این کسب و کارهای کوچک دریافت رایگان ماسک ضد عفونی کننده دست با تشکر از برنامه دولت

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 5:42 PM EDT Jul 29, 2020آن را دشوار است به اندازه کافی برای یک کسب و کار

توسط ABTINNEWS در 9 مرداد 1399

آن را دشوار است به اندازه کافی برای یک کسب و کار کوچک برای مقابله با عوارض این بیماری همه گیر گرفته شده در خط پایین خود را.

در علاوه بر این به کاهش فروش وجود دارد هزینه مطابق با دولت, ماسک, قیمومیت و سلامت دیگر دستورات.

بنابراین Darlene Mathis که خانواده صاحب McCloud بورس هتل در Siskiyou County, است, تنفس راحت تر این روزها پس از او دریافت عرضه فولاد ماسک و ضد عفونی کننده دست بدون هیچ هزینه.

این بخش از فروشگاه, امن فروشگاه های محلی یک برنامه برای کمک به کسب و کارهای کوچک انطباق با بازار جدید ایجاد شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

"هزینه ضد عفونی کننده و ماسک که واقعا اضافه کردن تا" Mathis گفت.

در حالی که ویروس باعث شده است که اختلالات عمده برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک در شهر McCloud این تابستان است که هنوز هم آوردن گردشگران از سراسر کشور بسیاری از فرار خود را در جوامع شهری که در آن ویروس شایع تر است.

"برای ما واقعا مهم است که ما سعی کنید به نگه داشتن کارکنان ما ایمن می کنیم چرا که ما در معرض بسیاری از مردم" Mathis گفت.

در Siskiyou County, این Siskiyou کوچک مرکز توسعه کسب و کار و جفرسون توسعه اقتصادی موسسه در حال همکاری برای توزیع حدود 161,000 فولاد ماسک و 1,311 گالن ضد عفونی کننده دست به چند صد کسب و کار. تجار با 25 یا کمتر کارکنان می توانند درخواست اقلام آنلاین.

"ما همه scurrying شده چرا که بسیاری از مردم در این مورد هیجان زده گفت:" نانسی سویفت, مدیر اجرایی, Jefferson, توسعه اقتصادی موسسه. Siskiyou County کافی ماسک و ضد عفونی کننده به عرضه 200 کسب و کار.

برتر کالیفرنیا توسعه اقتصادی (SCED) در ردینگ هماهنگ تلاش در شستا, Siskiyou ترینیتی و Modoc, استان ها برای دریافت ماسک و دست عفونی به کسب و کارهای کوچک. آن SCED که تماس Siskiyou County توسعه اقتصادی که تماس سویفت ،

دوستان Byzick ویژه مدیر پروژه در SCED گفت: Shasta County بهداشت و خدمات انسانی, آژانس توافق کردند برای ذخیره و سپس یک نقطه توزیع برای کسب و کار در بیشتر ردینگ. مناطق دور افتاده مانند اندرسون, Burney و Shingletown هماهنگ توزیع برای کسب و کار در آن جوامع است.

Shasta County بهداشت و خدمات انسانی در زمان رزرو و توزیع ماسک و ضد عفونی کننده دست به کسب و کار دوشنبه, سه شنبه و چهارشنبه این هفته Byzick گفت.

"هنگامی که حل و فصل و ما کشف کردن چقدر PPE (personal protective equipment) است و سمت چپ آن مشخص خواهد شد اگر بهداشت و خدمات انسانی خواهد شد و توزیع آن در یک تماس اساس و یا اینکه آیا ما واقعی توزیع دومین یا سومین هفته در ماه اوت," او گفت:.

در ضمن 3CORE EDC چیکو ایجاد 18-شهرستان توزیع شبکه آورده است که در شرکای مانند جفرسون توسعه اقتصادی, موسسه و برتر کالیفرنیا توسعه اقتصادی به توزیع ماسک و ضد عفونی کننده. 3CORE دستور داد در حدود 5 میلیون ماسک و 44,000 گالن ضد عفونی کننده دست است که در حال تحویل در موارد 16-هر اونس بطری.

"هدف از همه چیز این است برای کمک به کسب و کار باز بماند و باز بماند با خیال راحت گفت:" چلسی Irvine, community resource manager برای 3CORE EDC. "اگر آنها قادر به پیدا کردن آنها (ماسک ضد عفونی کننده) آنها یا در پشت سفارش و یا آنها خیلی گران است چون آنها باید برای خرید بسیار است.

"کسب و کار مجبور به خرید پلکسی گلاس صفحه نمایش و یا سیستم عامل جدید به صورت آنلاین سفارش. این یک هزینه در بالای دیگر."

دولت از خدمات اورژانس و اداره کسب و کار کوچک مدافع تماس 3CORE EDC به دنبال کمک به توزیع منابع به محروم کسب و کار در شمال کشور, ایروین گفت.

جمعه گذشته 600 تا 700 کسب و کار آمد به فرودگاه شهری چیکو برای دریافت رایگان ماسک و ضد عفونی کننده دست.

تمرکز بر گرفتن منابع برای کسب و کار در درجه اول با 25 یا کمتر کارکنان.

"اما برخی از کسب و کار محلی متعلق به 75 کارکنان" ایروین گفت. "آن را به حوزه های قضایی محلی به تصمیم می گیرید که آنها می دانند که بهترین است."

Mathis از McCloud بورس هتل گفت: بسیاری از مشتریان خود را موافق به پوشیدن ماسک.

"این (رایگان) ماسک واقعا مهم بودند چرا که ما افرادی که در آمده که می گویند آنها را فراموش کرده و خود را به ماسک و یا فقط نمی ماسک," او گفت:. "ما نشانه است که مردم آنها نیاز به پوشیدن ماسک, اما گاهی اوقات هنگامی که شما در حال سفر آنها لازم نیست که یک ماسک."

مثل همه غیر ضروری کسب و کار McCloud بورس هتل مجبور شد به زمانی که همه گیر آمار در ماه مارس و آن را نمی بازگشایی تا اواخر ماه مه.

Mathis گفت: کسب و کار شده است و بشاش.

"سواحل نزدیک شد و پس از آخر هفته روز یادبود, بنابراین من فکر می کنم بسیاری از مردم به پایان رسید تا آمدن به کوه" Mathis گفت. "ما تا به حال بسیاری از کسب و کار از ما باز شد اما ما بسته شد به مدت دو ماه. در حالی که خارج شده و تمام فروشگاههای جعبه بزرگ شدند باز آنها به خیابان اصلی امریکا است که شما را به نزدیک است. که من یک مشکل با."

Mathis در حال انجام بهترین خود را به ماندن در خوش بینانه است.

"اگر ما یک واکسن که عالی خواهد بود," او گفت:.

ادامه مطلب:

  • کابوی ها و نسکار: Cottonwood زن تبدیل احساسات خود به عاشقانه نوشتن حرفه ای
  • شاستا ساکنان در حال دریافت 'مرموز ناخواسته دانه' از چین در پست الکترونیکی
  • Coronavirus اثرات Shasta County, هتل ها کشیده پایین هتل پرداخت مالیات به ردینگ

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن