تایگر وودز و فیل مایکلسون تام بردی و Peyton Manning می تواند بازی خیریه گلف بازی در مدال

کریگ Dolch ویژه به TCPalmمنتشر شده 4:10 PM EDT Apr 24, 2020این مدال است خانه را به بسیاری از جهان بازان.آن را

توسط ABTINNEWS در 6 اردیبهشت 1399

این مدال است خانه را به بسیاری از جهان بازان.

آن را نیز ممکن است خانه برای ماه آینده خیریه گلف مسابقه بین تایگر وودز-Peyton منینگ در مقابل فیل مایکلسون-تام بردی.

یک مدال عضو تایید جمعه حوب ساند بر اساس دوره شده است با نزدیک شدن توسط سازمان دهندگان این رویداد در مورد میزبانی این رویداد احتمالا در آخر هفته روز یادبود (24 مه). ترنر ورزشی خواهد شد "مسابقه: لیگ قهرمانان برای امور خیریه" در TNT.

این مدال را حس می کند. جنگل یک مشتری جزیره ساکن است در میان بسیاری از ستاره های بزرگ که اعضای این باشگاه شرکت تاسیس شده توسط گرگ نورمن در سال 1991. بردی به تازگی به عضویت در نزدیکی سمینول باشگاه گلف و مایکلسون در حال حرکت است به جزیره مشتری این سال است.

به علاوه فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت که حمایت از این رویداد برگزار شد به عنوان دولت خود را شروع می شود طولانی بهبودی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این نقطه چسبیده ممکن است پول است. این مدال بر خلاف خصوصی ترین دوره های آموزشی نیاز ندارد و قرار گرفتن در معرض و نه اعضای آن حاضر به پرداخت تلویزیون حقوق برای میزبان در این مسابقه است.

"ما شده اند با نزدیک شدن به علاقه و در دسترس گفت:" عضو که خواست ناشناس باقی می ماند چون عضو مجاز به بحث در مورد باشگاه مهم است. "ما در حال پرداخت آن هستند."

سمینول شده اند یکی دیگر از گزینه -- آن میزبان سال آینده واکر جام حذفی بین تیم های آماتور از ایالات متحده و انگلستان-ایرلند – اما دونالد راس-طراحی دوره در جونو ساحل بسته نزدیک به سه هفته پیش به دلیل COVID-19.

سازمان دهندگان این رویداد اکسل مدیریت ورزشی و Lagardere جهانی که نشان دهنده جنگل و مایکلسون به ترتیب در حال کار با دولت و دولت های محلی و مقامات بهداشتی برای اطمینان از مطابقت شرح زیر است ایمنی و سلامت پروتکل های. DeSantis اجازه داده فلوریدا گلف به باقی می ماند باز در گیر و او به تازگی نیز مجاز WWE برای شروع مداخله آن کشتی را نشان می دهد در نزدیکی اورلاندو که نشان داده شده در سراسر کشور.

"من می خواهم برای دیدن جنگل و مایکلسون فراموش گلف چرا که فاصله اجتماعی," DeSantis گفت: در هفته گذشته. "شما نمی خواهد که یک گالری وجود دارد. برای قرار دادن که در تلویزیون من فکر می کنم مردم شده اند گرسنگی برای محتوا."

و ورزشکاران حرفه ای در حال گرسنگی برای رقابت. جنگل نشده بازی های برگزار شده پس از دور نهایی پیدایش دعوتی در فوریه. 16. وودز در مورد بازی روز شنبه در مصاحبه با گلف هضم است.

"شده است وجود دارد کمی از بحث زباله در حال حاضر کمی از گفتگوی بورسی عقب و جلو" جنگل گفت. "این که آیا آن" من ممکن است نیاز اضافی ویلچرهای به حمل فوق العاده من کاسه' به دلیل [بردی] دهکدهای بیشتر سوپر کاسه از شریک زندگی من [به خدمت]. یا " من رو بیشتر رشته از فیل بنابراین من میخوام باید به یک کامیون آمد تا برای اولین بار توپ را روی گوه و U-Haul آن است."

"ما تا به حال گفتگوی بورسی عقب و جلو شده است و فوق العاده است. ما می خواهم به دادن سوزن به سوزن شما باید قادر به آن را. آن را سرگرم کننده است و آن را مانند زمانی که ما بازی زمانی که ما به رقابت بپردازند. وجود خواهد داشت گفتگوی بورسی عقب و جلو اما نمی توان آن را به عنوان خشن به عنوان آنچه که ما در متن ما ارز."

بر خلاف بازی جنگل و مایکلسون در دو سال پیش که برجسته $9 میلیون winner-take-all کیف پول تمام درآمد حاصل از ماه آینده رویداد به نفع سازمان های خیریه مختلف کمک به کسانی که تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

این رویداد دو سال پیش قرار بود یک پرداخت برای پرداخت رویداد اما پس از مسائل فنی هزینه بخشیده بود. وجود خواهد داشت هیچ هزینه ای برای این بازی خواهد بود که برای اولین بار "زنده" رویداد های ورزشی در ایالات متحده آمریکا در بیش از شش هفته است.

"آن را در حال حاضر" مایکلسون توییتی این هفته است. "پس از احساس نیش شکست اولین بار در اطراف به نظر می رسد مانند تایگر وودز در آوردن یک زنگ به بازی (منینگ). من با آوردن یک بز (بردی). آماده برای ضربه بمب?"

این چهار ترکیب کرده است را به نفع خود 20 رشته 126 PGA Tour حوادث هشت سوپر کاسه و هشت NFL با ارزش ترین بازیکن جوایز.

PGA Tour اعلام کرده است قصد دارد برای از سرگیری برگزاری مسابقات – بدون فن – در ژوئن 11 در تگزاس است. این تور که متوقف برگزاری رویدادهای مارس 12 پس از اولین دور از این بازیکنان هنوز به ثبت نام در این مسابقه به عنوان مورد نیاز است اما این انتظار نمی رود به یک موضوع است.

این موضوع تا آنجا که به مدال نگران است این است که آیا سازمان می خواهید یک تلویزیون حقوق هزینه از میزبان ، که به احتمال زیاد اتفاق می افتد.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب