ساحل گنجینه بانک مواد غذایی تقاضا تا 40 درصد به عنوان دسترسی به غیر perishables کاهش می یابد و در میان COVID-19 شیوع

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:20 PM EDT May 10, 2020گنج در سواحل بانک مواد غذایی دیده می شود

توسط ABTINNEWS در 23 فروردین 1399

گنج در سواحل بانک مواد غذایی دیده می شود 40 درصد افزایش در تقاضا در همان زمان به عنوان یک کاهش در دسترس بودن غیر فاسد شدنی در میان جدید شیوع کروناویروس.

ملی تامین نمی تواند نگه دارید تا با افزایش تقاضا از خارج از محل کار ساکنان به دنبال کمک گفت: Krista دی استفانو رئیس افسر منابع برای بانک مواد غذایی.

"هر بانک مواد غذایی است که با داشتن مشکل دسترسی به برخی از مواد غذایی گفت:" دی استفانو که اضافه شده کره بادام زمینی و مواد غذایی کنسرو شده به ویژه سخت برای پیدا کردن. "آنها در حال پرواز کردن قفسه ها در فروشگاه."

بیشتر: St. Lucie شهرستان در کتابخانه سوئیچ از تغذیه ذهن به تغذیه بدن

به عنوان فروشنده از فروش اقلام و یا محدود کردن مشتریان خریدهای کمتر کمک های مالی هستند که در دسترس ساخته شده به بانک مواد غذایی.

این یک مبارزه او گفت: اما جامعه به شدت.

کارکنان و داوطلبان در حال کار هفت روز هفته برای اطمینان از جامعه دسترسی به مواد غذایی لازم را در حالی که اجتماعی فاصله از طریق تلفن همراه شربت خانه "drive-thru" توزیع مواد غذایی اضطراری جعبه و شربت خانه, همکاران, دی استفانو گفت.

"این چنین بوده است تلاش برای پاسخ به نیازهای شما در اینجا" دی استفانو گفت. "این خیلی بیشتر از حالت عادی است اما ما در حال تلاش برای مطمئن شوید که ما در حال نشست آن نیاز دارد."

بانک غذایی است مورد استقبال بسیاری از زمان اولین داوطلبان در آخرین هفته از ساکنان خارش به خارج شدن از خانه, او گفت:. هر چند غیر انتفاعی است که همیشه نیاز به داوطلبان بوده است نه گذشت در کمک به دست.

پولی و مواد غذایی کمک های مالی نمی کند, اما بیشتر مورد نیاز برای پاسخگویی به افزایش تقاضا که به احتمال زیاد به پایان خواهد رسید هر زمان به زودی, او گفت:.

"من فکر می کنم حتی زمانی که همه چیز به بازگشت به حالت عادی وجود دارد هنوز هم می شود یک قاب زمان که در آن مردم به مصرف دیگر به عقب بر گردیم در مسیر و نیاز ما," او گفت:.

کمک های مالی داوطلبانه, برنامه موبایل, شربت خانه, مکان را می توان در یافت مواد غذایی بانک سایت stophunger.org/cvprep.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن