این مدارس در حال پیدا کردن راه های خلاق به افتخار کلاس 2020 از فارغ التحصیلان

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا 31 مه سال 2020دبیرستان محلی فارغ التحصیلی که

توسط ABTINNEWS در 11 خرداد 1399

دبیرستان محلی فارغ التحصیلی که یک بار محکوم به نظر می رسید تحت دولت ممنوعیت اجتماعات بزرگ برگزار خواهد شد, بعد از همه.

ارشد مراسم نمی خواهد همان نگاه با بسته بندی فوتبال اما مدارس باید آمد تا با برنامه های که نمی شکستن سلامت قوانین.

این rites of passage طیف وسیعی از ماشین رژه یک درایو از طریق دیپلم وانت به راه اندازی, هوای آزاد, نمایش فیلم. با توجه به مراسم شامل اجتماعی فاصله در اتومبیل شما می توانید مطمئن شوید این جشن خواهد بود با صدای بلند با دانش آموزان با تکیه بر شاخ زدند.

مدارس زندگی می کنند جریان خود مراسم بنابراین دیگران می توانند به تماشای مدارس به دلیل محدودیت در تعداد افرادی که می توانند شرکت کنند; نه همه جا می تواند به یک ماشین.

آموزش و پرورش: از کوییدیچ به نجوم پیدا کردن آنچه در گذشته محقق-ورزشکاران انجام می دهند در حال حاضر

آموزش: بالا achiever متوجه فارغ التحصیلی اهداف اما COVID-19 دزد مرحله

"این فقط یک وضعیت منحصر به فرد" گفت: جیم Cloney, از سرپرست شستا اتحادیه دبیرستان منطقه که نظارت شستا شرکت Foothill و U-دبستان دانشگاه.

"ما در حال تلاش برای آن را به یاد ماندنی برای دانش آموزان و نه فقط به دلیل COVID-19," Cloney گفت.

در اینجا مختصر و مفید:

اندرسون دبیرستان

اندرسون 101 سالمندان فارغ التحصیل خواهد شد در 8 p. m. 4 ژوئن با رودخانه ساکرامنتو به عنوان پس زمینه. ورزش اتفاق می افتد با همکاری شهرستان, اداره پلیس و آتش نشانی که قصد دارد برای چسبیدن به یک پرچم آمریکا.

"این می تواند بسیار درجه یک" دستیار اصلی کتی آرمسترانگ گفت. "این تجسم کامل از جامعه در آینده با هم."

اندرسون رودخانه پارک را برای چندین ساعت تا سالمندان در لباس و کلاه می توانید درایو را به یک مرحله که در آن آنها می توانند به دریافت دیپلم خود را. مسیر خواهد بود به انتظارنشسته بودند با عکس و پوستر از grads خواهد شد که استقبال توسط کارکنان در طول راه.

اندرسون فن آوری های جدید

فقط با 20 فارغ التحصیلان اندرسون فناوری جدید باید زمان آسان تر متناوب grads در اتومبیل خود را در پارکینگ.

هنگامی که مراسم شروع می شود در 8 بعد از ظهر ژوئن 4, از آن خواهد شد بصورت زنده از یک مرحله. Grads را انتخاب کنید تا دیپلم خود را از یک جدول به خود bios را نیز بخوانید.

"ما باید فرش قرمز برای آن را به نظر می رسد بیشتر ویژه" اصل کارول Germano گفت.

دانش آموزان را وادار به انتخاب موسیقی که شما بازی به عنوان آنها راه رفتن به ماشین خود را. یکی را انتخاب "بهترین روز زندگی من" توسط نویسنده آمریکایی. یکی دیگر از برداشت Halo 2 theme song.

در راه خود را از دانش آموزان دریافت خواهد کرد نشانه حیاط با عکس خود را و خاص, جعبه, درمان: یک نوعی کیک کوچک تزئین شده با پلاستیک ماکت مدرسه طلسم — یک مورچه.

دره مرکزی دبیرستان

CV مراسم باز خواهد شد در 20:20 (نظامی زمان 8:20 p. m.) 4 ژوئن با مراسم شروع در 9 بعد از ظهر در مدرسه پارکینگ. بعد زمان است به طوری که خورشید را می تواند رها و مخاطبان می توانید یک درایو در سینما صفحه نمایش برای سخنرانی, عکس ها و ویدئوها قبل از دیپلم ارائه شده است.

"چه بهتر از راه برای پایان سال تحصیلی با بیش از یک نوع متفاوت از فارغ التحصیلی به دلیل آن است که یک نوع متفاوت از سال تحصیلی" اصلی کایل ترنر گفت.

یک وسیله نقلیه است که اجازه هر خانواده و پارکینگ خواهد بود فاصله. لیموزینها rv ها و اندازه های وسایل نقلیه اجازه داده شد و شما نمی توانید به نشستن در بستر یک وانت.

این مراسم معمولا می تواند در داخل مدنی اما ترنر گفت: از آن مهم تر برای 110 grads که در پردیس مراسم است.

"ما می خواستیم به آن را به عنوان به یاد ماندنی که ممکن است" ترنر گفت. "ما می خواستیم آنها را به خانه برای یک زمان گذشته است. آنها از دست رفته ام بسیار است."

سازمانی دبیرستان

سازمانی اش را برگزار خواهد کرد گراد ورزش در 7 p. m. تاریخ 5 ژوئن در شستا کالج که در آن بیشتر وجود دارد اتاق را برای وسایل نقلیه. صفوف از خودروهای نوسان به یک پارکینگ که در آن مخاطبان را به تماشای یک فیلم نشانی با اصل و دیدن یک نمایش به صورت اسلاید با عکس های فارغ التحصیلان.

سالمندان را به ترک خودرو خود را راه رفتن به یک مرحله و بازیابی دیپلم خود را از یک جدول. دانش آموزان "به شدت توصیه می شود" به پوشیدن ماسک, اما آنها می توانید آنها را برای یک عکس. این grads هشدار داده شده است به پرتاب کلاه خود را در هوا.

Foothill دبیرستان

مانند دیگر مدارس Foothill تا به حال یک کمیته از دانش آموزان ، والدین و کارکنان مدرسه وزن در فارغ التحصیلی خود را اولویت است. دانش آموزان علاقه یک ماشین رژه در اطراف محوطه دانشگاه. "آنها می توانند صدای بوق برای دوستان خود" اصلی استیو ابوت گفت:

یک مرحله ای خواهد بود مجموعه در 7 p. m. 4 ژوئن برای 286 فارغ التحصیلان پس از یک دانشجو در یک زمان می توانید با شتاب خود را دیپلم پوشش از یک شمع با یکی از اعضای خانواده مجاز به گرفتن یک عکس.

یک خودرو به ازای هر دانش آموز است که ممکن است کار را برای خانواده های طلاق. "آنها جا به عنوان بسیاری از خانواده خود را در یک ماشین" ابوت گفت.

ردینگ مسیحی مدرسه

این مدرسه برگزار شد درایو خود را-در آغاز شب جمعه همچنین این برنامه شامل یک صفحه نمایش فیلم.

اصلی برایان Steffen آن را به نام منحصر به فرد ترین فارغ التحصیلی در تاریخ ردینگ مدرسه مسیحی.

وسایل نقلیه با دانش آموزان و خانواده ها در داخل به حال اختصاص داده شده "صندلی" در پارکینگ و آنها می توانند گوش دادن به سخنرانان خود را در رادیو ماشین در طول یک Facebook livecast.

در حالی که سالمندان ممکن است احساس فریب خوردن از دست رفته در یک مراسم سنتی, Steffen گفت: کارکنان خود را می بیند و آن را از دیدگاه های مختلف.

"این یک بار در طول عمر تجربه است. این یک فارغ التحصیلی که به یاد ماندنی ترین در کل ما فرصت های شغلی به دلیل شرایط."

شاستا منشور آکادمی

قدیمی ترین مدرسه منشور در منطقه — آکادمی مشخص شده آن 20th anniversary در این سال برنامه ریزی شده یک درایو-توسط فارغ التحصیلی به رسمیت شناختن مراسم در خارج از ردینگ مدنی سالن در 4 p. m. روز شنبه, مارس 30.

مدرسه 86 فارغ التحصیلان اگر چه نه همه قادر خواهد بود به حضور معاون اداری CeCe والترز گفت: از طریق ایمیل. سالمندان برنامه ریزی شده به پارک بزرگ بسیاری برای ارائه و سپس درایو به بالای مدنی را پل.

"کارکنان ما وجود دارد خواهد بود برای تشویق grads به عنوان آنها را از طریق درایو در ماشین خود را دریافت دیپلم را پوشش می دهد و به یاد ماندنی کلید های زنجیره ای که ساخته شده بود برای هر گراد" والترز گفت.

شاستا دبیرستان

ممنوعیت تجمع جرم اجازه نخواهد داد مراسم سنتی تامپسون در زمینه بنابراین به جای شستا برگزار خواهد شد an on-campus drive-thru در 7 ژوئن 5 p. m. برای 322 فارغ التحصیلان.

معلمان را خط این مسیر به سالمندان سفر گذشته خود را در کلاه و لباس با اعضای خانواده در داخل.

"ما در حال تشویق کودکان و نوجوانان برای تزئین اتومبیل خود را" اصلی لئو پرز گفت.

فارغ التحصیلان خارج خواهد شد ماشین خود را به یک مرحله پشت ورزشگاه مطبوعات جعبه و دریافت دیپلم خود را به عنوان بخشی از جریان زندگی می کنند.

یک اسلاید نشان می دهد و ارشد bios خواهد شد بخشی از یک ویدئو که می خواهید ارسال شود گراد در روز به عنوان بخشی از یک مجازی گراد مراسم است. پرز گفت: اگر علاقه وجود دارد زنده مراسم فارغ التحصیلی برگزار می شود در تاریخ بعد.

غرب دره دبیرستان

این Cottonwood مدرسه در نظر دارد از فارغ التحصیلی کروز در 7 p. m. 4 ژوئن شروع از دره مبارک ابتدایی مدرسه پارکینگ و پایان دادن به در کاتن وود مرکز جامعه که در آن 179 grads را دریافت خواهد کرد "سرد کیسه های هدیه" و شگفتی دستیار اصلی جاستین Byxbe گفت.

گشت بزرگراه کالیفرنیا است, تبادل نظر در شش اتومبیل منجر به صفوف. "CHP بود در کمک به ما" Byxbe گفت.

مسیر را در مقابل مدرسه که در آن معلمان خواهد بود. Grads قادر خواهید بود تا عکس های خود را گرفته در یک مرحله در مدرسه در روز پنج شنبه و جمعه.

بیشتر: 2020 محقق-ورزشکار برندگان تگرگ از غرب دره Burney مدارس

دانشگاه مدرسه مقدماتی

U-دبستان سرپرست/مدیر Shelle پترسون بود زنده جمعه در یوتیوب Panthercast که در آن او معرفی زندگی جریان بخشی از این مراسم است.

سالمندان روی صحنه رفت و با اعضای خانواده با مراسم ثبت شده برای یک یادگاری دی وی دی.

در اوایل روز شنبه, مقامات مدرسه ثبت دیگر بخش های این مراسم است که شامل یک نمایش اسلاید از مدرسه 109 فارغ التحصیلان.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن