گنج ساحل آخر هفته آمادگی برای تغییر به فاز یک زیر امن تر-در-خانه سفارش

Lamaur Stancil Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:48 PM EDT آوریل 2 سال 2020این یک انتقالی آخر هفته برای گنج س

توسط ABTINNEWS در 14 اردیبهشت 1399

این یک انتقالی آخر هفته برای گنج ساحل با ساکنان و کسب و کار هنوز هم عامل تحت امن تر-در-خانه قیمومیت اما فاز اول اقتصادی دوباره باز آمدن دوشنبه.

که به معنای طنز فروشگاه صاحب کسب و کار Jason اوری با فروشگاه در جنسن بیچ و Vero Beach, هنوز محدود از داشتن مشتریان در داخل کسب و کار خود را روز شنبه.

آن را نیز بدان معنی است که در مرکز شهر فورت پیرس به طور معمول پر از مردم خرید و بهره گیری از اسکله بود شروع به آمدن به زندگی اما نه کاملا هنوز در سطوح قبل از coronavirus بحران شروع در اواسط ماه مارس.

اما طعم شیرین هندوانه و ذرت است و مصمم گفت: تولید و فروشنده تونیا جادوها اوکیچوبی ، خانواده کسب و کار مجموعه و در دو گوشه و کنار خیابان در فورت پیرس هر جمعه و شنبه با گاه به گاه روزهای یکشنبه.

"امروز کمی شلوغ تر از هفته گذشته گفت:" جادوها که پارک خاکستری وانت در زیر درخت در گوشه ای از خیابان 17 و دلاور خیابان در حالی که عموی او بود ادواردز واقع در جاده. او به کمک در محل توسط grand-دختر 9 ساله Cheyanne جادوها.

کسب و کار شده است ثابت برای خانواده در میان همه گیر هر چند وجود دارد راه های مختلف برای رسیدگی به مشتریان در حال حاضر.

"برخی می پرسند اگر من اگر ذهن آنها پاک کردن هندوانه آنها را انتخاب کنید هنگامی که آنها را خرید و آن را" جادوها گفت. "من نمی جرم را به آن. هر کس مراقب باشید."

فرماندار ران DeSantis' روز شنبه فشار غیر ضروری در کسب و کار به دوباره باز می آید با یک حد 25 درصد ظرفیت برای رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی. ورزشگاه نمی قادر خواهد بود برای باز جمعه و بسیاری از خدمات شخصی مانند سالن هستند نه بخشی از فاز یک.

اما فرماندار ملاقات روز شنبه با آرایشگران و آرایشگران در اورنج کانتی به بحث در مورد اقدامات ایمنی کسب و کار می تواند استفاده از زمانی که او اجازه آنها را به باز کردن.

مرکز شهر فورت پیرس تا به حال حداقل یک دوجین علائم ارسال شده در قطب ها و درختان تشویق کسب و کار به باز دوباره. هیچ اطلاعاتی در دسترس بود در مورد زمانی که نشانه ها نوشته شده بودند و یا کسانی که آنها را قرار داده تا.

"باز این شهر و بازار" به عنوان خوانده شده یکی از نشانه های. "آزادی بیش از ترس."

در طول امن تر-در-خانه سفارش برخی از خرده فروشان ارائه منظقه خدمات در ازای در-مشتریان فروشگاه.

برای طنز مغازه های داوینچی را دریم اوری شد با استفاده از یک مخلوط از آنلاین و منظقه فروش خود را به نگه داشتن ثبت نام از گرفتن گرد و خاکی. او همچنین تا به حال به بداهه نوازی با یکی از بزرگ سالانه, تبلیغات, Free Comic Book Day, سنتی برگزار شد که در سراسر کشور در اولین جمعه از ماه مه. اما با طنز چاپ تعطیل و اکثر فروشگاه ها در سراسر کشور باز نشده این رویداد ملی لغو شد.

اوری اعلام کرد در داوینچی را در Facebook صفحه ای که این رویداد که در آن طنز فروشندگان را در دسترس یک ترکیب جدید و قدیمی کمیک به صورت رایگان خواهد بود یک منظقه تنها رویداد با کمیک. او و کارکنان خود را از دست کیسه های کمیک به رانندگان.

"این برنامه ریزی شده بود برای شروع در ظهر اما مردم شروع به نشان دادن تا حدود 11:15 a. m." اوری گفت.

این ساحل Vero محل تا به حال حدود 20 ماشین توقف برای کمیک در این ساعت برای اولین بار در این فروشگاه گفت.

بیشتر: کروناویروس در فلوریدا: مجموع موارد پیش افتادن 33,500 به عنوان تلفات به 1,268

بیشتر: گنج ساحل چرخ دنده ها برای کسب و کار دوباره باز پس رژیم صهیونیستی است. DeSantis' اعلام

Stancil است اخبار خبرنگار TCPalm. تماس با Stancil در 321-987-7179 یا lamaur.stancil@tcpalm.com. توییتر: @TCPalmLStancil



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن