گنج ساحل شهرداری به دنبال سهم دولت 40 میلیون دلار برای پروژه های آب

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:20 PM EDT Jul 16, 2020چند شهرداری در امتداد ساحل گنجینه به د

توسط ABTINNEWS در 27 تیر 1399

چند شهرداری در امتداد ساحل گنجینه به دنبال سهام از 40 میلیون دلار در کمک های مالی دولت برای جایگزین تامین آب و پروژه های حفاظت از طریق جنوب فلوریدا و سنت جانز آب رودخانه مدیریت مناطق.

این کمک های مالی خواهد شد که صندوق تا نصف پروژه را از یک صندوق مورد تایید این بهار فلوریدا مقننه و رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

شهرداری ها در جنوب فلوریدا منطقه که شامل مارتین و سنت لوسی استان ها باید تا تاریخ 31 ژوئیه به اعمال می شود. دولت های محلی در رودخانه شهرستان است که بخشی از سنت جانز رودخانه منطقه باید تا آگوست ، 7.

بیشتر: فلوریدا بودجه شامل میلیون ها نفر برای انجام پروژه های زیست محیطی

به واجد شرایط پروژه های ساخت و ساز باید به بیل آماده و پروژه های حفاظت باید آماده برای پیاده سازی.

در اینجا برخی از پروژه های گنج ساحل شهرداری ها به دنبال پول برای:

پورت سنت لوسی

این شهرستان خواهد شد درخواست کمک مالی برای کمک به پرداخت برای $3.4 میلیون 2.25 مایل اصلی آب به ارسال "بسیار فاضلاب تصفيه شده" برای آبیاری از Glades تصفيه خانه فاضلاب به غرب Grove منطقه و احتمالا سنت گفت: شهرستان سخنگوی ملیسا Yunas.

بیشتر: PSL پروژه را تمیز سنت لوسی رودخانه بیشتر آب آشامیدنی

استوارت

این شهرستان خواهد شد درخواست به-می شود-تعیین مقدار پول برای کمک به ساخت یک آشامیدنی-تصفیه آب کارخانه که بخشی از 12 سال پروژه به تغییر بسیاری از شهرداری تامین آب از چاه های کم عمق به عمیق چاه های بهره برداری به Floridan آبخوان مورد 1500 تا 1600 پا عمیق گفت: آثار عمومی مدیر دیو پیترز.

آب از چاه های کم عمق بیشتر در معرض آلودگی پطرس گفت.

بیشتر: به تغییر شکل سپتیک تانک فاضلاب خطوط در حال حاضر گسترش در سراسر استوارت

مارتین کانتی

شهرستان است که به درخواست برای کمک به ساخت یک $1.4 میلیون خط لوله برای حمل آب از چاه در Halpatiokee پارک منطقه ای در جنوب غربی استوارت به نوشیدن-تصفيه آب در مزارع گرمسیری گفت: Anne Murray, شهرستان, منابع آب, هماهنگ کننده.

نیم مایل خط رفتن زیر ایالتی 95 و فلوریدا شاهراه باید تکمیل دسامبر موری گفت.

بیشتر: مارتین کانتی پول برای تمیز کردن خیابان لوسی, رودخانه, رودخانه هند تالاب

ورو بیچ

این شهرستان است که به دنبال به دنبال کمک برای یک پروژه پیشنهادی برای کشیدن آب از اصلی امداد کانال و فیلتر chlorinate آن را از طریق بخشی از شهر را تصفيه آب و پمپ آن را به اصلاح سیستم آب برای استفاده در آبیاری.

این پروژه را کاهش می دهد, نیاز به مصرف آب از سفره های زیر زمینی و آن را نگه دارید آلاینده به خارج از هند مرداب به رود گفت: رابرت "راب" بولتون مدیر ورو بیچ آب و فاضلاب بخش.

بیشتر: آیا اتصال اقیانوس در ساحل Vero کمک به تمیز کردن رودخانه هند تالاب?

دیگر شهرداری

سنت لوسی شهرستان است که با تمرکز بر فاضالب پروژه های درمان به جای جایگزین تامین آب و پروژه های حفاظت از, گفت: سخنگوی اریک گیل.

"سروصدا درمان در طول تاریخ شده است از جمله در این co-op اعطای کمک های مالی جریان" گیل گفت: "اما متاسفانه SFWMD کارکنان تایید کرده است که این نوع پروژه ها را نمی توان تامین مالی این چرخه."

بیشتر: St. Lucie شهرستان می شود پول برای کیفیت آب, پروژه های

این Indian River County آب و برق, بخش "نگاه کردن به هر گونه پروژه های بالقوه که ممکن است واجد شرایط برای این بودجه گفت:" سخنگوی برایان سالیوان.

برای کسب اطلاعات در مورد منطقه جنوب فلوریدا بودجه به sfwmd.gov/coopfunding.

برای کسب اطلاعات در مورد سنت جانز dDistrict بودجه به sjrwmd.com و با کلیک بر روی "هزینه-به اشتراک گذاری فرصت برای جایگزین تامین آب حفاظت آب و پروژه ها."

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن