طوفان گرمسیری کریستبل تاثیر در جنوب غربی فلوریدا لاک پشت دریایی لانه هنوز ناشناخته

Andrea Stetson اخبار روزانه Correpondentمنتشر شده 3:08 PM EDT Jun 18, 2020امواج کف آلود کوبیده ساحل و sloshed

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

امواج کف آلود کوبیده ساحل و sloshed بیش از لاک پشت دریایی لانه به عنوان طوفان گرمسیری کریستبل گذشت در خلیج مکزیک در اوایل این ماه. در حال حاضر لاک پشت کارشناسان به بررسی آسیب ها و می گویند در حالی که لانه را شستشو دور بسیاری دیگر که در زیر آب ممکن است برای زنده ماندن.

"لانه دست دادن بسیار ناچیز در اکثر سواحل" گفت: مریم تورو متخصص محیط زیست با ذغال سنگ شهرستان پارک ها و تفریح و سرگرمی است که کمک می کند تا نظارت بر لاک پشت های دریایی در ذغال سنگ شهرستان است. "ما بسیاری از آبگیری و اتحاد (شن و ماسه در بالای لانه) اما اینکه آیا یا نه آن لانه خواهد هچ خواهد شد بستگی دارد در چه مدت آب نشسته در لانه.

"خوشبختانه طوفان زود است برای فصل بنابراین ما هنوز چند ماه از تودرتو چپ. امیدوارم ما خواهد ماند طوفان-رایگان" او گفت:.

لاک پشت های تودرتو فصل رسما اجرا می شود ممکن است 1 تا 31 اکتبر.

بیشتر: اوایل لاک پشت دریایی تودرتو فصل می تواند نتیجه گرمتر آبهای خلیج فارس

دیو ادیسون بازنشسته زیست شناس است که نظارت لاک پشت های دریایی برای دهه ها با محافظت از جنوب غربی فلوریدا گفت: تعداد زیادی از لانه در Keewaydin جزیره بودند تاخت و تاز کردن توسط آب.

"ما 170 لانه در کل جزیره از آن دسته 105 رو تحت تاثیر آب بالا" ادیسون آغاز شد. "آنها آمار بسیار خوبی از این Cristobal. نمی دانم که چگونه بسیاری از آنها کاملا شسته و یا آب گرفتگی. شما فقط صبر کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

"اگر آنها گذاشته شد و به تازگی آنها بهتر قادر به مقاومت در برابر آن از آنهایی هستند که هفت تا 10 روز دور از خروج از تخم. آنها نیاز به اکسیژن کمتر اگر آنها گذاشته شده است. خواهیم دید در نهایت چه اثرات هستند."

سواحل با بیشتر دامنه به لانه شانس بهتری برای زنده ماندن است. شیب اجازه می دهد تا آب تخلیه سریع تر است.

به همین دلیل حوا Haverfield رئیس و بنیانگذار لاک پشت زمان, یک سازمان غیر انتفاعی است که نظارت بر لاک پشت های دریایی در جنوب لی شهرستان گفت: بنیتا ساحل بود خیلی بهتر از فورت مایرز ساحل.

"هیچ یک از آنها شسته و دور در Bonita" Haverfield گفت. "نیمه شسته شد اما آنها در یک شیب به طوری که آنها تخلیه بسیار خوبی است. در فورت مایرز, ساحل, از دست دادیم حداقل پنج. پنج شسته شد دور به طور کامل. مردم قادر به پیدا کردن تخم مرغ در ساحل. برخی از آنها در سیستم تپه و تپه رفته است. تخم مرغ از بین رفته اند, همه چیز از بین رفته است.

"فورت مایرز ساحل بسیار مسطح است و متاسفانه آنها ادامه جمعآوری شیوه های است که خوب است برای سلامتی ، مناطقی که raked هر روز کمتر از بقیه از ساحل. وجود لانه های زیر آب برای چند روز در پایان. لانه در آب خفه و یا غرق."

Haverfield و داوطلبان reburied تخم مرغ که آنها در بر داشت در ساحل. او نمی داند که شانس خود را برای بقا است. او گفت: لانه بود که آب در آنها برای یک زمان کوتاه باید زنده بمانند اما کسانی که زیر آب هستند بیشتر در معرض خطر.

"جزر و مدی washover است نه لزوما کشنده" Haverfield گفت. "به عنوان طولانی به عنوان آنها مستغرق برای یک دوره طولانی از زمان. من نمی دانم چه مدت تمدید شده است."

بیشتر: سرقت از پنج حیوانات از باتلاقی تعجب باغ شامل 'سفیر' مار هرا

Sanibel و Captiva سلیمان از دست داد 29 لانه در طوفان گفت: Kelly اسلون لاک پشت دریایی هماهنگ کننده برنامه با Sanibel-Captiva حفاظت از پایه و اساس.

اسلون گفت که او نمی داند که چگونه بسیاری از لانه شسته از دست خواهد رفت.

"ما را دیده اند لانه شسته و لانه هنوز موفق هستند," او گفت:. "گاهی اوقات آنها تخم و گاهی اوقات آنها نمی کنند."

لاک پشت لانه را حدود 60 روز به تخم. اگر یک لانه کرده است و نه از تخم در 70 روز لاک پشت مانیتور مجاز به حفر لانه به سند چه اتفاقی افتاده است. لاک پشت کارشناسان نمی دانم چه لانه از دست داده بودند تا 70 روز بعد از هر لانه گذاشته شد و اگر unhatched می توان به حفر.

حتی با طوفان لاک پشت کارشناسان معتقدند این خواهد بود که یک فصل خوب.

ذغال سنگ شهرستان تا به حال 805 لانه همانطور که از دوشنبه. وجود دارد 925 همان زمان در سال گذشته است. بونیتا اسپرینگز تا به حال 78 عنوان از دوشنبه و 81 در همان روز در سال گذشته است.

این فورت مایرز که نشان دادن بسیاری از بهبود با 74 لانه در حال حاضر گذاشته در سال 2020 در مقایسه با تنها 26 توسط همان زمان در سال 2019.

"این خیره کننده" Haverfield گفت. "که 30 سال از حفاظت."

چیزهایی نیز به دنبال خوب در Sanibel و Captiva. وجود دارد 145 لانه در Captiva در سال 2020 در مقایسه با 78 در همان تاریخ در سال 2019. انتهای غربی Sanibel 78 در این سال در مقایسه با 75 سال گذشته در حالی که شرقی پایان به 225 سال جاری و تا به حال 241 همان زمان در سال گذشته است.

"ما در حال داشتن یک واقعا خوب سال" اسلون گفت. "آن آغاز شده است واقعا قوی است."

اسلون گفت: بهترین از همه این است که در یک leatherback لاک پشت است که همچنین تودرتو. ترین لاک پشت لانه هستند از سرخ لاک پشت.

وجود دارد در حال حاضر شش مستند leatherback لانه هستند که به طور تمام از همان لاک پشت.

"این بسیار هیجان انگیز است," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن