پنج شنبه, مه 7 coronavirus به روز رسانی: ردینگ نمایش آتش بازی هنوز هم در مرکز آبزی برای باز کردن

مت Brannon, میشل چندلر و Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:07 AM EDT آوریل 8 سال 2020ردینگ خواهد مرحله

توسط ABTINNEWS در 19 اردیبهشت 1399

ردینگ خواهد مرحله نمایش آتش بازی; آزادی جشنواره در انتظار

5 بعد از ظهر, پنج شنبه, مه 7

ردینگ سالانه آتش بازی نشان می دهد هنوز در محل در جولای 4, اما آزادی جشنواره است که قبل از این نمایش لغو شده است در حال حاضر.

خبر می آید به عنوان شهر برنامه ای برای باز کردن ردینگ مرکز آبزی در اواخر این ماه و همچنین ارائه هفتگی اردوهای تابستانی و Shasta County اعلام کرد هیچ مورد جدید از coronavirus. این نهمین روز متوالی با صفر جدید تایید عفونت. شهرستان گزارش شده 31 امتیاز مثبت COVID-19 موارد پس از وقوع آغاز شد از جمله چهار مرگ و میر.

شورای شهر توافق کردند که روز شنبه برای لغو آزادی جشنواره که به طور سنتی تساوی بیش از 5000 نفر به چمن از مدنی سالن در چهارم جولای.

اما این امکان وجود دارد این جشنواره می تواند دوباره اگر دولت یک بار دیگر اجازه می دهد تا اجتماعات بزرگ و وجود زمان کافی برای برنامه ریزی برای آن است.

"آتش بازی نمایش خواهد به زندگی می کنند به طور معمول با رویداد عمومی مشخص شود بعد" این شهرستان اعلام کرد بعد از ظهر پنجشنبه.

باید آزادی جشنواره مجاز خواهد بود برگزار شد با ورودی از Shasta County عمومی وزارت بهداشت.

"به عنوان بسیاری از در حال حاضر لذت بردن از نمایش آتش بازی از مکان های مختلف در سراسر منطقه از کسانی که به طور معمول حضور در آزادی جشنواره را تشویق به در نظر گرفتن مشاهده پیش نمایش آتش بازی از مکانی دیگر در این سال" این شهرستان گفت.

شیرجه در: ردینگ مرکز آبزی برای باز کردن این تابستان

4:25 بعد از ظهر, پنج شنبه, مه 7

این ردینگ آبزی مرکز باز خواهد شد به عنوان بخشی از ردینگ تفریح تابستان برنامه نویسی در راهنمایی از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن "هیچ شواهدی وجود ندارد که این ویروس است که باعث COVID-19 را می توان به مردم از طریق آب در استخر, وان داغ, چشمه های معدنی و یا آب مناطق بازی. مناسب بهره برداری و نگهداری از جمله ضد عفونی با کلر و برم از این امکانات باید غیر فعال ویروس در آب است."

در Tuesd های ردینگ شورای شهر توافق به اتفاق آرا به حرکت به جلو با ردینگ تفریح تابستان برنامه نویسی و جلوگیری از هر گونه سخت تعطیلی است که ممکن است از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom یا دولت فدرال است.

ردینگ تفریح و سرگرمی را ارائه هفتگی تابستان اردوگاه ابتدا در اوایل ماه ژوئن و گسترش از طریق اواسط ماه اوت است.

این برنامه را حفظ معلم-به-camper نسبت 1 به 10 و حد تعامل های مختلف اردوگاه شدند. روزانه متوسط چک از همه کودکان و کارکنان برگزار خواهد شد همراه با به طور منظم و گسترده ای از روش های تمیز کردن گفت: آزادی از بخش تفریح و سرگرمی.

Shasta County نزدیک بازگشایی; هیچ محلی از موارد گزارش شده در 9 روز گذشته

5:20 p. m. روز شنبه, مه 7

نه روز گذشت از Shasta County مقامات گذشته اعلام کرد هر گونه جدید کروناویروس موارد است. شهرستان گزارش شده 31 امتیاز مثبت COVID-19 موارد پس از وقوع آغاز شد از جمله چهار مرگ و میر.

در مورد 1,746 دفاع کرد گرفته شد آزمون coronavirus انجام شده در میان ساکنان شهرستان به اندازه کافی برای حدود 0.98% از جمعیت.

در ضمن Shasta County روز دور از شل شدن COVID-19 اقامت در خانه نظم و برنامه به فاش کردن آن دستورالعمل های پنج شنبه.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: برخی از ایالت محدودیت خواهد بود آرام شروع جمعه و شهرستان آماده به صورت فاز 2.

"ما مشغول آماده شدن برای آن است. پیش بینی می کنیم که قادر به شرکت در آنچه که فرماندار به عنوان یک شهرستان توانایی حرکت با سرعت بیشتری از طریق فاز 2" Shasta County بهداشت عمومی افسر دکتر کارن Ramstrom گفت: در روز چهارشنبه رسانه های توجیهی.

فاز 2 اجازه خواهد داد که برخی از کسب و کار خرده فروشی به بازگشایی مانند کتاب فروشی, فروشگاه های لباس و گل با منظقه وانت و اجازه تولید به راه اندازی مجدد احتمالا همراه با کم خطر دفاتر.

شهرستان بازگشایی اطلاعات خواهد بود ارسال شده در بهداشت و خدمات انسانی, سایت سازمان در ShastaReady.org.

در جای دیگر در جنوب, دولت, Plumas County نیاز ساکنان و بازدید کنندگان به پوشیدن صورت پوشش هنگام رفتن در آغاز روز شنبه به جز برای کودکان 2 یا جوان و دیگران با شرایط خاص پزشکی با توجه به شهرستان مطبوعاتی.

موارد در Northern California counties

5 p. m. روز شنبه, مه 7

Glenn County گزارش یکی جدید COVID-19 مورد در روز پنج شنبه بعد از ظهر در آوردن آن تعداد از موارد به شش پس از وقوع آغاز شد.

که اعلام می آید بر روی پاشنه از هومبولت شهرستان را 55 مورد گزارش در روز چهارشنبه.

در اینجا که در آن صورت مجموع ایستاده در دور شمال کالیفرنیا پنج شنبه بعد از ظهر:

  • Shasta County, 31 مورد
  • Butte County, 18 مورد
  • Glenn County, 6 مورد
  • Siskiyou County 5 مورد
  • Plumas County 4 مورد
  • Colusa شهرستان 3 مورد
  • Tehama County, 1 مورد
  • Lassen, شهرستان, موارد
  • Modoc شهرستان هیچ مورد
  • تثلیث شهرستان هیچ مورد

شهرستان ساحلی

  • Humboldt County, 55 موارد
  • Mendocino County 12 مورد
  • Del Norte شهرستان 3 مورد

COVID-19 موارد ایالت

7 p. m. روز شنبه, مه 7

تعداد کل تایید COVID-19 نفر در کالیفرنیا بود 60,614 روز چهارشنبه California Department of Public Health گزارش روز شنبه. که افزایش حدود 1,800 از روز قبلی گزارش.

کالیفرنیا مرگ و میر رسیده 2,504 از COVID-19 شیوع آغاز شد.

در اینجا این است که چگونه کالیفرنیا coronavirus موارد شکستن اساس سن:

  • سن 0-17: 2,055 موارد
  • سنی 18-49: 29,902 موارد
  • سن 50-64: 15,375 موارد
  • سن 65+: 13,194 موارد
  • Unknown/گم شده: 88 موارد

کارکنان مراقبت های بهداشتی ساخته شده 6,625 کالیفرنیا COVID-19 موارد به گفته مقامات وزارت امور خارجه ، از این تعداد 35 فوت کرده اند. روز گذشته مقامات گفت: تعداد مرگ و میر 36, اما آنها اصلاح شده آن در روز پنج شنبه.

کالیفرنیا coronavirus موارد توسط شهرستان

ما اطلاعات مرکزی صفحه: شامل نقشه های تعاملی است که آهنگ تایید COVID-19 موارد بهبود و مرگ و میر ناشی از اطراف دولت, ملت و جهان است.

نقشه به طور خودکار به روز را نشان می دهد و نزدیک از هر California county است.

و یا زوم کردن برای دیدن شماره از سراسر کشور و جهان است.

ما و جهانی مورد اعداد

3:30 صبح پنج شنبه, مه 7

از بعد از ظهر پنجشنبه تعداد تایید coronavirus موارد در ایالات متحده بالغ بر حدود 1.25 میلیون, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. این تعداد شامل 75,447 افرادی که کشته و بیش از 195,000 افرادی که بهبود است.

در سراسر جهان تعداد موارد تایید شده بود در مورد 3.83 میلیون. که در مجموع تقریبا 269,000 نفر کشته شده اند و بیش از 1.27 میلیون نفر بهبود یافته اند با توجه به دانشگاه.

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن