این گرما آوردن مارهای زنگی به حمام افتاب گرفتن. در اینجا چگونه به جلوگیری از آنها را

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 5:01 PM EDT Jun 24, 2020این هفته داغ در دماهای ارسال برخی از مردم و

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

این هفته داغ در دماهای ارسال برخی از مردم و حیات وحش به دنبال سرد, نقاط, اما آن را نیز بیرون آورده و خورشید پرستی مارهای زنگی.

بومی Shasta County, شمال اقیانوس آرام مار زنگی می آید از زیر سنگ سیاهههای مربوط و سایر نقاط پنهان به حمام افتاب گرفتن آشکارا در ردینگ را در گرمای تابستان. در حالی که آنها با استفاده از نیش سمی خود را در دفاع از خود دارد که انسان می تواند به جلوگیری از آنها را.

مارهای زنگی بخشی از حیات وحش شهری مانند مرداب opossum و راکون گفت: LeeAnne اسمیت از ردینگ کاپیتان بازنشسته و جانباز 30 ساله با هاون جامعه انسانی و حیوانی و مقررات. هنگامی که آواره توسعه انسانی آنها هنوز هم ممکن است سعی کنید برای زنده ماندن در این منطقه است.

در کولر بار مردم معمولا تنها دیدن مارهای زنگی هنگامی که آنها حرکت اشیاء در حیاط خود و یا مزاحم آنها-نوین در افزایش.

اما گرمای محبت مار آمد به باز هنگامی که درجه حرارت افزایش اسمیت گفت. "آنها را غیر روحانی کردن در نور خورشید در آنچه از نظر ما بسیار گرم آب و هوا. آنها در حال رفتن به پخش کردن بیشتر (در حال حاضر گرما وارد کرده است)."

آنها زمان را به انجام آن بین وعده های غذایی.

مارهای زنگی خوردن زنده و جوندگان کوچکتر مارها — نگه می دارد که دومی جمعیت در چک اما "آنها را مجبور به خوردن هر روز و یا حتی هر هفته" اسمیت گفت. حتی خوب-اندازه مار زنگی می توانید تا یک هفته پس از خوردن یک یا دو جوندگان مانند gophers یا خرگوش. که به آنها مقدار زیادی از زمان برای حمام افتاب گرفتن.

نخست مار زنگی زیستگاه در حال صخره های سنگی درست در زیر تپه درایو بلوف زدن در نزدیکی رودخانه ساکرامنتو دنباله اسمیت گفت. "که را طاووس بهشت" با تعداد زیادی از جوندگان به خوردن و رودخانه ساکرامنتو ، توسعه در امتداد تپه درایو آنها را فرستاده scurrying شده اما آنها هنوز هم زندگی می کنند وجود دارد و به احتمال زیاد برای آمدن به تماس با انسان در حال حاضر که ما زندگی می کنند وجود دارد بیش از حد.

تصورات غلط های فراوان در مورد مارهای زنگی از جمله اعتقاد آنها "پس از" مردم اسمیت گفت. هنگامی که آنها را نیش می زنند آنها با انگیزه ترس و دفاع از خود.

مطالب بیشتر:

  • در اینجا این است که چگونه به پانچ کردن puncturevine در حیاط خود را
  • آیا این 12 همه چیز را به باغ خود را برای تابستان آماده

آنها همیشه سر و صدا قبل از آنها حمله. در حالی که رشد آنها در مورد سر و صدا در هر سال به عنوان سن آنها بچه ها سمی هستند به عنوان به زودی به عنوان آنها هچ.

گزش مار زنگی نادر با توجه به کالیفرنیا سم سیستم کنترل وب سایت. ایالت حدود 300 گزش گزارش به کنترل مسمومیت در هر سال.

اگر شما دریافت گاز گرفتن توجه فوری پزشکی به گفته مقامات بهداشت در کنترل مسمومیت. آرامش خود را حفظ و اجرا کنید. نگه داشتن نیش منطقه بالا در حالی که رفتن به یک مرکز پزشکی. آیا یخ را به قطع یا constrict نیش منطقه و یا سعی کنید برای خورد کردن زهر.

وجود دارد چیزهایی که می توانید انجام دهید برای جلوگیری از مارهای زنگی اسمیت گفت:

  • نگه داشتن یک چشم را برای آنها در حیاط خود را و زمانی که پیاده روی یا دوچرخه سواری در خارج از منزل.
  • مراقب باشید اگر شما برنامه ریزی برای حرکت سیاهههای مربوط و یا دیگر ثابت حیاط موارد. نگاه بیش از هر منطقه ای از اموال خود را که در آن شما برنامه ریزی برای حفاری و یا به نوبه خود خاک بر سر.
  • نگه داشتن چشم در کودکان و سگ ها که به طور طبیعی کنجکاو هستند.
  • اگر شما پیدا کردن یکی نیست سعی کنید برای مقابله با آنها را خودتان اسمیت گفت. تماس با ردینگ حیوانات و مقررات در 241-2550.

جلوگیری از مارهای زنگی در طول سرگرمی در هوای آزاد

کالیفرنیا سم سیستم کنترل و وزارت کالیفرنیا از ماهی ها و حیات وحش ارائه می دهد این نیش مار زنگی پیشگیری راهنمایی برای مردم بازآفرینی خارج از منزل:

  • با دقت نگاه کنید. مارهای زنگی در حال پنهان بنابراین شما می توانید نگاه به آنها بدون واقعا از دیدن آنها.
  • پوشیدن چکمه و شلوار بلند.
  • اقامت در مسیرهای پیاده روی و به دور از بوته و علف های هرز بلند.
  • را لمس نمی کند و یا مزاحم یک مار, حتی اگر آن را به نظر می رسد مرده است.
  • بازرسی سیاهههای مربوط به سنگ ها و دیگر سطوح قبل از نشستن بر روی آنها.
  • هرگز پیاده روی به تنهایی در مناطق دور افتاده.
  • آموزش کودکان برای احترام مارها و ترک آنها را به تنهایی.
  • برخی از دامپزشکان ارائه مار زنگی antivenom و مار زنگی واکسن برای سگ و سایر حیوانات خانگی و دام است. تماس با دامپزشک خود را برای اطلاعات.

تماس کالیفرنیا کنترل مسمومیت در 800-222-1222 برای اطلاعات بیشتر.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن