ساحل گنجینه انجمن سازندگان حرکت ماهیگیری مسابقات از روز یادبود ژوئیه 10-11

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:38 AM EDT مارس 20, 2020همه را دوست دارد یک ماهی خوب داستان. و همه ر

توسط ABTINNEWS در 31 اردیبهشت 1399

همه را دوست دارد یک ماهی خوب داستان. و همه را دوست دارد یک داستان در مورد یک ماهی بزرگ.

نزدیک به نیمی از زندگی من آخر هفته روز یادبود شده است یک کار آخر هفته. رسمی شروع به تابستان همواره برجسته و محبوب مسابقات ماهیگیری. هنگامی که شما در حال از نویسنده این روزنامه در شهر شما در حال رفتن به صرف بخشی از تعطیلات آخر هفته خود را پیاده روی اسکله در مسابقات ماهیگیری در وزن.

که نقش من در حال حاضر برای یک مدت زمان طولانی. از سال 1995 به 2004 من به عنوان یک فری لنس ماهیگیری نویسنده برای بخش ورزشی از استوارت, اخبار, بعدها به نام ساحل گنجینه روزنامه ها و TCPalm. از سال 2005 تا حال و روز من شده اند این روزنامه تمام وقت در خارج از منزل نویسنده است.

من خوش شانس بوده است به صحبت کردن با صدها نفر از ماهیگیران تفننی در بهترین روز به روز آنها را به دست آورد و یا قرار داده شده در مسابقات ماهیگیری اغلب درآمد یک تکه از پول در روند. تقریبا تمام شده است بیش از شاد برای به اشتراک گذاشتن داستان ماهی با من و از طریق من با هزاران نفر از خوانندگان.

بیشتر: Sebastian ورودی پارک دولت عمدتا بازگشایی شد; اردو می تواند باز, مارس 21

بیشتر: چه چیز می تواند فلوریدا boaters برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک قایق رانی آمار ؟

من همیشه به شوخی عنوان است که من زندگی نامه خواهد بود "مردم دیگر ماهی." حقیقت گفته شود, من لذت بردم دوباره گفتن این داستان. و در حالی که انجام آن من ملاقات یک تن از مردم ساخته شده و یک تعداد غیر قابل شمارش از دوستان.

در روز شنبه از آخر هفته روز یادبود من تحت پوشش Bluewater باز به میزبانی باشگاه تبادل هند رودخانه و صید خارج از شهرستان فورت پیرس مارینا در سال است. برای سال های بسیاری من نیز تحت پوشش گنج ساحل سازندگان انجمن ماهیگیری مسابقات همان آخر هفته از دزدان دریایی یارو مارینا در پورت سلرنو. آن دو رویداد روز تا چند سال پیش هنگامی که آن را کوتاه به یک روز.

هیچ کار آسان کشیدن دو وظیفه برای بیش از یک دهه است. چند سال پیش باشگاه تبادل متوقف ماهیگیری خود را در مسابقات به تمرکز جدید خود را جمع آوری کمک دوسالانه ورو بیچ هوا نشان می دهد. متاسفانه COVID-19 مجبور به تعویق انداختن در سال جاری تا اطلاع ثانوی.

آنچه من می خواهم انجام دهید این است که جایگزین حوادث هر زمان که من می توانم. سپس من سعی کردم به گرفتن یک ماهی خوب داستان در این مراسم حاضر نبودم در کار با برگزارکنندگان مسابقات به تماس ماهیگیران تفننی.

آن را ممکن است به طور کامل, اما من مطمئن زخم شنیدن برخی از داستان های بزرگ.

اما این آخر هفته روز یادبود من خاموش می کنم وظیفه است. COVID-19 دیدم که.

و است که می تواند در این سال بزرگترین مسابقات داستان تا کنون.

خبر خوب است ؟ من یاد گرفتم از Maddie ویلیامز مدیر اجرایی گنج ساحل سازندگان انجمن که یکی از مناطق محبوب ترین حوادث شده است آشکار لغو شد. بلکه خود 34th سالانه مسابقات به تعویق افتاده است به جولای 10-11.

ویلیامز گفت: این سازمان و رئیس صندوق بیدار کننده از سال را نگاه بسیار متفاوت به منظور رعایت اجتماعی فاصله دستورالعمل. جزئیات هنوز در حال کار می کرد اما ویلیامز وجود دارد گفت: ممکن است یک "دیوانه کاپیتان حزب است." او حتی پیشنهاد کرد که هیچ تماشاگر جمعیت جمع آوری خواهد شد در دزدان دریایی یارو برای در وزن.

یکی از چیزهایی که من می توانم به شما بگویم Treasure Coast ساکنان عاشق ماهیگیری مسابقات در وزن. جمعیت در جمع آوری همه آنها را. و هر کس در جمعیت, بهتر است ماهی گیر از یکی در مرحله نما در کنار او برنده ماهی. شما لازم نیست که به درخواست آنها را به شما بگویم ،

من دیده ام برخی از باور نکردنی ماهی در طول سال. در اینجا برخی از مورد علاقه های شما:

100 پوند اهمیت. رابرت Allred از Pahokee wowed 2005 TCBA جمعیت با یکی از بزرگترین ماهی همیشه در هر گنج در سواحل مسابقات ماهیگیری. او 102.24-پوند cubera اهمیت واقعی بود هیولای دریا کامل با دندان های نیش تیز گرفتار در 70 فوت آب کردن Loran برج لبه در حوب ساند. او reeled آن در استفاده از میله و حلقه او برنده در TCBA کاپیتان جلسه شب قبل از بیش از حد.

74-پوند نبراسکا. براندون مریل از ورو بیچ روی دلبر من برداشت زمان خوبی برای گرفتن اولین نبراسکا بود که در سال 2005 Bluewater باز است. براق, wahoo, یکی از سریعترین شناگران در دریا, شبیه 7-پا بلند اژدر.

اولین مسابقه. در سال 2000 TCBA جدید تطبیق جایزه برنامه آغاز شد. مایک مارتین و دیو Bovard در واقع گرفتار این مسابقات دومین دلفین وزن 41.51 پوند درآمد $750. اما "51" همسان از قبل کشیده شده تصادفی شماره اختصاص داده شده به مقام دوم دلفین درآمد این جفت ارز در یک نام تجاری جدید 18-پا قایق موتوری و تریلر و ارزش اضافی $22,000. این ساخته شده تا برای آنها از دست دادن $500 میله و حلقه بیش از طرف آنها به عنوان فرار به دلایل ماهیگیری.

گرفتن روز. در سال 2002 TCBA مسابقات جاستین McLane و خدمه خوشحال بودند به nab $750 برای مقام دوم نبراسکا یک 15.52-کوبنده. آنها همسان جایزه برای اضافه کردن $25,000 به خانه می برد. من نوشت که McLane را نبراسکا به ارزش $1,659 در هر پوند.

سریع نیش. در سال 2004 Clint DeLoach شد سومین ماهی گیر را به نفع خود TCBA مطابقت با در نظر گرفتن صفحه 23-پا قایق موتوری و تریلر برای یک گوسفند اهمیت او گرفتار. 2003 Bluewater باز برجسته Windemere ماهی گیر رولاند Reems ساری بهترین شخصی خود تهوع هامور یک 42.6-کوبنده به نفع خود بدست آورد. نه بار بین سال های 1996 و 2008 آن را در زمان یک دلفین بزرگتر از 40 پوند به برنده TCBA را بدست آورد. بهترین بود 55.23-پوند گاو دلفین سکس با بونر شاه ماهی در سال 2008. بین سال های 2005 و 2011 TCBA به اهمیت بخش, برجسته, بزرگ cuberas قبل از مسابقات مجموعه ای از گونه های کنار گذاشته و با یک جایزه ویژه فقط برای این ترک دسته را به گوشت گوسفند خلق کرده است. در سال 2003 TCBA ماهیگیران تفننی به حال شانس خود را برای برنده شدن یک $150,000 خانه ساخته شده در سنت فقط برای تطبیق شماره. هیچ کس اما آن را بسیار هیجان انگیز بود.

ببینید شما در ماه جولای.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب