دانشگاه ما: ناپل منطقه سازمان forge مجازی مدرسه هنرهای

هریت Howard Heithaus ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 1:00 PM EDT May 15, 2020در این هفته ممکن است یکی که در آن شما

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

در این هفته ممکن است یکی که در آن شما باز کردن برای خودتان راز به خوبی متناسب اثر هنری است.

و یا شما فقط ممکن است به نوبه خود خانواده خود را به یک پایه از زرافه.

هر دو ممکن است. جنوب غربی فلوریدا هنر سازمان های بنیاد با هم یک دانشگاه از کلاس ها و کارگاه های آموزشی در طول coronavirus پناه دستور. در میان ارائه: نقاشی از طریق یک سیستم از مربع ها و تظاهرات از سایه گروه رقص منجنیق. این کار باعث تشویق خانواده ها برای ایجاد سایه خود موجودات و یا صحنه به نمایشگاه در منجنیق Facebook صفحه.

هر دو این فرصت ها در مراکز هنر بونیتا اسپرینگز. چیزهایی که توسعه داده شد تا به سرعت برای انطباق با شرایط coronavirus دستور برای جداسازی که هیچ ثبت نام آنلاین در عین حال گفت: سوزان پل, مدیر اجرایی. او خود را با نام مجازی جدید درسی "بسیار دست" از نظر خلقت و بازاریابی است.

این مرکز با تکیه بر ایمیل برای دریافت کلمه تا زمانی که آنها می تواند در ایجاد تغییرات به وب سایت. شرکت کنندگان باید به ایمیل و یا تماس بگیرید. هنوز بنیتا چه ممکن است بزرگترین مجازی-کلاس درسی برای جوانان در این منطقه است.

یا نه در این منطقه است.

کریستن Coury بنیانگذار و مدیر هنری Gulfshore نمایشگاه گفت: آن بارگیری در این هفته کارگاه های آموزشی رایگان در حال کشیدن در ثبت نام از سراسر کشور است. آن نمی صدمه دیده و برای باز کردن این سری با یک زوم بحث توسط مدیر سابق Folger شکسپیر کتابخانه گیل کرن Paster که در تاتر هیئت مدیره. دو بازیگر معامله فریم با او به ارمغان می آورد به زندگی صحنه او را به بحث در مورد.

هر دو مارکو جزیره موزه تاریخی و مارکو جزیره مرکز هنرهای در حال ارائه غنی سازی خود:

  • در موزه آن را در مورد بچه ها. یک سری از سفارشی پازل ها و بازی ها در وب سایت خود مارکو تاریخچه تبدیل به کلمه شکار. سه ماسک, نقاشی از مردمان باستان که یک بار زندگی می کردند در این جزیره تبدیل به سیاه و سفید رنگ آمیزی قابل چاپ صفحات با یک کلیک ماوس.
  • مرکز هنر آزاد Facebook, مصاحبه, حمایت از ذغال سنگ شهرستان هنرمندانی که صفحه نمایش وجود دارد. آنها در حال از دست دادن توانایی به نمایشگاه و نمایش آثار خود را در نشان می دهد و جشنواره به عنوان مدیر اجرایی Hyla جرثقیل اشاره کرد. پوشیدن یک کلاه بره برای خود نگاه هنرمندانه جرثقیل انجام دو گفتگو با امیلی جیمز و Myriam کریل.

ناپل باغ گیاه شناسی است فراتر رفته دست به حفاری به پایین با یک سری از چگونه به و توضیحی ویدئوها برای کاشت و رشد تحت هشتگ #stayplanted.

تمام این موسسات به اشتراک گذاری یک ویژگی مشترک دارند: آنها در حال کار برای ارائه به غنی سازی زمانی که منابع خود را در حال لاغر تر از همیشه بدون درآمد حاصل از فروش بلیط هدیه فروشگاه و هنر درآمد و رویدادهای خاص. هر وب سایت باید یک مکانیسم است که اجازه می دهد تا مردم برای اهدای; و برای کسانی از ما که می تواند به عنوان هر مدیر توافق آن را به خصوص مورد نیاز در حال حاضر.

مرکز هنرهای بونیتا اسپرینگز

مرکز هنرهای بونیتا اسپرینگز ایجاد کرده است یک فروشگاه از درس هنر و پروژه های برای کودکان و بزرگسالان است. همه چیز تحت آن "دسترسی هنر" title — داخل آموزش نصب بر روی وب سایت خود را artcenterbonita.org — رایگان است. کلاس های دیگر ممکن است رایگان و یا هزینه.

نه همه آن کلاس های ذکر شده آنلاین است. برخی از کلاس های زیر ممکن است ظاهر می شود در وب سایت. برای اطلاعات بیشتر از این ایمیل مرکز تماس بگیرید و یا 239-495-8989.

جوانی مجازی بازیگری/تئاتر درس: با برایان Seagraves. 20 دلار در هر نیم ساعت درس است. خصوصی اقدام درس مورد نظر خود را از طریق مجازی روش; FaceTime, زوم, اسکایپ و یا دیگر. درس تمرکز بر مونولوگ کار صدای عطف توسعه شخصیت, صورت.

زوم جوانان کلاس: کلیه کلاس های رایگان هستند اما نیاز به یک جلسه ID و رمز عبور و برخی نیاز به یک مونولوگ بود و فرستاده شده به دانش آموزان است. ثبت نام مورد نیاز است از طریق ایمیل به youththeater@artsbonita.org.

  • مونولوگ دوشنبه ها: دانش آموزان را باید یک فرصت برای ارائه آماده تک گویی برای همسالان خود و دریافت بازخورد.
  • تکنیک سه شنبه ها: دانش آموزان را مورد بحث های مختلف تکنیک های بازیگری با آقای برایان (معلم برایان Seagraves) و فرصتی برای تمرین با استفاده از انتخاب ،
  • که چهارشنبه ها: دانش آموزان دیدار و گفتگو با تعجب مهمان هر هفته. موضوعات طیف وسیعی از اقدام به costuming به طراحی رقص.
  • Readthrough پنج شنبه ها: دانش آموزان را از طریق خواندن نقش کوتاه با talkback به بحث در مورد تم و ایده های.
  • مجازی کاباره جمعه ها: دانش آموزان می تواند آواز خواندن یک آهنگ آماده برای زوم اتاق — فقط برای تفریح با هیچ بازخورد به جز دلچسب دور از کف زدن.

پیانو/فلوت یا صدای: لوئیس Sandoval و Trudy Junkroski. 30 دلار در هر نیم ساعت درس است. دانش آموزان خود را یاد بگیرند ابزار انتخاب شده را به همراه تئوری موسیقی و قدردانی.

هنر با ریچارد V. کرک: رایگان. کرک یک ناپل, معلم هنر, روایت فیلم کوتاه است که می توان در جاهای دیگر اما مرکز آنها را گروه بندی می شوند در اینجا در دسترس بر روی تقاضا. آنها شامل عناصر هنر:

  • نقاشی توسط شبکه
  • پنج-سیستم ارزش
  • هنر انتساب

دو خانواده در پروژه های: رایگان. فیلم های ایجاد شده توسط این مرکز اجازه می دهد تا پدر و مادر و سپس به فرزندان خود آموزش دهند:

  • زنبور عسل چاپ
  • حشرات گلخانه

منجنیق چالش: عملکرد تصویری از سایه رقصنده منجنیق به معنای الهام بخش, خانواده, خلاقیت و ارائه به پست سایه هنر از بینندگان خود را در منجنیق Facebook صفحه.

مقاله پروژه: سه Nasco آموزش و پرورش, پروژه های هنری برای کودکان و نوجوانان آموزش آنها را در مورد هنرمندان در حالی که آنها در حال ایجاد خود را با این نسخهها کار:

  • فرانک لوید رایت-با الهام از طراحی معماری با یک کیسه کاغذی
  • خط طرح به مجسمه سازی
  • کاغذ, کولاژ

"رودخانه از طلا": دو هفته از انتشار مستند "رودخانه از طلا" در همکاری با آمازون کمک بنیاد و سفر در فیلم خواهد شد در دسترس ساخته شده توسط ثبت نام. آن است که همراه با اختیاری میانه و دبیرستان درسی و آموزشی / آموزش و پشتیبانی مواد.

در پایان دو هفته وجود دارد آنلاین پیگیری Q-با توماس Lovejoy ارشد همکار در بنیاد سازمان ملل متحد و استاد دانشگاه در علوم محیط زیست و بخش سیاست در دانشگاه جورج میسون به همراه آمازون کمک موسس سارا duPont.

Gulfshore تاتر

همه آزاد هستند اما ثبت نام مورد نیاز است تحت عنوان "حیله گر فاصله" دسته روی Gulfshore تاتر سایت.

"شیر در زمستان: Unplugged": 3 p. m. روز شنبه, آوریل 22. کاوش فرآیند ایجاد یک نمایش با Gulfshore تاتر بازیگران "شیر در زمستان" تعدیل توسط کریستن Coury مدیر این تولید. یادگیری در مورد فرآیند مشارکتی آوردن آثار تاریخی به زندگی با انتخاب صحنه خوانش.

یک روز در زندگی از یک نیویورک مصاحبه مدیر: 3 p. m. روز شنبه, آوریل 29. مصاحبه مدیر مایکل new zealand agent طول می کشد مخاطبان در داخل دنیای حرفه ای تئاتر مصاحبه تماس و talkbacks. وجود دارد برخی از کمک برای acing امتحانات ابتدائی به عنوان به خوبی.

مارکو جزیره مرکز هنرهای

برای دیدن مصاحبه با هنرمندان است که منتشر شده است, بررسی مرکز Facebook صفحه. آن را به لینک به یوتیوب مصاحبه.

مارکو جزیره تاریخی موزه

یک سری از بازی های پازل و رنگ آمیزی فرصت های اضافه شده به موزه در صفحه اصلی themihs.info.

ناپل باغ گیاه شناسی

کلیک کنید از طریق صفحه اصلی آن در naplesgarden.org به مرکز پانل "بیایید اویختن — تقریبا." موضوعات طیف وسیعی از باغبانی تم مانند "من کاکتوس واقعا یک کاکتوس ؟" به ایده های هوشمندانه مانند "قراضه آشپزخانه باغبانی" و "چگونه می توان یک رول کاغذ توالت زمینی."

جایزه: باغ ارائه چندین دستور از Fogg کافه آشپز, جک Raben مانند خود fish tacos و خود را دستور العمل برای حموس.

ناپل بازیکنان

تریک برای جداسازی: 2-3 بعد از ظهر چهارشنبه. پیوستن به ناپل بازیکنان و کریگ قیمت, مدیر آموزش و پرورش جامعه و سلامتی و برای یک ساعت از روح بلند کردن اجسام مجازی تریک. این گروه می آموزد تکنیک ها و ترفندهای بداهه و نحوه ارتباط با یکدیگر در اجتماعی فاصله. هفتگی ثبت نام مورد نیاز است. $10.

تریک Drop-In برای نوجوانان: دوشنبه ها 4:30-5:30 p. m. در این کلاس نیز با قیمت خواهد شد به نظر می رسد هفتگی تحت KidzAct تقویم شروع مارس 20. این طراحی به بچه فرصتی برای پیوند با دیگران سن خود را در خطر محیط زیست است.

یک بار زوم کلاس برای Avow کودکان و نوجوانان: 3:30-4:30 p. m. روز شنبه, مارس 21. وجود خواهد داشت یک عضو هیات و یک درمانگر در حال حاضر در کلاس به بچه ها کمک فرایند احساس غم و اندوه همراه با از دست دادن یک عضو خانواده است.

فردی مربیگری برای سنین 14 تا 18: 23 آوریل و مارس 7. زمان تعیین شده توسط دانش آموز و مربی است. ناپل بازیکنان دانشیار و مدیر هنری جسیکا Walck ارائه می دهد فردی مجازی تکنیک بازیگری جلسات از طریق تک گویی ها و آهنگ ها. ادامه مطالعات قلم مو رنگ کردن در مهارت های, آماده شدن برای امتحانات ابتدائی. 50 دلار برای یک ساعت آموزش.

هریت Howard Heithaus را پوشش می دهد هنر و سرگرمی برای ناپل اخبار روزانه/naplesnews.com. رسیدن به او را در 239-213-6091.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب