"این چیزی است که ما برای زندگی': جنوب غربی فلوریدا امدادگران با اعتماد به نفس به عنوان COVID-19 اوج رویکردهای

رایان میلز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 10:14 AM EDT May 13, 2020به عنوان پیش بینی شده COVID-19 اوج رویکردها و ب

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

به عنوان پیش بینی شده COVID-19 اوج رویکردها و بیشتر از خدمه اش تماس شامل بيماران مبتلا به آنفولانزا مانند علائم ذغال سنگ خدمات اورژانس سرهنگ مایک Guerra در تلاش است به ماندن متعادل است.

اگر او متعادل در زندگی او گفت: او می تواند خود را متعادل آمبولانس. و اگر او خود را متعادل آمبولانس و سپس بیماران خود را مراقبت از آنها نیاز به.

Guerra و همکارانش در ایستگاه 76 در جنوب ناپل شنیده ام در مورد تلفات COVID-19 بحران گرفته شده در آمبولانس کارگران در نقاط مانند شهر نیویورک که در آن امدادگران در حال غرق با افراد بیمار و آیا همیشه باید از دنده آنها نیاز به حفاظت از خود است.

آمبولانس شده اند حمایت کردن در مقابل نیویورک اتاق اورژانس با توجه به گزارش های رسانه ها و پزشکان در حال ساخت زندگی و مرگ تصمیم گیری در مورد کسی که به حمل و نقل و کسی را پشت سر بگذارید.

که اتفاق افتاده است در جنوب غربی فلوریدا, اما این بدان معنا نیست که آن را نمی تواند و یا نمی خواهد.

"وجود دارد بالقوه برای هر چیزی" Guerra گفت. "اگر آن را در چند هفته آینده ... ما آن را به عنوان آن می آید. من نه از نوع فرد است که در حال رفتن به استرس است."

در صورتی که شما آن را از دست رفته: چگونه coronavirus آلوده فلوریدا? مسافران بازدید 46 متحده 75 مقصد خارجی قبل از تشخیص

Guerra همکاران در ایستگاه در لوگان بلوار به نظر می رسد برای به اشتراک گذاشتن خود را "ما این" نگرش هر چند گردان رئیس چارلی ماتیوز اشاره می کند که Guerra است SWAT طبیب و برای انجام این کار "شما نیاز به سیمی کمی متفاوت است."

طی مصاحبه ای با ناپل اخبار روزانه پنج متخصصین و تکنسین های پزشکی اورژانس ابراز اعتماد به نفس در توانایی خود را برای انجام کارهای خود را حتی اگر تعدادی از coronavirus تماس به طور قابل توجهی رشد می کند و آنها را به ایمان به اقدامات ایمنی در محل برای محافظت از آنها و خانواده خود را از ویروس.

"همه ما از انتخاب این شغل گفت:" جاستین Graeve یک ذغال سنگ EMT. "این چیزی است که ما برای زندگی."

به عنوان ویروس گسترش می یابد از طریق جامعه امدادگران و EMTs در حال در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی به دلیل "مراقبت از یکدیگر است شماره 1 چیز" ماتیوز گفت.

آنها تا دنده با پزشکی لباسهای دو دستکش و N95 ماسک ماسک اگر هر بیمار را نشان می دهد نشانه هایی از یک تب و یا دیگر COVID-19 علائم.

آنها در حال شستن دست های خود را بیشتر به آنها گفت و تمرین های اجتماعی فاصله.

یک بخش جدید در سیاست نیاز به آنها را وظیفه خود را به نگه داشتن چکمه در خارج از ایستگاه به جلوگیری از آنها را از stomping در هر آلاینده های آنها برداشت تا در یک تماس.

آنها پس از تغییرات خود را و شستن لباس های خود را در محل کار به طوری که آنها نمی آوردن هر چیزی اما آنها همیشه انجام داده است. و نگه داشتن ایستگاه تمیز و بهداشتی است که کسب و کار به طور معمول اگر چه آنها در حال بیشتر هدفمند در حال حاضر – پاک کردن دستگیره درب و ضد عفونی گوشی های رادیو و کامپیوتر.

بیشتر: در حال اجرا از دنده محافظ شماره 1 نگرانی در میان ذغال سنگ, Lee پاسخ اضطراری و آتش رهبران در طول coronavirus بحران

"هر کس در ایستگاه ما, ما همه خانواده های ما, همه, همسران, همه ما باید کودکان کوچک است. آخرین چیزی که ما نیاز به آوردن چیزی به خانواده های ما" گفت: Arael Contreras یک آتش نشان پیراپزشک با بیشتر ناپل آتش نجات که سهام این ایستگاه با ذغال سنگ اورژانس.

طبیب خدمه با هم کار کنند در 24 ساعت شیفت, با 48 ساعت در میان است. سالانه خود را پرداخت محدوده از حدود $40,000 در اوایل زندگی حرفه ای EMTs به بیش از 80.000 دلار برای پیشرفته تر امدادگران آتش نشان با توجه به بخش پرداخت می پردازیم.

"خلق و خوی در اینجا در ایستگاه تغییر نکرده و در همه حال" Contreras گفت. "ما همه خوشحال خدمه. ما با هم کار کنند به عنوان یک تیم و یک خانواده است. ما همه برادران در اینجا."

کالیر امدادگران و EMTs نشده است ضعف با تماس. در واقع رهبران گروه گفت: به طور کلی حجم تماس در ماه مارس پایین بود حدود 8 درصد از سال قبل بیشتر مردم ماندن در خانه برای جلوگیری از این ویروس را گسترش.

"برخی از مردم صحبت کردم به آنها نمی خواهید برای رفتن به بیمارستان به دلیل آنها را ببینید این خبر که نشان می دهد که آنها در حال تاخت و تاز کردن" ماتیوز گفت: "و آنها نمی خواهید برای اضافه کردن به آن مشکل و یا حتی بدتر, انتخاب کنید تا چیزی در حالی که آنها وجود دارد چیزی است که ممکن است جزئی."

در صورتی که شما آن را از دست رفته: coronavirus موج به زودی ضربه جنوب غربی فلوریدا. ما بیمارستان ها آماده ؟

اما در حالی که ترافیک تصادف, تماس ها, تماس ها برای بیماران مبتلا به آنفولانزا مانند علائم شناخته شده به عنوان وضعیت F تماس – باید رسید.

در اوایل ماه مارس ذغال سنگ اورژانس کردم چند وضعیت F تماس در هر روز است. چند روز آنها نمی خواهد هر. تا اواسط تا اواخر ماه مارس وضعیت F تماس بود رسید به 30 و حتی 40, تماس, در, روز, رئیس پلیس قصاب گفت.

به منظور محدود کردن قرار گرفتن در معرض به بیماران به طور بالقوه آلوده با COVID-19 و خود را برای حفظ تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE, ذغال سنگ اورژانس است که در ابتدا تنها با ارسال یک فرد به یک خانه. دیگر پزشکان در خارج آماده برای کمک به.

"من نفرت را به می گویند که این تصور وجود دارد که یک کاهش در تعداد زیادی از مردم که وجود دارد برای کمک به. که در همه مورد" ماتیوز گردان رئیس گفت. "آنها هنوز هم در حال رفتن به تماس. آنها نه فقط لزوما آمدن حق بیمار طرف با شما."

ادامه مطلب: نادر نگاهی به ذخایر جزوه نشان می دهد که بیان کردم هواکش ماسک میان coronavirus

در حالی که رهبران گروه ابراز نگرانی در مورد در حال اجرا از تجهیزات حفاظت فردی – به خصوص N95 ماسک های پزشکی و روپوش – این نگرانی واقعا رسیده در خط مقدم پاسخ. مدیریت زنجیره تامین نیست در شرح شغل خود. "فکر نکرده که در مورد" Guerra گفت.

در حالی که خدمه در ایستگاه 76 به طور کلی بوده است unfazed با گسترش COVID-19 وجود دارد این است که برخی از کلی اضطراب در گروه ماتیوز گفت. او گفت که او تا به حال برای اطمینان بخشیدن به برخی از بخش های کارکنان خود را که از تجهیزات حفاظت فردی کار می کند "تا زمانی که شما آن را در راه حق, آن را خاموش به راه راست."

"آره, آن ترسناک است. قطعا در آن است," او گفت:. "اما این مسائل طراحی شده توسط مهندسین برای یک دلیل برای انجام یک هدف خاص و آن می کند که."

"قطعا وجود دارد برخی از افرادی که کمی بیشتر اضطراب با آن," او اضافه شده است. "اما در این ایستگاه زندگی من با این بچه ها. من اطمینان آنها را. آنها اطمینان من است."

رایان آسیاب است که یک خبرنگار تحقیقی با ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات. اتصال با او در ryan.mills@naplesnews.com در facebook.com/ndnryan.mills و یا در توییتر در NDN_RMills.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب