گنج در سواحل شهرستانهای رتبه بالا در سه سال در سراسر کشور, رشد جمعیت, مطالعه می یابد

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 27, 2020مارتین و سنت لوسی شهرستان

توسط ABTINNEWS در 6 مرداد 1399

مارتین و سنت لوسی شهرستانهای تجربه هشتم-بزرگترین رشد جمعیت در سراسر کشور از یک "مقرون به صرفه متوسط شهری" از سال 2015 تا 2018 و Indian River County رتبه 11 در اندازه های کوچکتر دسته یک مطالعه جدید در بر داشت.

هر سه گنج در سواحل شهرستانهای دیدم حدود 6 درصد افزایش در ساکنان و بالا ذکر شده در این گزارش را "مقرون به صرفه ترین شهرها و ایالات متحده است که مردم در حال حرکت به."

مارتین و سنت لوسی شهرستان به عنوان پورت سنت Luice منطقه شهری به دست آورد 27,194 ساکنان جدید است. Indian River County اضافه شده 9,494.

رشد جمعیت است در تاریخ همتراز با دولت به عنوان یک کل. فلوریدا یکی از چهار ایالت است که شاهد افزایش بیشتر از 5 درصد است. دیگران شامل یوتا آیداهو و آریزونا.

در همان زمان وجود دارد کاهش در هزینه های زندگی هنگامی که در مقایسه با میانگین ملی است. مارتین و سنت لوسی شهرستانهای دیدم 2% افت شد و 7.3 درصد کاهش در Indian River County است.

در حالی که گزارش نمی جزئیات هزینه های زندگی دیگر منابع از جمله tax-rates.org و اداره آمار ایالات متحده زیر را نمایش می دهد:

متوسط ارزش خانه

  • سنت لوسی: $165,700
  • مارتین: $255,000
  • رودخانه هند: $185,800

نرخ مالیات بر املاک

  • سنت لوسی: 1.24%
  • مارتین: 0.91%
  • رودخانه هند: 0.9%

نرخ مالیات بر فروش

  • سنت لوسی: 7%
  • مارتین: 6.5%
  • رودخانه هند: 6.5%

بیشتر: مسکن مقرون به صرفه است که سخت تر برای پیدا کردن میانه اجاره خانه افزایش ارزش

دیگر بزرگ, متوسط و کوچک در مناطق شهری سراسر کشور که همچنین به رتبه بندی بالا در این مطالعه عبارتند از اورلاندو جکسون تمپا فلوریدا فورت مایرز ساراسوتا ناپل Daytona Beach, روستاها و فلوریدا.

داده ها از آمار ایالات متحده و تجزیه و تحلیل اقتصادی دفاتر مورد استفاده قرار گرفت در این مطالعه برای محاسبه جمعیت و هزینه زندگی, آمار است.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن