ساحل گنجینه بیمارستان اجرائی: زمان تست نیاز به با خیال راحت بلند فلوریدا coronavirus محدودیت

Lamaur Stancil Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:43 PM EDT Apr 17, 2020دو هفته می تواند تمام تفاوت فلوریدا بر

توسط ABTINNEWS در 30 فروردین 1399

دو هفته می تواند تمام تفاوت فلوریدا برای نرم کردن آن محدودیت در محل برای مبارزه با رمان coronavirus سلامت رهبران در گنج ساحل گفت.

اما وجود دارد هیچ گفتن برای مطمئن شوید که هنگامی که این دو هفته می تواند.

دکتر گرگ Rosencrance chief operating officer از کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان که قبلا تمرین طب داخلی گفت که او می خواهم برای دیدن دو هفته روزانه کاهش می یابد و در موارد تایید شده در دولت آفتاب قبل از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اجازه می دهد تا غیر ضروری خرده فروشی کسب و کار و بازگشت به کار.

او و رابرت خداوند همتای خود در کلینیک کلیولند مارتین سلامت می خواهید برای دیدن ادامه داد: افزایش تست به همراه ردیابی حرکات coronavirus بیماران به ببینید که چه کسی ممکن است در تماس با آنها.

آن شده است یک ماه

آن شد مارس 11, زمانی که چندین سرفصل مرکب جدی طبیعت COVID-19 سراسر کشور است و این امر تاثیر گنج ساحل ساکنان و آمریکایی ها در سراسر کشور.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد پروازها از اروپا. انجمن ملی بسکتبال قرار دادن آن در فصل نگه دارید پس از چند بازیکن بودند مبتلا به این بیماری است.آن دسته از بازیکنان ملحق شدند بازیگر تام هنکس یکی از اولین نام بزرگ مشهور به اعلام او و افراد مشهور ریتا ویلسون بودند که برای درمان COVID-19 در استرالیا جایی که او مشغول به کار بود. آنها پس از بهبود.

یک هفته بعد یکی از این بیماری تشخیص داده شد در گنج ساحل.

آزمایش تایید تشخیص در بیماران در 19 مارس در رودخانه هند و مارتین شهرستانهای استان است. سنت لوسی شهرستان به حال خود بیمار برای اولین بار در مارس 21.

بیشتر: گنج ساحل بیکاری جهش در مارس

که در آن نقطه فلوریدا وزارت بهداشت و بیمارستان های محلی آماده شده بود برای ویروس.

آوریل 4, هر یک از استان ها در گنج ساحل تا به حال حداقل 50 عفونت. در مارس 7, St. Lucie شهرستان رفت و از 53 به 122 مورد ،

وزارت بهداشت گفته که از جمعه 17 نفر در ساحل گنجینه که مبتلا به این ویروس فوت کرده اند. آنها اشاره ویروس است و نه لزوما علت مرگ, اما آنها ضبط افرادی که در برخی از نقطه تست مثبت برای این ویروس و بعد از آن می میرند.

در مارس 26, 59 ساله نورمن Fleagle جونیور فورت پیرس اولین Treasure Coast اقامت به مرگ بعد از اینکه تشخیص داده رمان coronavirus. تقریبا تمام دیگر مرگ و میر شده اند در میان شهروندان ارشد.

'نمایش برای کار ترسناک است'

ماهیت این بیماری همه گیر برجسته یک بیماری مسری که تا به حال دیده شده است و در ایالات متحده در یک قرن. مراقبت های بهداشتی کارگران و رهبران آنها مجبور به فکر می کنم متفاوت در مورد چگونه برای مراقبت از بیمار و همچنین کارکنان بیمارستان.

حفاظت از کارکنان به معنای داشتن منابع کافی از تجهیزات حفاظت شخصی.

"این به طور گسترده ای برگزار باور در صنعت بهداشت و درمان است که معناداری وجود دارد رزرو" خداوند گفت. "سپس ما متوجه شد که می تواند یک چالش است. تقاضا برای N95 ماسک واقعا بالا بود."

تا کنون کلینیک کلیولند بیمارستان' تامین شده است کافی است و باید همچنان در بیمارستان رهبران گفت. علاوه بر ماسک خط مقدم بهداشت و درمان کارگران با استفاده از دستکش و لباس و چهره سپر زمانی که درمان coronavirus بیماران.

امکانات نیز یک منبع خوب از هواکش خداوند و Rosencrance گفت.

تخت فضا شده است یک موضوع است. به عنوان جمعه و بیمارستان در سراسر گنج ساحل تا به حال 43 درصد در دسترس بودن با توجه به آژانس برای مراقبت های بهداشتی دولت ایالت تخت بیمارستان ظرفیت پایگاه داده.

مطمئن شوید که وجود دارد خواهد بود منابع کافی به معنای لغو همه اعمال جراحی الکتیو در بیمارستان.

بیمارستان در زمان یک گام بیشتر با غربالگری بالقوه coronavirus بیماران در خارج از درب جلو به حد آلودگی داخل ساختمان و محدود کردن بازدید کنندگان است.

تمام حرکت خواهد به برخی از آرامش ذهن به پزشکان و پرستاران.

"نشان دادن برای کار ترسناک است برای ما مراقبان" Rosencrance گفت: Indian River County بیمارستان منطقه در 19 مارس ، بسیار مسری بیماری مطرح "یک وضعیت بی سابقه ای. هیچ یک از ما در طول عمر ما را دیده اند."

یک کلینیک کلیولند مارتین جنوبی بیمارستان, پرستار, Dan برنج در بیمارستان بستری شد در طول آخر هفته عید پاک پس از اینکه تشخیص داده COVID-19.

برنج تنها شناخته شده بیمارستان کارگر در ساحل گنجینه که اعلام کرده است که مبتلا به این ویروس است. آن شناخته شده نیست که در آن او قراردادی این بیماری است. همسرش گفت: او یک شیفت در بیمارستان coronavirus طبقه.

داخل اعداد

Rosencrance گفت فلوریدا تنها باید باز برای کسب و کار اگر عفونت نشان می دهد کاهش روزانه به مدت دو هفته.

پنج شنبه, کاخ سفید ارائه راهنمایی به آمریکا که همچنین مقرر مورد نیاز برای ایالت ها یا استان ها برای رسیدن به 14 روز نزولی عفونت.

که اتفاق می افتد ممکن است تا اوایل ماه آینده بر اساس مدل Rosencrance گفت که او دیده است.

قله فلوریدا روزانه عفونت اعداد پیش بینی ممکن است بین 4 و 11, او گفت:.

دولت تست در مجموع مثبت و مورد آمار آن در دسترس عموم پایگاه داده همچنان به عقب و منعکس نمی کند اعداد منتشر شده توسط منطقه خصوصی تجهیزات پزشکی. تعداد موارد مثبت امروز اعلام کرد برای مثال به احتمال زیاد نتیجه آزمون گرفته روز و یا یک هفته پیش.

هنوز محلی آمار ارائه شده تنها توسط دولت و وزارت بهداشت در آن گزارش روزانه در حال بالا و پایین و نمایش اسلاید.

هفته سوم از ماه آوریل آغاز شده و با حدود 1000 موارد جدید دوشنبه. این موارد جدید کاهش یافته و به 610 شنبه اما شات تا 900 شنبه و 1200 پنج شنبه.

بیشتر: نیاز به کمک دارید ؟ می خواهید برای کمک به? در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

Indian River County تعداد برای سومین هفته از ماه آوریل بوده است قطره ای در مورد یک مورد جدید از یک روز تا روز سه شنبه زمانی که هیچ گزارش شده است.

مارتین و سنت لوسی شهرستان با داشتن حدود نیمی از موارد روزانه برای هفته; اگر چه Martin گزارش هیچ کدام در روز پنج شنبه.

یک سری از سوالات ارسال شده پنج شنبه به وزارت بهداشت رسمی درباره آمار تا به حال هیچ پاسخ بعد از ظهر جمعه.

سنت لوسی مرکز پزشکی و Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه هر دو متعلق به بیمارستان غول HCA بهداشت و درمان و سباستین رودخانه مرکز پزشکی متعلق به مباشر پزشکی گروه قبلا با اشاره به زیر ایالتی و فدرال دستورالعمل و کارگردانی تمام سوالات را به وزارت بهداشت.

بیشتر تست های مورد نیاز

آزمایش ویروس خود را در ابتدا یکی از چالش های بزرگ برای جامعه Rosencrance گفت.

"وجود دارد محدود تست لوازم," او گفت:. "این منابع کمیاب."

اما به آرامی در بیمارستان ها و آزمایشگاه های خصوصی دسترسی به بیشتر کیت های آزمایش.

"ما شاهد تشویق اخبار در فلوریدا" خداوند گفت: "با توجه به تست. "ما یک کار خوب انجام داده. آنها در ادامه به گسترش معیارهای که می تواند آزمایش می شود و چرخش برای نتیجه گرفتن سریعتر.

کمتر از 0.7 درصد از گنج ساحل ساکنان — کمتر از 4,400 مردم — تست شده اند برای COVID-19 همانطور که از بعد از ظهر چهارشنبه با توجه به وزارت بهداشت داده است.

Lamaur Stancil است اخبار خبرنگار TCPalm. تماس با او را در 321-987-7179 یا lamaur.stancil@tcpalm.com. توییتر: @TCPalmLStancil

برای اقامت تا تاریخ با آخرین اخبار پوشش و ما محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن