این دو و میدانی دونده خلاق در خانه ردینگ به نگه دارید تا با آموزش

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 3:10 PM EDT مه 7 سال 2020رکورد افکن است chronicling زندگی Shasta County

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

رکورد افکن است chronicling زندگی Shasta County ورزشکاران که در ادامه به در شکل باقی بماند برای فصل آینده و یا کالج. بررسی در این مجموعه آن را به عنوان به روز شده است.

جهان تغییر کرده است برای کال پلی ارشد دونده مولی راس. فقط یک ماه پیش راس یکی از هزاران نفر از دیگر ورزشکاران کالج در سراسر کشور است.

او تا به حال همه از برنامه های خود گذاشته است. او صبحانه, کلاس, برنامه, تمرینات, درمان و تکالیف متعدد که ناشی از کلاس های مختلف.

پس از آن سرگرم کننده بخشی از سفر در جاده ها به نقاط مختلف کشور برای رقابت در رویدادهای مختلف. راس شکست او مدرسه را داخل سالن 60 متر با مانع رکورد در ماه فوریه در یک دیدار در آرکانزاس و در راه او را به رقابت در غرب شد.

اما درست مثل هر چیز دیگری که اتفاق افتاده است در ورزش های نجومی آمد به توقف ناگهانی به دلیل coronavirus.

"این یک بزرگ غم لحظه و آن از دست دادن idenity برای مدتی" راس گفت. "این غم نیست که در اطراف خود را با هم تیمی چون هستند افرادی که به شما در شکل دادن به ورزشکار و شخص شما است."

پس از coronavirus بسته کردن تمام بهار ورزش در ماه مارس راس بازگشت به ردینگ که در آن او دارنده رکورد در 100 متر و 300 متر در شستا دبیرستان.

اگر تجربه coronavirus آموخته است راس یک چیز این است که او در حال تبدیل شدن بیشتر خود کافی است. تمام کلاس های خود را در حال حاضر و وجود ندارد یک مربی و یا استاد به او توصیه در مورد چگونه و یا چرا او نیاز به انجام کارهای خاصی دور.

"همه چیز در زمان خود و بنابراین شما باید به تصمیم گیری زمانی که شما در حال رفتن به گوش دادن به سخنرانی و زمانی که قصد دارید به مطالعه و اگر شما در حال رفتن به نوشتن یادداشت های خود را به دلیل وجود ندارد, معلم, تماشای شما" راس گفت. "من گرفته کلاس های آنلاین قبل از اما سخت ترین بخش تلاش شده است به آموزش همه چیز را در خود."

هنگامی که راس ندارد تحصیل او استعفا داد و به استفاده از هر آنچه تجهیزات در اطراف خانه پدر و مادر. تناسب اندام ورزشگاه باز نیست چرا که از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اقامت-صفحه اصلی سفارش. او به دریافت خلاق و کشف راه هایی برای با انگیزه ماندن و در شکل.

دیگر Shasta County ورزشکاران که به ماندن در شکل و نوک تیز:

  • سافت بال های نجومی گرفته شده از یک دره مرکزی پارچ. در حال حاضر او آن را به عقب
  • سیمپسون بیس بال ادویه در رویای فصل با وجود اینکه برش های کوتاه با کروناویروس
  • شاستا بازیکن بیس بال نیست اجازه می دهد coronavirus shutdown به اعتصاب خود فصل

به تازگی پدر و مادر خود را خریداری راس خود را پیگیری تجهیزات و او ساخته شده خود مانع از ابتدا. راس اسیر محله خود توجه های در حال اجرا سرعت از طریق cul-de-sac. مادر او دارای فیلم برداری راس و به طور مداوم در به روز رسانی خود را Facebook پیروان بر پیشرفت.

"همسایگان من دیده بان من" راس گفت. "این خنده دار است."

راس نیست تنها محلی ورزشکار که آموخته است برای تنظیم کالج خود دانشگاهیان و آموزش ورزشی روال به دلیل coronavirus. او سابق شستا والیبال تیمی سوفیا چوب است گذارنده at UC Irvine. چوب بازگشت به ردینگ اگر چه او اذعان می کند که مبارزات نیست تقریبا همان از فصل به پایان رسید در ماه نوامبر.

"این قطعا یک تغییر بزرگ این دلیل که ما به طور مداوم overworking خودمان نازک" چوب گفت. "ما در حال استفاده می شود به ساختار و همیشه بودن در اجرا. مالی است که قطعا تاثیر بیشتری زیرا او فصل بود و تعطیل. ما نمی کردیم, آنجا, اما ما می دانیم که اگر هر یک از ما تا به حال نیاز به هر چیزی در ما وجود دارد خواهد بود برای هر یک از دیگر."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن