وزوز: 'ما می دانیم که صنایع ما در حال تغییر" در پی COVID-19

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 6, 2020به عنوان اقتصاد محلی شروع به بازگشایی میان COVID

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

به عنوان اقتصاد محلی شروع به بازگشایی میان COVID-19 گیر برخی از مشاغل که در سال ما را برای اعطا گرفته احتمالا در آینده نه.

این درست است به خصوص در خرده فروشی — بسیار نیرومند اقتصادی و شغل راننده در ردینگ.

  • Pier 1 Imports, که دارای یک محل در ردینگ را آغاز کرده است خود را از کسب و کار و فروش.
  • این گاومیش کافی شاپ که جشن بازگشت آن به ردینگ در ژانویه بسته شده است. یک علامت در جلوی درب آن را همه می گوید: "برداشت اشتباه سال برای باز کردن یک کسب و کار است. ما بعدا دوباره امتحان کنید."
  • هر دو J. C. Penney و سه شنبه صبح خود را اعلام کرده اند دور اول فروشگاه تعطیلی. این ردینگ مکان های امن هستند در حال حاضر. J. C. Penney در وایریکا نبود خیلی خوش شانس.
  • Cinemark فرعی 8 (که بعدا بیشتر در ستون) بسته شده است پس از 30 سال در ردینگ. این شرکت گفت: بسته شدن است coronavirus مرتبط است. هنوز, چگونه خوش بود Cinemark که در مورد پیری multiplex پست همه گیر?

و این فقط یک نمونه.

سونوما ایالت اقتصاددان رابرت Eyler گفته است که شهرستانها نیاز به دریافت خلاق وقتی که می آید به آینده خرده فروشی.

"ما می دانیم که خرده فروشی در حال رفتن به قرارداد. چقدر این قرارداد ممکن است منجر به برخی از فرصت های آن را باور یا نه" Eyler گفت: در یکی از "درخواست اکونومیست" آموزشی او شده است پس از برگزاری همه گیر خاموش آغاز شده است. "می توانید با ما با استفاده از مراکز در راه های مختلف" شاید کمک به تولید کنندگان کوچک?

در ضمن مردم در حال بازگشت به کار. وزارت کار ایالات متحده روز جمعه گزارش داد که حدود 2.5 میلیون بیشتر افراد مشغول به کار در ماه مه نسبت به آوریل به عنوان رستوران و کارمندان و دیگران از بازگشت به کار.

ممکن است شماره Shasta County آن را منتشر نکرده اند. شهرستان نرخ بیکاری در ماه آوریل بود 15.9%.

محلی هوشمند کسب و کار مرکز منابع دریافت کرده است بودجه برای استخدام افراد به کار COVID-19 بازیابی شغل.

در علاوه بر این به Shasta County هوشمند در حال حاضر را پوشش می دهد Siskiyou County, که در آن آن را به زودی باز, محل, مدیر اجرایی, وندی Zanotelli گفت. هوشمند نیز پوشش می دهد تثلیث Humboldt و Del Norte شهرستان.

وجود دارد حدود 50 COVID-19 بازیابی مشاغل موجود در شستا و تثلیث شهرستانهای استان است.

هوشمند می تواند به استخدام افراد به کار برای شهرداری ها, سازمان های غیر انتفاعی و شرکت های خصوصی انجام پاکسازی تحویل مواد غذایی و تماس گرفتن برای سازمان ملل متحد راه 211 خط که متصل ساکنان محلی منابع است.

حتی اگر شغل موقت Zanotelli گفت: در برخی از موارد آنها می تواند منجر به دائم گیگ.

"هنگامی که مردم برای گرفتن پای خود را در درب آنها اغلب توسط کارفرما" Zanotelli گفت.

Coronavirus به روز رسانی: کالیفرنیا اجازه می دهد تا میله ورزشگاه به بازگشایی مدارس

Zanotelli گفت: هوشمند است واجد شرایط برای دریافت کمک های مالی بیشتر هنگامی که آن را خرج می کند و این دور اول. تا کنون این سازمان دریافت کرده است $637,275 برای COVID-19 کار در شستا و تثلیث شهرستانهای استان است. هوشمند نیز $76,500 برای حمایت خدمات مانند اجاره و آب و برق و حمل و نقل و لباس کار برای این کارگران.

پول می آید در پی بودجه های هوشمند به استخدام افراد برای انجام بازیابی کار مرتبط با کار آتش در جولای 2018 و تاریخی کولاک در فوریه 2019. چهل و نه نفر استخدام شده اند در شستا و تثلیث و شهرستانهای استان وجود دارد 37 شغل هنوز هم در دسترس است.

علاوه بر هوشمند کمک کرده 445 مردم به آموزش و پرورش و/یا شغل از طریق آن برنامه های سنتی در این سال Zanotelli گفت که وجود داشته اند بیش از 1 ، 000 بازدیدکننده داشته است به آن کار مراکز به ایجاد رزومه و استفاده از سایر خدمات است.

Zanotelli گفت: امید است اقتصاد باعث تیز گشت و نمی خم شدن برای ماه ها یا سالها پس از همه گیر.

"ما می دانیم که صنایع ما در حال تغییر هستند و برخی از مشاغل در اینجا در دسترس در حال حاضر در حال رفتن به اینجا اما برخی از آنهایی که جدید خواهد شد در حال ظهور" او گفت:.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل موجود به thesmartcenter.<url> و کلیک بر روی "جویندگان کار" لینک تماس 246-7911 یا ایمیل jobhelp@thesmartcenter.biz.

استارباکس از آمدن به مرکز خرید جدید

Save Mart جدید است.

اما از سوی دیگر خرده فروشان و رستوران ها که باز اونا نهر بازار و یا اعلام کرده اند آنها باز خواهد شد در حال حاضر مکان در ردینگ.

در آوریل شروع ساخت جدید استارباکس است که اشغال چند مجموعه ساختمان در مرکز خرید. استارباکس در حال حاضر دارای پنج مکان در ردینگ که شامل نمی شود آن کافی شاپ ها در Safeway و Barnes & Noble.

قهوه غول ملحق خواهد شد, Panda Express, In-N-Out Burger و آرکو همه از آن باز کرده اند. این Ross Dress For Less, فروشگاه مانند Save Mart, در دست ساخت است.

کار در لس شواب تایر مرکز است که انتظار می رود برای شروع بعد از این سال.

وجود دارد مقدار زیادی بیشتر فضا پر شود بوسیله اسباب گردنده نهر بازار, تا شاید وجود دارد خرده فروشی های جدید و گزینه های مواد غذایی آمده است.

"ما در حال کار با چند مستاجران باقی مانده از چند مستاجر ساختمان (که در آن استارباکس در حال رفتن) اما لازم نیست آنها را میخ کاملا رتبهدهی نشده است" مرکز صاحب اسکات پترسون از طلا در کالیفرنیا توسعه نوشت: در یک ایمیل.

در ارتباط باشید.

ردینگ اصلی Cinemark نه بیشتر

داخل فرعی 8 در پارک مارینا دایره شده و سوخته. امتیاز شمارنده رفته افشای لوله های آب است که رفتن از دیوار است.

پس از 30 سال Cinemark اولین متعدد در ردینگ بسته شده است. این شرکت همچنین 14 در Alturas جاده که بسته شده است با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

یک سخنگوی شرکت گفت: در یک ایمیل که Cinemark بسته شده است خود را به عنوان اجاره در پارک مارینا دایره ساختمان مورد به پایان می رسد. با توجه به Shasta County ملک سوابق JSMN سینما LLC Paramus نیوجرسی خریداری ملک در سال 2010.

"این بسته است که دوره عادی از کسب و کار و در نتیجه دقیق و مداوم بررسی تئاتر ما ناوگان" Cinemark در بیانیه ای گفت.

ادامه مطلب وزوز:

  • همه گیر کمک می کند تا افزایش شاهدانه فروش 25 درصد برای حداقل یک ردینگ فروشگاه
  • این آستین خالی ساختمان آماده است تا به استقبال کانزاس سیتی BBQ
  • همه گیر ایجاد می کند آسمان پر از دست انداز روستایی تجاری خدمات هوایی

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای the ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن