ساحل گنجینه کسب و کار و فعالیت باز به عنوان منطقه COVID-19 موارد در حفظ و بالا رفتن

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:03 PM EDT 28 مه سال 2020بیشتر و بیشتر Treasure Coast ساکنان

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

بیشتر و بیشتر Treasure Coast ساکنان که پر از سوراخ در خانه از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس در حال شروع به گرفتن بیشتر و بیشتر در سفرهای خارج از خانه — به ساحل, فروشگاه ها, رستوران ها و سالن های ورزشی.

اما بیشتر باید یک روال جدید قبل از آنها به قدم زدن به بیرون درب: کلیدهای ؟ بررسی کنید. کیف پول ؟ بررسی کنید. ماسک صورت? بررسی کنید.

در 18 مه رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' "امن. هوشمند است. گام به گام. طرح جامع بهبود" سست محدودیت به آوریل 1 "امن تر-در-صفحه اصلی" فرمان اجرایی به منظور کنترل گسترش از رمان coronavirus.

در واقع دستورالعمل جدید هستند گفت: ما در نیمه راه بازگشت به ورزشگاه و مراکز ورزشی و موزه ها و کتابخانه ها و رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی همه ممکن است در عمل 50 درصد از ظرفیت.

اما حتی به عنوان محدودیت کاهش تعداد COVID-19 نفر در ساحل گنجینه همچنان به رشد از 811 در 18 مارس به 1,089 در مارس 27, 34 درصد افزایش یافته است.

این نرخ رشد از محدودیت بودند کاسته شده است نسبتا آهسته در Indian River County (11 درصد) بالاتر در شهرستان سنت لوسی (24%) و چشمگیر در شهرستان مارتین (44 درصد).

همچنین رشد سریع تر بوده و میزان تست با 22,353 COVID-19 آزمون اداره در Treasure Coast, از شنبه.

ویروس' تلفات: اقتصاد

سلامت اقتصاد نیز ضربه سخت coronavirus با حدود 30,000 ساکنان در ساحل گنجینه تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری به عنوان از آوریل 9, جدید ترین اطلاعات در دسترس از وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی.

رستوران و هتل و صنعت شده است و آمار به خصوص سخت با بیش از 5000 کارگر در سه شهرستان به دنبال منافع به دنبال خرده فروشی (بیش از 3000) و مراقبت های بهداشتی (حدود 3000).

اجازه می دهد رستوران ها به نیمه راه خود را پر کنید اتاق ناهار خوری به عنوان طولانی به عنوان آنها حفظ اجتماعی فاصله است "بارقه امید" گفت: جیم مور صاحب مور مهمان نوازی جستجو در جنسن بیچ یک شرکت است که می یابد و کارگران برای رستوران ها.

"رستوران ها با سرویس کامل است که سخت ترین ضربه, هنوز, نمی, استخدام," مور گفت. "این مواد غذایی سریع و سریع-رستوران های گاه به گاه که در آنجا ماند و باز با نگاهی به کسب و کار در حال انجام یک کمی استخدام. من فکر نمی کنم اتفاق خواهد افتاد تا شاید اوت و از آن خواهد شد یک سال قبل از همه چیز به حالت عادی بازگشت."

بسیاری از گنج ساحل ساکنان که هنوز شغل تبدیل شده اند عادت کرده اند به کار از خانه, آموزش ترفند قدیمی کامل توسط مجریان خبر تلویزیون از نحوه لباس از کمر به بالا. چرا زحمت ؟ هیچ کس می توانید لباس خود را به عنوان شما زوم به جلسات با همکاران و یا اعضای خانواده.

بچه ها در خانه بیش از حد. با بسته مدارس تغییر به درس آنلاین برای stuck-at-home دانش آموزان گیر-با-آموزش پدر و مادر در حال کشف یک نوظهور قدردانی برای معلمان است.

هنگامی که از شما خواسته خود را معلم جبر سال پیش "چرا من باید برای یادگیری فرمول درجه دوم?" کمی آیا شما می دانید که پاسخ خواهد بود "بنابراین شما می توانید آموزش آن را به بچه های خود را."

یادگیری ممکن است مجازی اما فارغ التحصیلی خواهد شد در شخص با سنت لوسی عمومی کانتی دبيرستان داشتن مراسم 30 ژوئن تا 2 جولای Indian River County schools جولای 10 و 11 و مارتین مدارس شهرستان جولای 22 به 24.

توجه خریداران

فروشگاه های مواد غذایی باقی مانده اند باز از طریق همه گیر اما خریداران که یک بار فکر می کردم هیچ چیز از حذف توسط Publix یا Winn-Dixie در راه خانه از محل کار در حال حاضر برنامه هفتگی سفر به فروشگاه مواد غذایی به سهام تا در منابع است.

و آنها را به یک طرح حمله به طریق مشخص شده یکی از راه راهرو به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است (همیشه چک کردن قفسه ها که باید نگه کاغذ توالت و دستمال مرطوب فقط در مورد) و پشت کردن منو و برنامه ها اگر فروشگاه است که از گوشت پاستا یا سبزیجات آنها می خواستند.

در اوایل این ماه Publix و Winn-Dixie فروشگاه بازگشت به قبل از حذف ساعت از 7 صبح تا 9 بعد از ظهر روزانه. Winn-Dixie فروشگاه های ذخیره 7 صبح تا 8 صبح روزهای هفته برای شهروندان ارشد و در خطر مشتریان و 9 بعد از ظهر تا 10 p. m. دوشنبه ها و سه شنبه ها برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان.

یکی دیگر از گزینه: درایو-از طریق آنلاین و بازارهای کشاورزان'.

مرکز شهر فورت پیرس کشاورزان' بازار به طور موقت منتقل شد به Lawnwood ورزشگاه در ویرجینیا خیابان در فورت پیرس که در آن شما می توانید خرید و سبزیجات و عسل و دیگر اجناس از سمت راست ماشین خود را از ساعت 8 صبح تا ظهر شنبه.

بازار کشاورزان در ورو بیچ منتقل شده از Oceanside درایو به صورت آنلاین با محدود تحویل و بدون تماس با وانت در حلقه در ریورساید تئاتر در روزهای شنبه.

خطوط مقدم جبهه

بیمارستان های سراسر کشور را تبدیل به خط مقدم و مراقبت های بهداشتی کارگران قهرمانان در جنگ علیه COVID-19.

کلینیک کلیولند در بیمارستان مارتین سنت لوسی و رودخانه های شهرستان ها "مراقبت از تعداد نسبتا کمی از COVID-19 بیماران," دکتر گفت: گرگ Rosencrance رئیس کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان در ورو بیچ و هیچ یک در و یا بیش از ظرفیت.

بیمارستان ها را آغاز کرده اند تا سطح شیب دار به خدمات از جمله انتخابی فولاد موارد به آرامی Rosencrance گفت: "که اجازه می دهد تا ما را به پاسخ به سرعت اگر افزایش COVID-19 مثبت بیماران رخ می دهد."

با وجود کمبود تجهیزات از جمله تجهیزات حفاظت شخصی برای مراقبان در سایت های سراسر کشور محلی بیمارستان تجهیزات کافی گفت: Robert L. خداوند جونیور رئیس جمهور از کلینیک کلیولند مارتین سلامت.

هنوز هم در بازدید از بیمارستان بیماران باقی می ماند بسیار محدود و به طور معمول یک فرد در یک زمان برای اطفال و کار و تحویل بیماران و یک فرد در بازدید قبل و بعد از عمل جراحی.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن