وجود دارد بسیاری از coronavirus اخبار در فلوریدا. ثبت نام برای خبرنامه ایمیل ما به آخرین جزئیات.

مگان کارنی فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:15 PM EDT Mar 17, 2020ما روزنامه نگاران در سراسر ایالات متحده آ

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

ما روزنامه نگاران در سراسر ایالات متحده آمریکا امروز شبکه — فلوریدا در حال کار در سراسر ساعت برای به اشتراک گذاشتن دقیق اخبار در مورد COVID-19 و تاثیر آن در زندگی روزانه ما است.

ما می دانیم که وجود دارد این است که بسیاری از اخبار اتفاق می افتد در طول روز در این رمان با محیط زیست است. برای کمک به شما را در درک آنچه مهم است و چگونه آن را تحت تاثیر خود را در زندگی روزانه ما شروع یک خبرنامه به تمرکز بر روی coronavirus و آنچه که اتفاق می افتد در فلوریدا.

هر روز ما می شود گردآوری داستان ها و عناوین از سراسر کشور و ارسال آنها را مستقیما به صندوق پستی خود را. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.

وجود دارد بسیاری از اخبار که از تمام جهات. میله بسته شدن? مدارس در حال حرکت به سوی آموزش از راه دور? ما که می کنیم و به اشتراک گذاری اخبار آسان به درک شیوه ای که اولویت آنچه شما نیاز به دانستن در مورد شیوع بیماری در فلوریدا.

هر گونه سوال برای ما ؟ آنها را در اینجا.

به دنبال آخرین اخبار در سراسر کشور ؟ اشتراک ملی ایالات متحده آمریکا امروز coronavirus عضویت در خبرنامه.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: کروناویروس در فلوریدا به روز رسانی: موارد تایید شده تا 192 در دولت شش مرگ و میر گزارش شده

بیشتر: Coronavirus: فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis سفارشات کافه ها و کاباره ها بسته, اعلام, رستوران, جمعیت محدودیت

بیشتر: پوشش coronavirus: تیم ما از روزنامه نگاران اختصاص داده شده مشغول به کار هستند و کار را برای شما



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن