توقف ترافیک تبدیل به دستگیری سنت پترزبورگ مرد; نمایندگان, گزارش, پیدا کردن بیش از 3 پوند ماری جوانا

کوری Arwood Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:17 PM EDT Jun 4, 2020INDIAN RIVER COUNTY — نمایندگان متوقف سنت

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

INDIAN RIVER COUNTY — نمایندگان متوقف سنت پترزبورگ به سرعت در راه خود را به ساحل Vero در بر داشت و بیش از سه پوند از خلاء مهر و موم شده ماری جوانا باز baggie در یک کفش و یک استفاده می شود بونگ در تنه خودرو با توجه به گزارش.

Chauncy Troutman, 30 بود به اتهام در اختیار داشتن بیش از 20 گرم ماری جوانا. نمایندگان گفت که او تا به حال برجسته به اتهام جنایت در حال فرار بودند eluding و خارج از شهرستان Pinellas در زمان دستگیری او.

معاون گزارش اول دیدن Troutman رانندگی 2018 هیوندای با سرعت بالا در جاده دولت 60 غرب بزرگراه میان ایالتی 95 در منطقه عمدتا باغ مرکبات و زمین های کشاورزی.

معاون David Flores خود را نوشت و با سرعت رادار برداشت Troutman رفتن 91 مایل در ساعت در یک 65 مایل در ساعت در منطقه حدود 4:45 بعد از ظهر, مارس 21 با توجه به گزارش سه شنبه منتشر شد.

یکی دیگر از معاون متوقف Troutman در 12000 بلوک S. R. 60.

فلورس اظهار داشت: او بوی ماری جوانا. Troutman گفت: نمایندگان وجود دارد هیچ چیز غیر قانونی در ماشین و به آنها اجازه جستجو در خودرو با توجه به استشهاد.

فلورس اظهار داشت که در داخل یک کوله پشتی موجود در تنه دو خلاء مهر و موم شده بسته های ماری جوانا در هر وزن بیش از یک کیلو و داخل آبی کیسه ورزشگاه دیگر ظرف مهر و موم شده نیز با وزن کمی بیش از یک پوند.

او نوشت که او در بر داشت یک باز baggie "پر شده را در یک کفش که (بود) Troutman اندازه" و استفاده می شود, نارنجی, bong در تنه است.

Troutman این گزارش گفت: نه ماشین و نه ماری جوانا او بودند.

فلورس خواسته Troutman اگر یک کتاب با نام خود را در آن داخل کیسه کتاب با ماری جوانا متعلق به او است. Troutman گزارش به او گفتم این کتاب بود اما نه دیگ.

فلورس اظهار داشت Troutman همچنین دریافت یک پیام متنی را بر روی تلفن خود را هنگامی که او در رودخانه هند زندان شهرستان از کسی درخواست "هی من می توانید چرخش و دریافت یک هشتم."

Troutman شد منتشر شده در تاریخ 14000 دلار وثیقه و یک جولای 2 تفهیم اتهام.

کوری Arwood است اخبار خبرنگار TCPalm. دنبال کوری در توییتر @coreyarwood یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-978-2246.

لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با یک اشتراک.

بیشتر: مرد پس از دستگیری جاسوسی طب مکمل و جایگزین در بر داشت در خانه گرفتن تصاویر از نوجوانان در آخر هفته روز یادبود گردهمایی

بیشتر: Vero Beach, لغو سالانه جولای چهارم آتش بازی جشن بیش از coronavirus نگرانی

بیشتر: دلفین ها پس از تاریک: دانشمندان شگفت زده شب فعالیت در رودخانه مرداب



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن