این شمال کشور اردوهای تابستانی باید برنامه ای برای باز کردن. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا 9 مه سال 2020برخی از کودکان را در اردوگاه

توسط ABTINNEWS در 20 اردیبهشت 1399

برخی از کودکان را در اردوگاه تابستانی در شمال کشور به طور آزمایشی برنامه به پیش بروید با اردوگاه فرض محلی و مقامات دولتی شل تر محدودیت های در نظر گرفته شده برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

سازمان دهندگان گفت: آنها به دنبال راه هایی برای نگه داشتن بچه ها در امن فاصله از یکدیگر و اردوگاه کارکنان محدودیت تعداد شرکت کنندگان و افزایش شیوه های بهداشت برای همه است.

اکثر اردوگاه ها در یک الگوی برگزاری در حالی که آمریکا کمپینگ ارتباط با این نسخهها کار با مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری به ناخن توصیه Siskiyou YMCA, مدیر اجرایی, اسکات ایستمن گفت.

هنگامی اتفاق می افتد که سازمان هنوز هم باید برای دریافت دستورالعمل از استان و شهرستان در زمانی که آنها می توانند باز و در چه ظرفیت.

روز جمعه کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom شروع اجازه می دهد تا تولید برخی از کسب و کار خرده فروشی و کم خطر برای بازگشایی دفاتر و همچنین تجمعات از 10 یا کمتر مردم است.

حدود 20 میلیون آمریکایی کودکان در اردوگاه تابستانی هر سال سوخت رسانی یک 18 میلیارد دلار در صنعت است که در استخدام بیش از یک میلیون کارگران فصلی با توجه به American Camp Association.

این انجمن که نشان دهنده بیش از 3,100 اردوگاه استخدام مستقل کارشناسان بهداشت و درمان به پیش نویس توصیه هایی برای اردوگاه و بسیاری هنوز هم امید به باز گفت: تام روزنبرگ, گروه, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت. اردوگاه نیز در انتظار راهنمایی از CDC و ورودی از دولت محلی و ادارات بهداشت گفت.

"اکثر اردوگاه ها هستند درخواست اگر آنها در حال رفتن برای باز کردن اما چگونه آنها در حال رفتن برای باز کردن. آن را ضروری است" روزنبرگ گفت. "در حال حاضر 20 میلیون بچه ها که به طور معمول خواهد بود رفتن به اردوگاه بازیگران شناور در دریایی از صفحه نمایش."

اینجا اردوگاه که برنامه ریزی برای شروع در اوایل ژوئن:

Shasta County

هنرهای تجسمی اردوگاه در مرکز شهر ردینگ

این Shasta County شورای هنر در نظر دارد تا میزبان خود را یک هفته ای از هنرهای تجسمی اردوگاه در شهر 1313 بازار سنت در ردینگ.

تاریخ خواهد شد به احتمال زیاد در اواخر ژوئن تا جولای هنر معلم و اردوگاه سازمان سوزان امرسون گفت.

اکثر اردوگاه ملاقات در صبح در روزهای هفته به جز چند ممکن است روز اردوگاه.

آب و هوا اجازه اردوگاه ممکن است در خارج به دانش آموزان اجازه می دهد تا به آسانی عمل فیزیکی فاصله. اگر در داخل خانه امرسون گفت: دانش آموزان قرار داده خواهد شد در طبقه بالا سالن به جای آن از حد معمول کوچکتر برگزاری کلاس های درس در SCAC ،

اردوگاه محدود به 14 کودکان و نوجوانان هر روز به اجازه می دهد به صورت امن فاصله.

امرسون برنامه های آنلاین اردوگاه بیش از حد در مورد وجود دارد یکی دیگر از خاموش کردن.

هفتگی تم شامل مجسمه سازی طراحی و نقاشی و اشیاء موجود در کلاس که دانش آموزان را مدل از روبات ها است.

هزینه نیم روز اردوگاه از جمله تامین هزینه حدود $80 در هر هفته 30 دلار برای یک روز. تماس 921-0680 به ثبت نام تمام روز را در اردوگاه قیمت و تخفیف برای خواهر و برادر. رفتن به www.shastaartscouncil.org برای اطلاعات بیشتر.

کشف اردوگاه در خلیج لاک پشت ها

لاک پشت خلیج اکتشاف پارک در 844 ساعت آفتابی پل رانندگی در ردینگ در نظر دارد تا میزبان اردوگاه های روز از 15 ژوئن-ژوئیه 24, البته با کمی تغییرات از گذشته اردوگاه. این فعالیت ها برای کمپ بین سنین 7 و 12.

پدر و مادر که بچه ها شرکت دریافت خواهد کرد اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست و قوانین آموزش و پرورش, مدیر Laurinda ویلارد گفت.

برنامه ریزان را محدود به تعداد بچه ها در هر جدول و فضای کسانی که در جداول بیشتر, او گفت:. برخی از اردوگاه ها برگزار خواهد شد در خارج از منزل آب و هوا اجازه اجازه می دهد تا سازمان به گسترش اعضای کمپ.

هفتگی تم شامل راکت ها و فضای سبز زندگی و شیوه های پایدار بخار و یک علم نمونه.

اردوگاه خواهد بود برنامه ریزی شده ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر روزهای هفته با تمدید مراقبت از گزینه 4 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر برای اضافی $25 برای این هفته است. هزینه هر هفته 180 $در هر camper برای اعضای 200 دلار برای غیر اعضا.

تماس 243-8850 و یا رفتن به www.turtlebay.org/camps برای ثبت نام.

Siskiyou County

Siskiyou Family YMCA در وایریکا

این Siskiyou Family YMCA در 350 N Foothill دکتر میزبان آن روز تابستان اردوگاه شروع در 15 ژوئن از طریق Aug. 1. این تم های مختلف در هر هفته از جمله بنیادی یا بخار باغ رنجرز و ورزش هایی مانند بسکتبال و والیبال.

"ما در حال رفتن به مقیاس پایین کمی ترکیب ما بیشتر محبوب اردوگاه با آن" است که به عنوان بسیاری از مردم ایستمن گفت.

Siskiyou YMCA نیز رفتن به جلو با سالانه خود دور اردوگاه برای کلاس هشتم کمپ سرب از جولای 17-23.

حال باید مشخص شود که چه اتفاقی می افتد با whitewater قایق سواری و دیگر, در بیرون اردوگاه در ماه جولای. بررسی با YMCA برای به روز رسانی.

هزینه $10-$15 در هر روز برای اردوگاه های نیم روز. اردوگاه برنامه پست آنلاین در روز جمعه. تماس 842-9622 و یا رفتن به www.siskiyouymca.org برای اطلاعات بیشتر.

پسران و دختران باشگاه در کوه شاستا

پسران و دختران باشگاه بیشتر شستا در 601 E. آلما سنت در نظر دارد تا میزبان هنر و صنایع دستی, دوچرخه سواری در کوهستان, بازی بسکتبال, فوتبال و سایر ورزش ها ،

تاریخ هنوز به تصمیم این باشگاه مدیر عامل Noam Zimin گفت. او تخمین می زند آن را به کارکنان حدود دو تا سه هفته برای همه چیز آماده برای بازگشایی هنگامی که آنها دریافت ترخیص از مقامات بهداشت عمومی.

"ما ممکن است انجام یک اردوگاه," او گفت:. که اجازه می دهد برای فضای بیشتر بین بچه ها.

تا آن زمان این باشگاه ادامه خواهد داد به ارائه برنامه های آنلاین برای مشق شب کمک های اجتماعی و عاطفی سلامتی و صنایع دستی و فعالیت های دیگر.

رفتن به www.bgcsiskiyous.org تماس بگیرید و یا 220-5055 برای اطلاعات بیشتر.

اردوگاه امید در پایه سنگ مرمر کوه

برنامه هنوز در هوا برای جوانان توانمند Siskiyou (Y. E. S.) اردوگاه امیدوارم که سالانه به دور اردوگاه برای کودکان و نوجوانان که شاهد خشونت و یا تجربه تروما از جمله صدمات و یا انواع سوء استفاده. اردوگاه را در Kidder نهر 2700 S. Kidder نهر جاده در Etna حدود 35 دقیقه رانندگی از وایریکا.

"ما بسیار امیدواریم که ما می توانید انجام برخی از مرتب کردن بر اساس از اردوگاه فعالیت — توسط همایون" مدیر اجرایی, سارا اسپرینگفیلد گفت.

شامل فعالیت های تعاونی ها و بهبود فرصت های.

هر کودک می تواند اعمال می آیند اما بسیاری از اعضای کمپ پرورش کودکان و نوجوانان مراجعه کننده توسط معلمان و مددکاران اجتماعی.

هزینه آن در حدود 500 دلار برای هر کودک به ارسال آنها را به اردوگاه اما Y. E. S. fundraises پس از آن رایگان برای کودکان و نوجوانان پذیرفته شده به برنامه است.

تماس 841-0844 و یا رفتن به yesiskiyou.org برای اطلاعات بیشتر.

Kidder نهر مسیحی کمپ

در حالی که کوه حرمون Kidder نهر مسیحی اردوگاه لغو همه برنامه های تابستانی این اردوگاه است که در این فهرست به دلیل این برنامه به بازگشایی در, سقوط اردوگاه مدیر اندی Warken گفت.

این ایمان مبتنی بر برنامه های در شمال Siskiyou County ارائه تجربی, هوای آزاد, اردوگاه برای خانواده ها و مدارس و گروه های خصوصی. تماس 831-335-4466 و یا رفتن به kiddercreek.mounthermon.org برای به روز رسانی.

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن