اردوگاه آتش نابود پیتزا فروشی خود را. COVID-19 متوقف نخواهد شد برنامه های خود را برای بازسازی در جرقه

Daniel E. Wright رنو روزنامه مجلهمنتشر شده 11:57 AM EDT 25 مه سال 2020یک قوس ریاضیدانان را به شما بگویم این اس

توسط ABTINNEWS در 5 خرداد 1399

یک قوس ریاضیدانان را به شما بگویم این است که یک منحنی اتصال دو امتیاز در انتهای. آجر قوس در ماسه سنگ به رنگ اسپرسو می پیوندد دو نقطه در زندگی جیم فلاناگان خود و سپس خود را در حال حاضر.

در پایان یکی از arc نهفته اردوگاه آتش نوامبر 2018, مرگبارترین در تاریخ کالیفرنیا که به تخریب شهر بهشت می Flanagan خانه و رستوران, مادر آسمان را Gastropub & پیتزا فروشی.

در انتهای دیگر از arc نهفته جدید مادر آسمان را در حال شکل گرفتن در 360 لوس التس پارکوی در جرقه که در آن فلاناگان نقل مکان کرد و پس از آتش سوزی در اوایل سال گذشته است.

آجر قوس خود را یک بار تقلیل دهان فر پیتزا اصلی مادر آسمان است. "خواهر من حفر آن از قلوه سنگ و ذخیره آن" فلاناگان گفت. "طرح من این است که آوردن آن در اینجا و کوه آن است."

به صورت مستقل و رستوران ها و کسب و کار می تواند مخاطره آمیز حتی در بهترین زمان است. اما برای ساخت و باز کردن یک رستوران در طول یک بیماری همه گیر با مشتریان کمتر اجازه هیچ نوار صندلی و یک hobbled اقتصاد — آنچه در جهنم است فلاناگان فکر ؟

"هنگامی که این بیماری همه گیر, ضربه, من تا به حال یک گزینه از بیرون کشیدن," فلاناگان, 46, گفت:. "من تا به حال امضا قرارداد با پیمانکار عمومی. من تا به حال معماری و مهندسی برنامه های تولید شده اما من تا به حال به آنها را مشاهده کنید (برای تایید).

"من می تواند جمع کسانی که همه چیز زیر بازوی من و منتظر برای دیدن آنچه که اتفاق افتاده است. من در مورد آن فکر کرد و به من گفت: "البته که نه!'

"من به معنای واقعی کلمه فرار از خانه من با لباس در پشت من و رسید پر از تصاویر. راه من در آن است که: آنچه بیشتر می تواند گرفته شده از من ؟

"اگر من برم بیرون بیایید بیرون رفتن انجام چیزی است که من باید از خواب که مایل به انجام است."

درست مثل بازگشت به خانه — با نزدیک پودر

ایالتی کالیفرنیا در مسیر 70 باعث می شود راه خود را به شمال از ساکرامنتو, عبور غرب از چیکو و بهشت و سپس پیچهای تودرتوی برای پیوستن به ایالات متحده 395 در نزدیکی مرز نوادا. فلاناگان باز مادر آسمان را در چیکو در سال 2012 در حالی که زندگی در بهشت است.

"رویای من این بود که کسب و کار من در همان شهر من زندگی در" فلاناگان گفت: از تصمیم خود برای به سرانجام حرکت رستوران به بهشت. "من در بر داشت یک محل بر من سوم سعی و شتم کردن, کسی که شام میخورد 60 سال است. من بازسازی آن را به مدت 10 ماه. من تا به حال آن را برای چهار ماه (قبل از آتش)."

زمانی که او زندگی می کردند در بهشت فلاناگان اغلب در زمان کالیفرنیا 70 به سفر شمال نوادا به ویژه برای اسکی در دریاچه تاهو. او تصمیم به نقل مکان به جرقه و بازسازی وجود دارد چرا که "جامعه جرقه احساس می کند مانند جامعه از بهشت حتی اگر از آن بزرگتر است.

"اگر من خودخواه بودن, من هم می خواهم بگویم به دلیل اینکه خیلی نزدیک به اسکی" او گفت:.

عمیق نیست: از چوب-آتش اجاق واقعی شیکاگو پیتزا

جدید مادر آسمان را به نام Flanagan مادر بزرگ مادری یک آشپز بزرگ طراحی شده توسط MBA معماری و طراحی داخلی رنو و ساخته شده است که توسط دفتر محلی از عقیق ساخت و ساز. تخمین زده باز است مدتی در اواخر تابستان.

رستوران را اشغال از 2500 فوت مربع فضا با 55-صندلی ناهار خوری اتاق و 20 صندلی نوار در مجموع ظرفیت به علاوه یک گاراژ-سبک رول آپ درب و یک تراس به دنبال بر روی جرقه تپه.

چوب-آتش فر پیتزا را به غرور و افتخار از محل. Build-your-own بخش از منوی پیتزا ویژگی های عمیق-ظرف و "ترقه پوسته" پیتزا دو تخصص Flanagan شهر شیکاگو.

در واقع برخی از Chicagoans می گویند عمیق-ظرف پنیر-بر دوش کلیشه بهترین سمت چپ به گردشگران است. آنها می گویند واقعی شیکاگو پای یک دور با یک ترد ترد ترقه-y whippet-پوسته نازک ورقه شده به مربع نه قاچ.

شیکاگو محلی این پیتزا یک بار یا میخانه پیتزا فلاناگان گفت: چیزی به میان وعده با یک آبجو در میخانه.

بخش دیگری از پیتزا منو ارائه می دهد کلاسیک پای مانند یک Margherita; یک میزبان از تخصص پای, از جمله قرمز-سس J قطار باری با مادر را کوفته و سفید-سس باشگاه پیتزا با باشگاه پر کردن ساندویچ و, گیاهخواری وگان, گلوتن رایگان و لبنی-گزینه های رایگان.

در gastropub طرف

اما مادر آسمان را در حال رفتن به بیش از یک پیتزا فروشی فلاناگان گفت: در همراهی با gastropub بخشی از نام آن است.

سیر Hotballs ظهور از چوب-آتش فر: پیچ خورده گره از خمیر پر شده با تمام حبه سیر, پنیر موزارلا, jalapenos و فلفل قرمز.

ایتالیایی nachos در ویژگی های سرخ شده لازانیای "برگ" مشروط با, سوسیس, پنیر موزارلا و گوجه فرنگی pepperoncini سیاه زیتون و سس آلفردو. رول تخم مرغ و کلم کبابی در یک کاسه الهام گرفتن از ویتنامی برنج و ماکارونی کاسه.

نیز وجود دارد سالاد ساندویچ مانند یک فرد بالغ PB & J تگزاس, نان تست, آلی, کره بادام زمینی و مربا توت فرنگی (با نوتلا یا باد صبا کرم); و تبادل نظر و تخصص همبرگر مانند بهشت های پر شده با تخم مرغ سرخ شده و بیکن کانادایی.

"ما یک جامعه بزرگ از اقیانوس آرام در جرقه بنابراین من هم باید برای پیدا کردن یک راه برای قرار دادن در منو" فلاناگان گفت. یکی دیگر از ایده: آخر هفته tacos پر از پاستور گوشت قطعه قطعه از عمودی تف. اگر مانده پاستور? "من استفاده از آن برای پر کردن پیتزا."

6 ماما کارکنان ساخته شده حرکت بیش از حد

شش همکاران از مادر آسمان را در بهشت نقل مکان کرد به شمال نوادا به کار در رستوران جدید. فلاناگان گفت: او را درک مسئولیت است که به ارمغان می آورد.

"من که باور نکردنی ترین چیز با ارزش ترین چیزی است که هر کسی می تواند به من اعتماد خود را در راه است که من نمی خواهم به آن را برای اعطا. من قصد دارم برای ایجاد یک مالکیت استخر برای آنها را به عنوان زمان می رود. ما هیجان زده به این."

شاید تعجب آور نیست و در عین حال باز بودن آثار به Flanagan مزیت در برخی از راه در طول بیماری همه گیر.

"من نه تحمیل سربار در حال حاضر. من نه تحمیل هزینه های ماهانه," او گفت:. "من نمی باید 5000 تا 6000 فوت مربع. من به برخی از بازی است."

بیش از takeout

به علاوه او قرار برای رستوران جدید طبیعی است.

در قدیمی مادر آسمان را فلاناگان همیشه مورد نیاز کارگران به پوشیدن دستکش, او گفت:, و دست خود را شستشو ايستگاه همیشه touchless از صابون توزیع به زانو عمل غرق به دست خشک کن.

وجود دارد مقدار زیادی از پارکینگ در مادر آسمان را که می تواند تبدیل به صندلی با مجوز مناسب مقدار زیادی از اتاق را برای منظقه pick-up و پیتزا مطلوب takeout و تحویل مواد غذایی است.

هنوز هم . . .

"من قطعا می تواند ارائه منظقه. من قطعا می تواند بازار بیشتر برای takeout, اما این است که یک takeout پیتزا محل" فلاناگان گفت. "این است که منتج برای ناهار خوردن ، من عاشق این خدمات جنبه. اگر من رفتن به انجام takeout, پیتزا, من می خواهم به خرید یک پیتزا بچه ها حق رای دادن."

که باعث می شود حس کامل. شما نمی آیند از طریق آتش و سپس mano a mano با یک بیماری همه گیر فقط به ارسال جعبه پیتزا پپرونی.

____________

نگه داشتن زمان در مواد غذایی و نوشیدنی اخبار از طریق هشدار دسترسی نامحدود به محتوا و بیشتر با رنو روزنامه مجله اشتراک دیجیتال.

دانلود برنامه RGJ

اشتراک در رنو طعم رایگان عضویت در خبرنامه, حق در اینجا.

Daniel e. Wright است, مواد غذایی و نوشیدنی سردبیر RGJ رسانه ها بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. پیوستن @RGJTaste در Twitter, Facebook و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن