ها هزار نفر از مردم که رنگی به فضا ساحل به گواه تاریخ است.

حتی بزرگتر جمعیت را کنار بگذارند ترس خود را از COVID-19 روز شنبه با تجمع در پارک ها و سواحل در سراسر Brevard County برای یک صندلی ردیف جلو به آنچه اول شد crewed راه اندازی از فولاد خوزستان پس از شاتل فضایی بازنشسته بدون جایگزینی در سال 2011.

که راه اندازی در محل در مقابل افت جهانی و همه گیر است که ادعا کرده بیش از 100,000 زندگی در امریکا و چند روز از تظاهرات خشونت و شورش بیش از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در دست پلیس در مینیاپولیس کشف و ضبط شد بر رییس جمهور است.

وی با بیان برخی از امید, ساختمان, در سخنان معاون رئیس جمهور است که به عنوان نژاد برای فرود انسان بر روی ماه در سال 1960 بود که یک عامل وحدت بخش برای کشور موفقیت در فضا می تواند به جلو و آمریکایی با هم دوباره.

"امروز که ما متعهد به آینده ای روشن تر در فضای... اجازه دهید ما نیز متعهد به آینده ای روشن تر برای همه شهروندان ما حق در اینجا بر روی زمین: زمانی که آمریکایی ها در ایران وجود دارد هیچ چیز به ما نمی تواند انجام دهد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

اما تهمت همچنین در بخش اول سخنرانی خود برای ضربه زدن به یک تظاهر کنندگان و غارتگران در مینیاپولیس و دیگر شهرهای آمریکا است. در حالی که او به نام فلوید مرگ یک تراژدی "است که هرگز نباید اتفاق افتاده است" و قول داد که عدالت برای او و خانواده اش او خود را نجات داد سخت ترین زبان برای کسانی که در پشت خشونت در تظاهرات.

"دولت من را متوقف خواهد کرد اوباش خشونت; ما آن را متوقف سرد" او اعلام کرد.

"در امریکا و عدالت است و هرگز دست در دست یک angry mob," او گفت:. "من نمی خواهد اجازه می دهد عصبانی اوباش به تسلط. آن را نمی خواهد اتفاق می افتد. ضروری است که ما حفاظت از گوهر تاج آمریکا دموکراسی حکومت قانون است."

رئیس جمهور گفت او پرسید که دادستان کل برای تسریع در یک حقوق مدنی بررسی توسط وزارت دادگستری به Floyd مرگ در مارس 25, هنگامی که یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای ده دقیقه به سه نفر دیگر ایستاده بود. افسر بازداشت شده است در درجه سوم به اتهام قتل و سه تن دیگر شده اند از کار اخراج شدند.

"شفا و نه نفرت عدالت نه هرج و مرج در حال ماموریت در دست" او گفت:.

تهمت و سرزنش خشونت در یک "اقلیت کوچک از مجرمان و خرابکاران" و تکرار یک ادعا ساخته شده توسط دادستان کل ویلیام Barr, بدترین اقدامات رهبری چپ گروه Antifa و "دیگر رادیکال جناح چپ جنبش است."

در حالی که مقامات ایالت مینه سوتا معتقدند که آتش سوزی غارت و حتی تیراندازی پلیس است که دامن زد به خوبی سازمان یافته گروه های آموزش دیده در جنگ شهری تاکتیک آنها می گویند که شواهدی وجود دارد که جناح راست گرایان و سفید supremacists خواستار پیروان برای رسیدن به مینه سوتا برای پرورش ناآرامی.

مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس تبدیل به فضایی برجسته دولت خود دستاوردهای مانند reestablishment ملی فضای شورا پس از چند دهه از داشتن شده است منحل شده در سال 1993 و ایجاد یک شعبه جدید نظامی در بیش از 70 سال در فضا نیروی.

او همچنین با معمولی تهمت اعتماد بنفس در زمان اعتبار برای دستاورد ناسا 10-year-old commercial crew program که روز شنبه راه اندازی شد مهمترین دستاورد دستاوردهای

"هنگامی که من برای اولین بار به سه و نیم سال پیش ناسا از دست داده بود خود را راه... وجود دارد چمن در حال رشد از طریق ترک خود بتن باند فرودگاه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"در حال حاضر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از طبقه آژانس فضایی "این بزرگترین از نوع خود در هر نقطه از جهان و به دست آوردن بیشتر و بیشتر برای سال آمده است," او گفت: امیدوار به رفتن به ماه و سپس به مریخ است.

حریف خود را در آینده 2020 ریاست جمهوری معاون رئیس جمهور جو بایدن نیز در زمان اعتبار "کاشت دانه" از راه اندازی موفقیت.

"تبریک می گویم ناسا, SpaceX و زحمتکش و زنان و مردان ساخته شده است که امروز یک پیروزی برای آمریکا نوآوری و پشتکار" معاون رئیس جمهور بایدن در بیانیه ای گفت. "این ماموریت نشان دهنده اوج کار شروع سال پیش که رئیس جمهور اوباما و من مبارزه سخت برای اطمینان حاصل شود می تواند تبدیل به یک واقعیت است."

اما قهرمان واقعی است که تهمت اعتبار در پایان سخنرانی خود شد SpaceX موسس و مدیر عامل شرکت Elon Musk, آنها مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "واقعا مظهر اخلاق آمریکایی از تفکر و ریسک پذیری."

مشک شروع سرمایه گذاری میلیون ها نفر به خصوصی spaceflight در سال 2002 در حال حاضر 18 سال بعد SpaceX تبدیل به اولین شرکت خصوصی برای قرار دادن انسان به مدار.

"آن تحقق یک رویای نزدیک به دو دهه در ساخت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

رئیس جمهور سپس مجددا بر نقش سفر به فضا و اکتشاف در ملی امریکا داستان آن را "آزمون ارزش های ما و ایمان ما."

"امریکا یک ملت تعریف شده توسط تعهد خود را به کشف" و "همیشه راه منجر به خصوص در فضای," او گفت امیدوار کننده و هیجان انگیز در آینده است. "آمریکا می ایستد آماده به رشد در این گرند انجام است."

او همچنین با تمجید از همکاری بین ناسا و اسپیس ایکس و گفت که این منجر به دراماتیک صرفه جویی در هزینه برای امریکا فضای جاه طلبی.

"بهترین است," او گفت: قبل از انعقاد سخنان خود و راه رفتن خارج از صحنه نمایش به the Rolling Stones آهنگ "شما همیشه نمی توانید آنچه شما می خواهید."

الساندرو Marazzi ساسون یک ناظر خبرنگار فلوریدا امروز. تماس با او را در 321-355-8144 یا asassoon@floridatoday.com. توییتر: @alemzs



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن