گنج ساحل, جای بدنسازی, تناسب اندام, باشگاه صاحبان آماده به بازگشایی و استقبال مشتریان

ملیسا E. Holsman و Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 18 سال 2020اعضای روزالیند ر

توسط ABTINNEWS در 29 اردیبهشت 1399

اعضای روزالیند را بالای شهر تناسب اندام در جنوب خیابان کلرادو. در مرکز شهر استوارت در حال "آماده بازگشت" گفت: صاحب روزالیند Neilen.

"آنها قطعا هیجان زده,," او گفت:. هنوز هم وجود دارد برخی از مشتریان ترجیح می دهند که به "چوب به FaceTime کلاس," او گفت: بنابراین او قصد دارد برای ادامه ارائه های شخصی کلاس برای کسانی که مایل به ماندن در خانه.

Neilen است که در میان بسیاری از بدنسازی و تناسب اندام مرکز صاحبان سراسر Treasure Coast خواهد کرد که باز کردن درهای خود را روز شنبه برای اولین بار پس از آوریل 20, زمانی که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis صدور یک فرمان اجرایی آموزش ورزشگاه به دلیل از coronavirus.

بیشتر: رستوران و فروشگاه های خرده فروشی می تواند به گسترش ظرفیت ورزشگاه برای باز کردن توسط DeSantis سفارش

مرتبط با: کیپ کرال بدنسازی مالک شکایت ایالت فلوریدا لی شهرستان بیش از بسته شدن

افتتاح ورزشگاه بخشی از فرماندار فاز یک بازگشایی طرح که در آن ورزشگاه و مراکز تناسب اندام در فلوریدا می تواند بازگشایی و رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی می تواند در 50 درصد ظرفیت است.

کتابخانه ها و موزه ها نیز بازگشایی دوشنبه تحت فرماندار جهت است که بیشتر شل coronavirus محدودیت. کسب و کار مانند پارک, میله, فیلم, تئاتر و تو مغازه ها بسته باقی خواهد ماند در سراسر کشور.

Neilen — که برنامه ای برای باز جمعه در 7 صبح خواهد بود و درخواست مشتریان را به خود حوله و تشک کف و دستکش.

خواسته آنچه او انجام شده بود به آماده شدن برای روز شنبه او پاسخ داد: "من قطعا باید تصفیوی طبقه است."

بیشتر تمیز کردن کلاس های کوچکتر

یکی از این تغییرات برای gymgoers در ورزش های سخت کار می کند (قطع) در جنسن بیچ خواهد بود preregistering برای کلاس قبل از آنها رسیدن به ورزشگاه صاحبان جاستین و Caitlin بارتلت گفت:.

"ما در حال محدود کردن کلاس ما اندازه ها را بر اساس میزان فضایی که ما داریم," جاستین گفت. ورزشگاه که قبلا "باز فروم" که در آن عضو می تواند با شرکت در کلاس هنگامی که آن را متناسب با برنامه خود را, او گفت:.

ورزشگاه ارائه خواهد شد هفت طبقه به جای آن از حد معمول 10, او گفت:. این زمان اضافی بین صبح و بعد از ظهر کلاس را قادر خواهد ساخت مربیان برای تمیز کردن.

قبل از ورود به ورزشگاه یک مربی را عضو درجه حرارت به اطمینان حاصل شود آن را در محدوده مناسب ارائه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, او گفت:.

برای کلاس اعضا اختصاص داده خواهد شد به یکی از 16 "WOD-غلاف" 8-توسط-8 مربع مشخص شده با نوار که در آن آنها را تمرین و حفظ اموال او گفت:.

کاربران همچنین مسئول خواهد بود به جمع آوری هر گونه تجهیزات لازم برای تمرین و پاکسازی آن قبل از بازگشت آن را در پایان تمرین, Caitlin گفت. تجهیزات و گفتگو با سایر اعضا در طول تمرین.

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: رژیم صهیونیستی است. DeSantis نکات در دو برابر ظرفیت رستوران باز, ورزشگاه

"همه چیز مشخص شده و شماره و ما باید نقشه های سراسر بدنسازی" و همه چیز مربوط به یک شماره خاص, کیتلین گفت. "اگر شما شماره سه روی آن بکشید تا نوار شما همچنین شماره سه در یک جعبه پرش."

خاموش کردن مجبور به ارائه یک فرصت برای تجدید نظر چگونه ورزش می تواند بهترین کار جاستین گفت. حرکت رو به جلو او را امیدوار به تغییرات اضافی و فرصت ها برای خدمت بهتر به ورزشگاه دادند.

مانند بتراشیم کلاس اندازه در بازی رایانه فورت پیرس نیز محدود شود مالک تونی DeGirolamo روز یکشنبه گفت. فقط 12 عضو اجازه خواهد داشت در هر کلاس و افراد نگه داشته شود 10-پا از هم جدا در طول تمرین, او گفت:.

دو کلاس اضافی بار اضافه شد به برنامه روزانه به ایجاد کلاس های کوچکتر بیشتر در دسترس DeGirolamo گفت.

بیشتر: به عنوان کسب و کار در ادامه به بازگشایی مقامات مصرانه ادامه داد: فاصله اجتماعی

بسیاری از تمرینات خواهد بود اصلاح شده به منظور محدود کردن استفاده از تجهیزات موجود در, او گفت:, و همه "ممکن است انجام کاری کمی متفاوت است."

در طول تمرینات و درب را باز گذاشته شود. بین کلاس های مشترک در مکان ها و سطوح خواهد شد پاک کردن با دستمال مرطوب و ضد عفونی کننده است.

بدنسازی برنامه برای باز کردن شنبه ساعت 5

یک 'پناهگاه' برای اعضای

ورزشگاه همیشه داشته اند "به بالاتر از نوار تا آنجا که تمیز کردن و ضد عفونی می رود گفت:" استیو Pfiester که صاحب بالابر تناسب اندام در ورو بیچ با همسرش, بانی.

اما برای اطمینان از ایمنی از اعضای آن ورزشگاه اتحاد "رشد" تمیز کردن آن تلاش کرد. این افزایش میزان فاضلاب در تمیز کردن بطری ها و کاهش اندازه کلاس برای یک, و آن را محدود می کند که چگونه بسیاری از مردم می تواند در تناسب اندام, طبقه, او گفت:.

مرکز باز خواهد شد از ساعت 5 تا 11 صبح تعطیل ظهر و بازگشایی از 4 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر به "بررسی بهداشت و قادر به شستن حوله," او گفت:.

برای Pfiester هدف از بازگشایی این ورزشگاه است که به ارائه یک پناهگاه برای آمدن به "که در آن (اعضای) به طور کامل به یاد هر دوم که ما در حال مبارزه با ویروسی جنگ است."

به همین دلیل او را تشویق افرادی که به خطر بیافتد و یا کسی که در زندگی با کسی است که برای شرکت در بدنسازی آنلاین تمرینات آن را ادامه خواهد داد به ارائه.

بتراشیم و بازی رایانه فورت پیرس نیز ادامه خواهد داد به ارائه کلاس های مجازی برای کاربرانی که ترجیح می دهند به ماندن در خانه.

با وجود این تغییرات و موانع ناشی از این بیماری همه گیر کارکنان سپاسگزار است به عقب بر گردیم به کار Pfiester گفت.

"این واقعا منحصر به فرد برای دیدن چگونه بسیاری از مردم در واقع هیجان زده در مورد کار دوباره (و) برای دریافت و انجام آنچه آنها به نام به انجام," او گفت:. "ما احساس می کنیم به طور کامل پر برکت ما می تواند به کار و خدمت به مردم و انجام آنچه که ما عشق را به انجام."

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن