تایگر وودز بازگشت به گلف, در خانه اش البته مدال. چگونه او نگاه خود را در مسابقه برگشت با فیل مایکلسون?

کریگ Dolch ویژه به TCPalmمنتشر شده 11:44 AM EDT مارس 19 سال 2020برای طرفداران گلف جهان خواهد اینچ نسبت به حالت

توسط ABTINNEWS در 31 اردیبهشت 1399

برای طرفداران گلف جهان خواهد اینچ نسبت به حالت عادی یکشنبه هنگامی که آنها در نهایت دیدن تایگر وودز به آمار توپ گلف.

آن خواهد شد که شده است 98 روز پس ما دیده ایم نوسان خود را.

نه این که آن امور چگونه به خوبی جنگل نقش در بازی: قهرمانان برای امور خیریه در, مدال باشگاه گلف در حوب ساند. این رویداد که ویژگی های جنگل و Peyton Manning گرفتن در فیل مایکلسون و تام بردی در بهترین توپ بازی خواهد شد جمع آوری بیش از 10 میلیون دلار برای COVID-19 دانست.

اما با جنگل همیشه مسائل چه او می کند. یا در این مورد آنچه که او انجام نشده سه ماه گذشته: بازی گلف رقابتی.

جنگل نوشته نشده یک شماره در کارت امتیازی پس از Feb. 16, زمانی که او به ضرب گلوله 77 به پایان گذشته در میان بازیکنان به ایجاد برش در پیدایش دعوتی او میزبان در Riviera.

جنگل قلم سه تورنمنت چهار رویداد فلوریدا نوسان از جمله زادگاه خود هوندا کلاسیک به دلیل مسائل پشت که لازم چهار عمل جراحی و هزینه او سالها در تعقیب خود را از جک نیکلاس' 18 حرفه ای رشته.

جنگل اصرار او می شده اند و سالم به دفاع از کارشناسی ارشد خود را با عنوان در مارس اما coronavirus همه گیر ساخته شده که یک مسئله.

بنابراین در حال حاضر او می گرداند. اما چگونه عجیب و غریب خواهد بود برای جنگل به صدا غذا خوردن راننده خود را و نه شنیدن هزاران نفر از طرفداران جیغ تصویب خود را در این تماشاگر-کمتر بازی ؟

در سمت تلنگر, چه شیرین خواهد بود و در نهایت به شنیدن جنگل' نظرات در طی یک دور به این دلیل که بازیکنان را می پوشند میکروفن? آنچه بیش از/زیر به تعداد barbs خواهد شد که رد و بدل شده بین این چهار نفری که در ترکیب کرده است را به نفع خود 20 رشته و هشت سوپر کاسه?

جنگل نمی کند و فقط حرکت سوزن. او می تواند آن را بدهد.

"شده است وجود دارد کمی از بحث زباله در حال حاضر" جنگل گفت. "این که آیا آن" من ممکن است نیاز اضافی ویلچرهای به حمل فوق العاده من کاسه' چرا که او بیشتر سوپر کاسه از شریک زندگی من است. یا " من رو بیشتر رشته از فیل بنابراین من میخوام باید به یک کامیون آمد تا برای اولین بار توپ را روی گوه و U-Haul آن است."

"ما می خواهم به دادن سوزن به سوزن شما باید قادر به آن را. وجود خواهد داشت گفتگوی بورسی عقب و جلو اما نمی توان آن را به عنوان خشن به عنوان آنچه که ما در متن ما ارز."

ببر و فیل شده است به عنوان نزدیک به یک رقابت به عنوان گلف دیده می شود در دو دهه گذشته است. ببر بیشتر رشته (15 تا 5) و PGA Tour عنوان (82 تا 44) اما مایکلسون برنده خود را ساخته شده برای تلویزیون بازی در لاس وگاس در سال 2018 است.

وجود خواهد داشت نه هر گونه بازنده یکشنبه.

"این متفاوت است از آنچه فیل و من دو سال پیش" جنگل گفت. "که او بود و من فقط با داشتن یک زمان بزرگ در تلاش برای به نمایش گذاشتن گلف در راه های مختلف. ما با هم به نمایش گذاشتن گلف در راه های مختلف, اما آن را در مورد خیریه. که به همین دلیل ما در حال انجام این کار است."

چیدن یک برنده در چهار, بهترین توپ فوتبال جهان, بزرگترین گلف بازان – و دو تا از بهترین NFL quarterbacks – هرگز آسان است.

نگاهی به آنچه اتفاق افتاده است در آخرین روز یکشنبه TaylorMade رانندگی امداد در سمینول که در آن جهان شماره 1 Rory McIlroy تا به حال به آمار یک گوه در داخل و 18 در تاریخ و زمان آخرین شات برای او و داستین جانسون به اضافه کردن یک پیروزی بر شکست Rickie فاولر و مت ولف در سمینول.

NFL نه تنها در ورزش که در آن "بر روی هر یکشنبه" صحبت می کند حقیقت است.

در عین حال جنگل و منینگ باید مورد علاقه. این مدال است, جنگل, خانه, دوره, جایی که او بازی می کند بسیاری از گلف خود را به دور از PGA Tour. (یک مدال عضو گفت: در این هفته او نمی یاد مایکلسون بازی وجود دارد.)

نه تنها جنگل می دانم که در هر اینچ از املاک و مستغلات در مدال این دوره حتی كم بعد از او به نام. معمار بابی علف های هرز در جای خود قرار داده و پنج "ببر كم" زمانی که او دوباره طراحی دوره پنج سال پیش. آنها در پنج پر-4s (1 سوراخ, 2, 9, 15 و 18) که به طور متوسط 494 متری و کشش همتراز 72 البته به 7,515 متری از راهنمایی.

این كم نبودند اضافه شده فقط برای ببر نه با عضویت که شامل بمب افکن مانند جانسون بروکس Koepka ، اما آنها به نام ببر كم به یک دلیل.

"ما نیاز به ایجاد برخی امکانات رفاهی برای این نسل از گلف بازان که این بازی به سطح دیگری" گفت: علف های هرز یک دست پرورده پیت رنگ. رنگ co-طراحی مدال با گرگ نورمن (یک مدال co-founder که عصبانی شد زمانی که او خواسته بود به انجام طراحی مجدد).

"ما نمی خواهیم این بازیکنان را به جریان بنزین را کنترل بیش از حد" علف های هرز گفت. "آنها می تواند به عنوان مهاجم به عنوان آنها تمایل دارند که جالب است از نظر یک ناظر. پیت در پشت سمت چپ یک رد پا و ما باید درک خوبی از آنچه در آن طول می کشد برای به چالش کشیدن بازیکنان تور."

بدون شک مایکلسون خواهد بود هدف قرار دادن بمب به عنوان او را دوست دارد به می گویند هر فرصتی او می تواند یکشنبه اگر چه وجود خواهد داشت هیچ طرفداران برای Lefty به خود مرسوم thumbs-up بعد از هر شات خوب.

روز یکشنبه در برنامه تلویزیونی توسط Turner Sports (3 تا 7 بعد از ظهر) را برای جالب تئاتر شامل چهار ورزشکاران که در میان بهترین در ورزش مربوطه می باشند.

این تنها دومین بار گلف خواهد بود برنامه تلویزیونی از مدال. نیک قیمت ضرب و شتم نورمن در "پوسته فوق العاده جهان از گلف" در سال 1995.

به نظر می رسد که مدتها پیش زمانی که ما شاهد جنگل خصوصیات یک باشگاه است.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب