منبع مبارزات به تغذیه بی خانمان کم درآمد و حفظ coronavirus اجتماعی فاصله

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 15, 2020ورو بیچ — زیر فرماندار "ام

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

ورو بیچ — زیر فرماندار "امن تر در صفحه اصلی" منظور این است که تقریبا غیر ممکن است هنگامی که یک فرد دارای هیچ صفحه اصلی.

"بی خانمان تا به حال آن را بد آغاز خواهد شد. آن را در حال حاضر بدتر" گفت: Corry انگلستان به عنوان او نشسته در خارج از خوردن ناهار جمعه با مشتریان دیگر در منبع یک مرکز منابع برای بی خانمان ها. "منبع در زمان تنها منبع ما."

بیشتر: "کجا بروند؟' بی خانمان-خدمات آژانس امیدوار به ساخت سرپناه 'tiny-صفحه اصلی' ایجاد کرد

منبع فراهم می کند وعده های غذایی روزانه, دوش, لباس های شسته شده امکانات و برنامه هایی برای بی خانمان ها و کم درآمد. همچنین گاهی اوقات به عنوان یک شبه سرد-آب و سرپناه.

همانطور که بیشتر مردم از دست دادن شغل و کسب و کار نزدیک نیاز به منبع خدمات است و حتی بیشتر اما COVID-19 نگرانی در حال تغییر راه سازمان ارائه وعده های غذایی فراهم می کند و پایه زندگی کمک گفت: مدیر آنتونی Zorbaugh.

کارکنان و داوطلبان کار روزانه به ارائه وعده های غذایی رایگان برای افراد بی خانمان و کسانی که مبارزه مالی. به دلیل COVID-19 اجتماعی-فاصله محدودیت, وعده های غذایی, بسته بندی و مشتریان نیاز به غذا خوردن در خارج و یا خارج از محل. رانندگان ارائه بسیاری از وعده های غذایی: ناهار شام و صبحانه روز بعد Zorbaugh گفت.

حدود 150 نفر در حال امضا برای تحویل غذا در حالی که حدود 30 رسند هر روز برای takeout وعده های غذایی, او گفت:. کارکنان آماده تقریبا 600 وعده های غذایی روزانه است.

نیاز به کمک او گفت: در حال افزایش است.

"ما در حال تماس گرفتن هر روز," او گفت:.

در ضمن منبع در تلاش برای نگه دارید تا با تقاضا است. آماده سازی تقریبا 600 وعده های غذایی در مورد هزینه 1000 $در یک روز, او گفت:.

"این بسیار پر هزینه است," او گفت:. "این هرگز به اندازه کافی."

ایالات راه Indian River County اعطا منبع $3,000 COVID-19 اعطای کمک, اما که در حال حاضر صرف شده است Zorbaugh گفت. این منبع به حالت تعلیق در مبارزات انتخاباتی خود را برای عزت ایجاد یک جامعه برنامه ریزی شده برای بی خانمان ها و کم درآمد است.

بیشتر: گنج در سواحل پناهگاه بی خانمان تغییر استراتژی در بحبوحه شیوع کروناویروس

این COVID-19 تغییرات در منبع گسترش به بیش از وعده های غذایی. مشتریان نیاز به ملاقات به استفاده از حمام و لباس های شسته شده امکانات به منظور محدود کردن تعداد زیادی از مردم در ساختمان Zorbaugh گفت. گاهی اوقات این بدان معناست که نیاز به ایجاد یک قرار ملاقات به روز بعد.

با قرار ملاقات برنامه ریزی شده در 30 دقیقه افزایش معمولا تنها حدود شش یا هفت نفر می تواند با استفاده از امکانات حمام هر روز منبع دستیار مدیر و حسابدار مورین آرچر گفت.

توسط صبح روز دوشنبه برای مثال بسیاری از نقاط اختصاص داده شده برای پنج شنبه پر شده بود, او گفت:.

مشتریان که با استفاده از این منبع به عنوان یک مهلت از گرما یا باران دیگر مجاز به ماندن در داخل ساختمان در طول روز.

"این یکی از بزرگترین مشکلات و موانع ما" Zorbaugh گفت. "هنگامی که شما سعی می کنید به توضیح اجتماعی فاصله برای افرادی که می خواهید به اجتماعی آن دشوار است."

وعده های غذایی پخته شده و بسته بندی شده برای تحویل خط مونتاژ سبک آغاز و در 7:30 صبح تا آرچر گفت. 11 رانندگان و پیاده روی تا مشتریان آغاز خواهد شد ورود. e گفت.

ویژه اقدامات برای حفاظت از سلامت کارکنان و مشتریان آرچر گفت. هر کسی وارد ساختمان شده و یا حرارت گرفته شده و حتی اگر آن کسی که از چپ به خالی کردن زباله و یا بازیابی چیزی.

بسیاری از این منبع ارشد داوطلبان آن را احساس بیش از حد مخاطره آمیز به دلیل COVID-19 آرچر گفت. برخی هر چند در ادامه کار.

"بدون آنها, این خط مونتاژ خواهد همه روز گذشته" او گفت:.

برنارد Elliston, 79, که شده است داوطلبانه برای شش سال گذشته هنوز هم می آید به کار هر روز. او می تواند اختصاص زمان بیشتر به منبع زیرا سازمان های دیگر که در آن او تا به حال داوطلب بسته اند.داوطلبانه است راه خود را از پرداخت آن را به جلو, او گفت:.

"وجود دارد یک بار در زندگی من وقتی که من استفاده کرده اند می تواند کمک کند. گاهی اوقات من آن را کردم اکثر اوقات من نمی," او گفت:. "من خدا را شکر به تواند مفید باشد."

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب