بازاریابی گردشگری در جنوب غربی فلوریدا بر مجازی تجربه به عنوان مردم محلی و بازدید کنندگان در محل اقامت

ناپل | No comments

می توانید به لذت بردن از بهشت ؟

ذغال سنگ شهرستان اداره گردشگری با هدف به آن را به می شود مسافران و حتی مردم محلی از طریق یک کمپین جدید تبلیغاتی به نام ما قرار نیست در هر نقطه.

با COVID-19 به دام انداختن بسیاری در صفحه اصلی این کمپین طراحی شده است برای نشان دادن زیبایی های طبیعی از مقصد از طریق مجموعه ای از فیلم های کوتاه همراه با به اشتراک گذاری الهام بخش و نشاط بخشی پیام.

کمپین راه اندازی چند هفته پیش. دیجیتال hub برای آن لقب بهشت در جای خود می توان در یافت paradisecoast.com/paradise-place.

در کشور همسایه Lee County, گردشگری اداره راه اندازی یک کمپین بازاریابی ماه گذشته برای تشویق بازدید کنندگان از محبوب ترین آن بازار به ماندن در خانه در حال حاضر.

به تعامل با بازدید کنندگان در حالی که آنها خواسته به ماندن در خانه لی شهرستان بازدید کننده & Convention Bureau توسعه مجازی تعطیلات بخش در وب سایت خود را که می توان در یافت fortmyers-sanibel.com/visit/plan-your-trip/fromhome. این شامل ساحل و حیات وحش کم و لینک به دیگر مجازی تجربه است.

“ما خواهد بود با اضافه کردن مطالب بیشتر به زودی که شامل اقامت-در-صفحه اصلی فعالیت ها کتاب ها و فیلم های مرتبط با مقصد ما” گفت: بتسی کلیتون یک شهرستان سخنگوی یک ایمیل به در.

گردشگری اداره شده های مجازی ارائه شده از طریق کانال های رسانه های اجتماعی به “مقصد ما بالای ذهن با پیروان ما,” او گفت:.

یک مثال از که ؟ صفحات رنگ آمیزی از منطقه حیات وحش posted on Facebook, که می توان در اینجا یافت نشد: facebook.com/FtMyersSanibel/posts/10158424874137664.

این اداره همچنین دارای ارسال شده در عکس برجسته زیبایی منطقه در Facebook گفتن آن بیش از 721,400 پیروان است که آن را انجام می دهند بنابراین امید است که آن را “می افزاید: برخی از آفتاب و آرامش” به روز خود را.

در اواسط ماه مارس ذغال سنگ گردشگری اداره مکث تمام تبلیغات خود را به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که آمار گردشگری و سفر, صنعت, در جنوب غربی فلوریدا و همچنین در سطح ایالت و سراسر کشور منجر به بی شماری تعطیلی و کاهش از جمله furloughs و اخراج.

آوریل 20: ذغال سنگ شهرستان رهبران به ایجاد کمیته به طرح بازگشایی اقتصاد در سواحل پارک

همچنین: Lee شهرستان برای بازگشایی, پیاده روی, دوچرخه سواری در مسیرهای پیاده روی در اکثر شهرستان پارک

و: فورت مایرز بازگشایی شهرستان را در مسیرهای زیر این شهرستان منجر شود

اداره منتقل برخی از دلار ذخیره شده از قرار دادن یک توقف به آن معمولی پیام این زمان از سال به این کمپین جدید. پس از آن نشده نیاز به ضربه بزنید هر شرایط اضطراری توریست دلار مالیات. آنها در حال انتظار در صورت نیاز بعد از آن برای کمک به محلی صنعت گردشگری بعد از همه گیر متهم گفت: جک Wert, ذغال سنگ شهرستان گردشگری و مدیر اجرایی برای ناپل مارکو جزیره باتلاقی کنوانسیون و بازدیدکنندگان دفتر.

مخاطبان هدف برای تلاش جدید touting شهرستان و بهشت ساحل ؟ بیشتر فلوریدا, اما آن را شامل گرجستان بیش از حد از آتلانتا جنوبی و دیگر می شود جاده-سفر مسافران به Carolinas ورت گفت.

این پیام را هدف قرار گرفتن تحویل از طریق رسانه های اجتماعی و جریان دستگاه ها و خدمات از Roku به Netflix بکشد.

“ما تا به حال خوب نامزدی تا کنون” ورت گفت. “پس از آن به نظر می رسد طنین انداز می شود به درستی.”

پیام خواهد شد به عنوان سفر از محدودیت ها برداشته گفت: Carlyn Topkin با شهر نیویورک لو هموند گروه گردشگری اداره روابط عمومی سازمان.

بهشت گردشگری اداره تبلیغات و بازاریابی شرکت توسعه مبارزات انتخاباتی.

در حالی که برخی از مقصد هنوز هم نمی تبلیغاتی و یا فکر کردن در مورد تبلیغات با توجه به وضعیت وخیم در صنعت گردشگری ورت گفت که او می خواست می شود در خط مقدم “نرم پیام” با استفاده از آن به عنوان یک راه برای حمایت از کسب و کارهای محلی به صورت آنلاین و به مردم فکر کردن بیشتر در مورد که در آن آنها می خواهند برای رفتن و یا آنچه آنها می خواهند به انجام زمانی که آنها قادر به سفر دوباره Topkin گفت.

در حال حاضر ده ها تن از هتل ها بسته هستند. در آنهایی که باقی می ماند باز در Collier, کسب و کار شده است بسیار کند و با اشغال متوسط در حدود 10% از هفته گذشته بر اساس تحقیقات از STR ورت گفت.

بهشت در محل صفحه وب شامل یک لیست از مجازی “همه چیز برای انجام” از ضربه زدن به Golisano موزه کودکان را به بازی و یادگیری برنامه های آنلاین به تماشای زندگی می کنند فیلم های آموزشی ارائه شده توسط ناپل در باغ وحش کارائیب باغ.

این صفحه همچنین سهام لینک به وب کم در سراسر شهرستان ارائه مجازی بازدید از سواحل و غروب بیش از آب و لیست سرگرم کننده و فعالیت های سرگرم کننده است که هنوز هم می تواند انجام شود با اجتماعی فاصله از خرید به ماهیگیری.

“این واقعا یک آگهی پیام در همه” ورت گفت. “این فقط یک یادآوری است که اگر شما در حال خواب در مورد تعطیلات ما در اینجا خواهد بود زمانی که شما آماده هستند.”

بیشتر: حیوانات تنها هستند اما جاذبه های بازمانده در طول COVID-19 — در حال حاضر

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im