'این است که ما در شهر': چرا جوامع روستایی در سراسر کالیفرنیا می خواهید برای بازگشایی اوایل

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:53 PM EDT مه 1 سال 2020در شهرستان کرن نفت شهر تفت مقامات مراقب ب

توسط ABTINNEWS در 13 اردیبهشت 1399

در شهرستان کرن نفت شهر تفت مقامات مراقب باشید در هنگام توضیح موضع خود را در مورد رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom پیشنهاد برای جلوگیری از شیوع کروناویروس توسط سازندگان: بسیاری از اقتصاد است.

"وجود دارد هیچ تمرد" شهر مدیر کریگ جونز گفت. "ما در حال تلاش برای مدافع نوعی از تغییر اما به انجام آن راه حق."

در یک نقطه جونز ابراز افکار خود را بر روی نامعلوم بسته شدن غیر ضروری کسب و کار به طور ناگهانی ،

"دیر یا زود" او گفت: "فرماندار باید به اعتماد ما را به انجام آنچه درست است."

بیش از یک ماه به ایالت خاموش شدن حداقل 14 استان ها و برخی شهرهای دیگر در سراسر کالیفرنیا تا به حال جلسات — اغلب با ساعت آتشین نظر عمومی — و یا انتظار می رود به آنها را نگه دارید به طوری که آنها می تواند رای در تهیه پیش نویس برنامه و یا نامه برای متقاعد کردن Newsom به آنها اجازه زنده خود را تخلیه اقتصاد.

مانند بسیاری از مسائل داغ دکمه در یک دولت به لحاظ جغرافیایی و جمعیتی متنوع به عنوان کالیفرنیا بحث بر سر بازگشایی آبشار عمدتا در امتداد خط حزب با جوامع محافظه کار outweighing خود را لیبرال تر از همتایان در لابی گری برای یک شروع زود هنگام. اما برخی می گویند که آن را خیلی ساده نیست — که بازگشایی هر چه زودتر فقط منطقی تر در مناطق روستایی که نیز تمایل به راست متمایل رای دهندگان.

"صادقانه بگویم من خیلی محافظه کار خودم اما مردم صحبت من به این پایگاه در معرض خطر و دانستن شرایط محلی بسیار متفاوت تر از جایی است که به جرم حمل و نقل و جمعیت زیادی در یک منطقه محدود, شما می دانید ؟" گفت: Siskiyou County سرپرست ری haupt ارسال که هیئت مدیره تصویب آزمایشی بازگشایی طرح که انتظار می رود به بهینه سازی و بازنگری در نشست روز سه شنبه. "که فقط ما نیست."

"حق ما برای شهرستان'

در حالی که شش منطقه خلیج شهرستانهای اخیرا رای به گسترش خود پناه سفارشات یک گروه به عنوان بسیاری از تا حد زیادی محافظه کار در شمال شهرستان با ارسال نامه ای مشترک به Newsom لابی برای مخالف به رهبری جمهوری خواهان دولت, مجلس جیمز گالاگر و دولت از سوی دیگر ، جیم Nielsen.

در قرمز تیره دور-شمال شرقی شهرستان Modoc — به معنای واقعی کلمه به عنوان کنون در کالیفرنیا به عنوان شما می توانید از ساحلی و مترقی لس آنجلس — طرح بود برای باز کردن غیر ضروری کسب و کار چهار شنبه, آوریل 1 حتی اگر Newsom نداده وزن در.

در انتهای دیگر از کالیفرنیا مرز اورگان ساحلی Del Norte شهرستان سرپرست با حضور در تجمع به بازگشایی این منطقه است.

و شیک جمهوری خواه-سنگین اورنج کانتی شهر نیوپورت بیچ, عضو شورای شهر کوین Muldoon حتی استناد جنگ انقلابی.

"امریکا باید به بازگشت به فعالیت های آزادی است. ما مردم رایگان. آن را برای پرداخت با خون میهن پرستان بیش از 200 سال پیش است. آن را برای پرداخت هنوز هم به این روز است. ما نمی توانیم اجازه دهید ترس و سرخوردگی و یا غیر منطقی رفتار متوقف اساسی ما خدا داده حقوق او گفت:" در آن شهر جلسه بازگشایی طرح است.

احساسات مشابه بود در ریجی کرست دیگر Kern County شهرستان که در آن تقریبا تمام تماس گیرنده در یک نشست مجازی ابراز خشم در خاموش شدن — از جمله یکی که گفت: شهرستان فقط باید چشم پوشی Newsom را رهنمود.

"اجازه آمریکایی ها آمریکایی بود. اجازه آمریکایی ها بود گفت:" تماس گیرنده که شناسایی خود را تنها به عنوان دیو. "این است که شهر ما."

هنوز هم برخی می گویند این مناظره بیش از بازگشایی یک مسئله نادر در کالیفرنیا که پل حزبی خطوط.

"من نمی خواهد آن را روی یک حزبی سطح — من می خواهم آن را بیشتر در یک روستا در مقابل شهر (سطح) گفت:" دیوید Orosco یک نماینده برای دولت ایالت برایان Dahle که شده است لابی Newsom اجازه دهید به برخی از شهرستانهای کوچک بازگشایی شده است.

بسیاری از حوزه های قضایی eyeing اوایل افتتاح استناد خود تراکم جمعیت پایین و یا حتی غیر موجود COVID-19 caseloads — نه باورهای خود را. و آنها به طور معمول باید با برنامه در جایی که تماس اجتماعی فاصله و اقدامات دیگر نه برگشت به اوایل سال 2020 وضعیت موجود. برخی مانند Siskiyou County, فقط می خواهم اجازه دهید برخی از کسب و کار بازگشایی در اول.

"هنگامی که شما در مورد 9,600 مردم ... آن را به ما می دهد مقدار زیادی از فضای به لحاظ اجتماعی فاصله و مراقبت از یکدیگر گفت:" Modoc شهرستان هیئت ناظران صندلی الیزابت Cavasso که شهرستان یکی از چند به هیچ تایید موارد ویروس. "ما همه اقدام با احتیاط و همچنین در نظر گرفتن برخی از اقدام به حرکت به جلو. و در برخی از مکان ها از آن زمان و در جاهای دیگر آن را ممکن است برای آنها مناسب است. اما این حق را برای شهرستان ما."

Haupt ارسال از Siskiyou County, اشاره شده است وجود ندارد هر گونه شناخته شده جامعه گسترش وجود دارد.

"ما فقط بىنياز نوع از چیزی که ما می بینیم این است که رفتار ما," او گفت:. "این فقط — آن را عملی می دانید ؟ این راه ما از زندگی است."

که به ویژه در haupt ارسال را پنجم منطقه تشکیل شده عمدتا از راه دور غرب-شهرستان جوامع مانند مبارک اردوگاه که همچنین برخی از بدترین نرخ بیکاری در این منطقه است.

"من می دانم که من از ترکیبات بسیار خوب; آنها بسیار مستقل و شما می دانید که در برخی از نقطه, اگر آن را به نظر نمی آید مانند آنها را نادیده گرفت, دولت," او گفت:. "منظورم این است که فقط نوع راه آن است."

آیا سیاست را به بازی می آیند?

Haupt ارسال را همکار حزبی Siskiyou County سرپرست اد Valenzuela می بیند هر دو طرف از بازگشایی بحث است.

"من شخصا هستم کمی از risk-taker," او گفت:. "اما وقتی که می آید به سلامت عمومی وجود دارد هیچ راه شما می توانید این نوع از شانس است."

Valenzuela گفت: "نمی توانید پیدا کردن گسل با" شهرستان حرکت برای شروع در آینده با یک برنامه ریزی, اما او معتقد است که Dahle و دیگر قانونگذاران ایالتی در حال استفاده از بازگشایی به یک نقطه سیاسی است.

در این نشست سرپرستان ذکر شده در هنگام رای گیری که Dahle — که در حال حاضر اعلام کرد تمایل خود را برای وزارت امور خارجه اجازه دهید به برخی از شهرستانهای بازگشایی می خواهید به مطلع می شود به عنوان به زودی به عنوان آنها را تایید طرح خود را.

"من فکر می کنم که به دلیل زمان بندی آن را یک مسئله سیاسی است. به اعتقاد من سن. Dahle می خواستم به یک نامه از حمایت" Valenzuela گفت. "از دیدگاه من این بود که سیاسی است که در آن این است که همه در حال حرکت به سمت راست است ؟ آن را 'هی باز نمی, باز این کار را انجام دهد که" همه کسانی که همه چیز را به بازی می آیند."

اما Orosco, Dahle را گفت سناتور نشده است گفتن شهرستانهای چه باید بکنید.

"آنها همه از او می پرسی چه ما نیاز به انجام به باز کردن کالیفرنیا? من مطمئن هستم که او آنها را تشویق کند تا به منظور توسعه یک طرح خود را به دلیل برخی از استان ها و شهرستانها لازم نیست که یک برنامه در عین حال" Orosco گفت.

بازگشایی: Modoc شهرستان می شود برای اولین بار به سهولت در کالیفرنیا اقامت-صفحه اصلی سفارشات

Dahle نیست تنها سیاستمدار و روشن موضع خود را در بازگشایی.

دولت Assemblywoman مگان Dahle همسرش با انتشار بیانیه ای روز شنبه خواستار بازگشایی, گفته, روستایی شمال کالیفرنیا "همه بیش از حد اغلب ... می شود فشرده به یکی از اندازه متناسب با تمام سیاست های کنار سن فرانسیسکو و لس آنجلس است."

همان روز کنگره ایالات متحده داگ LaMalfa R-Richvale ارسال آزادی مطبوعات است که به استناد کشور-مقابل-شهر صف آرایی گریه می کند آشنا روستایی در سراسر کالیفرنیا.

"ما نباید منتظر لس آنجلس یا سانفرانسیسکو برای برآورده کردن اهداف ما در حال حاضر پیشی گرفته" LaMalfa بیانیه می خواند. "اگر به عقب بود درست است که ما قطعا نمی خواهد ببینید دولت انتظار ما برای بازگشایی شهرستانها عمده."

چه چیزی باعث بیشتر گلایه: ویروس و یا خاموش کردن?

شده اند وجود دارد پنج تایید موارد coronavirus در Siskiyou و هیچ مرگ و میر.

Valenzuela گفت: او را بدست تماس های بسیاری در برابر بازگشایی با مردم می ترسم این امر منجر به افزایش ویروس. اما او نیز شنیده می شود درخواست از صاحبان کسب و کار کوچک است که او را تجدید نظر کند.

"به خصوص در شمال ... این را تحت تاثیر قرار نشده آنها را در همه. همه از آن است که آنها را باعث غم و اندوه," او گفت:. "زمانی که من تماس بگیرید و صحبت کردن با من همکار سرپرستان در مونو یا Modoc, ترینیتی, Colusa — آن بوده است هرگز یک بیماری همه گیر مسئله درست است ؟ ما تا به حال هرگز هر گونه افزایش, پس به صحبت می کنند زمانی که به آن می آید."

در حالی که شهرستانهای کوچک هستند و بیشتر شناخته شده برای داشتن, دکتر, کمبود نسبت به مازاد آنهایی که در تلاش برای باز کردن می گویند که آنها نیز در میان است که به تصمیم گیری های خود را.

"بيمارستان آماده برای موج" گفت: Cavasso از Modoc شهرستان است. "ما کارشناسان پزشکی ما باید تجهیزات برای مراقبت از وضعیت ما بايد به هر گونه موارد است. پس از آن نه تنها که هیچ موارد; ما آماده هستند و ما بازگشایی طرح توصیف آن است."

هنوز هم وجود دارد مسائل دیگر کسانی که از شهرستان می آیند تا در برابر.

مرتبط: چرا نبود کالیفرنیا آماده تر برای coronavirus?

Newsom گفت: اوایل بازگشایی حتی در صورت رایگان در استان ها می تواند منجر به آلوده مسافران آوردن ویروس.

وقتی پرسید که چگونه آنها ممکن است بازگشایی اقتصاد محلی بدون که اتفاق می افتد Shasta County مقامات با اشاره به این که غیر ضروری سفر ناپسند است اما اذعان کرد که آنها نیز نمی خواهد که یک راه برای جلوگیری از آن آشکار است. که شهرستان نیز تایید شده آزمایشی بازگشایی طرح است.

"است که به چالش کشیدن نظر چگونه است که می تواند در غیر این صورت اجرا می شود," افسر بهداشت دکتر کارن Ramstrom گفت: با توجه Newsom خود درخواست به جنوب کالیفرنیا ساحل را برانگیخت قبل از او البته تغییر و دستور داد آن مکان بسته شده است.

Cavasso اشاره کرد که چگونه کسب و کار در Modoc حال گفت: به لحاظ اجتماعی فاصله و اقدامات احتیاطی دیگر در حالی که Valenzuela گفت: "طبیعت اجتماعی فاصله."

هر زمان که این شهرستان بازگشایی, Valenzuela گفت: او نمیخواهد این تصمیم بر اساس راحت صحبت کردن امتیاز. برخی از مخالفان استدلال می کنند که خاموش است که منجر به گلایه نسبت به این ویروس و مرگ و میر بیشتر — به لطف ویرانگر اقتصادی و مجبور نزدیکی برای مردم در سوء استفاده خانواده ها است.

"یکی از نظرات من بود" من امیدوارم که شما کمی شما می دانید استرس شاخص ... چگونه بسیاری از خودکشی که ما تا به حال از آنها آغاز شده است ؟ آنها نمی گویند" Valenzuela گفت. "وجود دارد همه نوع از چیزهایی که نیاز به فکر کردن."

روزنامه نگاران داگ کیلر از تفت میدوی حفاری در تفت, سام متز از خورشید صحرا در پالم اسپرینگز و جسیکا وستون روزانه مستقل در ریجی کرست کمک گزارش.

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب