وزوز: این آستین خالی ساختمان آماده است تا به استقبال کانزاس سیتی BBQ

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT مه 23 سال 2020آن می تواند روزهای خوش دوباره برای یک ساختمان

توسط ABTINNEWS در 3 خرداد 1399

آن می تواند روزهای خوش دوباره برای یک ساختمان خالی درست کردن ایالتی 5 در شاستا لیک که برای سال قرار دارد محبوب خانه استیک.

آرنولد BBQ می تواند باز کردن وجود دارد در ماه آینده.

"ما در حال تیراندازی برای اواسط تا پایان ماه ژوئن" مالک جیم آرنولد گفت: صبح روز جمعه به عنوان او ایستاده بود در خارج از رستوران جدید در بلوار آبشار.

آرنولد خواهد شد از ویژگی های کانزاس سیتی کباب نسخه از کودک-back دنده گوشت گاو گوشت سه نکته گوشت خوک کشیده و بال. آنها همچنین برنامه ریزی برای خدمت آبجو و شراب.

بیشتر: Costco پروژه می شود OK از ردینگ شورای اسلامی پس از سالها به تاخیر می اندازد. اینجا چرا مخالفان مبارزه نیست بیش

"این شیرین با کمی حرارت به سوی پایان" آرنولد گفت: از کانزاس سیتی BBQ. "که برای اولین بار نیش سلیقه مانند آب نبات و سپس این گرما به شما بازدید کمی."

برای استارت, رستوران باز خواهد بود و شنبه و یکشنبه اما آرنولد گفت که آنها در نهایت خواهد شد گسترش به مدت هفت روز در هفته.

آرنولد باز خواهد شد برای ناهار در ساعت 11 صبح و در ادامه خدمت تا مواد غذایی اجرا می شود.

"که معمولا چگونه کباب رستوران کار" آرنولد گفت.

این ساختمان که شبیه یک کلبه ییلاقی اسکی آلپاین نشسته خالی از Chrissy Steak House & BBQ بسته در 2015.

Grillionaires اعلام کرد در اوایل سال 2018 که آن را باز در آن وجود دارد. اما این طرح هرگز به ثمر رسید هر چند Grillionaires ثبت نام هنوز.

آرنولد گفت: Grillionaires مردم انجام بسیاری از کار در داخل از جمله طبقه جدید, آهنگ های روشنایی و جدید کولرهای.

"پس از آن تقریبا یک نام تجاری جدید رستوران در داخل," او گفت:.

آرنولد, 42 رشد در کانزاس شهر Neodesha یک جامعه کشاورزی در جنوب شرقی بخشی از دولت است. او به ردینگ 16 سال پیش و با این نسخهها کار به عنوان یک مدیر ساخت و ساز در ردینگ.

"من امن در کار من و احساس راحتی در مورد هر دو کار ساخت و ساز و این" آرنولد گفت.

همکاری با آرنولد برای باز کردن رستوران خود Shelby کارن بومن و کریگ Freelove.

آرنولد BBQ در حال حاضر بخشی از ردینگ غذایی چشم انداز عامل به عنوان یک کامیون مواد غذایی.

آنها گوشت از R&R در ردینگ و همه طرف مانند سالاد سیب زمینی و ذرت, در حال, در خانه, آرنولد گفت.

تا آنجا که باز در میان جهانی همه گیر "من فکر می کنم مردم در این شهرستان می خواهید برای باز کردن. مردم می خواهم به عقب بر گردیم به اجتماعی بودن. غذا اجتماعی عمل" آرنولد گفت.

همه گیر باعث تمام انواع distruptions — نه فقط به این رونق ساخت و ساز

با وجود coronavirus شمال دولت صنعت ساخت و ساز شلوغ تر از همیشه است.

ساخت و ساز تلقی شده است ضروری کسب و کار توسط دولت و COVID-19 نمی کند پروژه های جدید Shasta County Courthouse, چهار-داستان چند استفاده از بازار مرکز — هر دو در مرکز شهر ردینگ — Save Mart و Ross Dress For Less در نهر بوسیله اسباب گردنده بازار و جدید جوجه-fil-A در مقابل تن. شاستا بازار.

و در روز جمعه مک کانل بنیاد زمین شکست در زنگ پلازا در کالیفرنیا و شستا خیابان در مرکز شهر ردینگ. شاستا خیابان ها زندگی می کنند را به کار گیرند پلازا دوچرخه انبار. دوچرخه بل کافه و دردار حیاط با صندلی در فضای باز نیز بخشی از این پروژه است.

"همانطور که ما همچنان به شدت مدافع بازگشایی تمام کسب و کار در جامعه ما نیز تشویق می شوند که بسیاری از پروژه های تحول در شهرستان هنوز هم در حال حرکت رو به جلو" ردینگ اتاق بازرگانی رئیس جمهور جیک Mangas در گروه وب سایت.

محلی homebuilders فقط به عنوان شلوغ است.

بسیاری از فعالیت های است که هنوز هم با توجه به این 2018 Carr آتش که نابود حدود 1,100 خانه در Shasta County, از جمله 260 در ردینگ.

اما محله های جدید در حال ساخته شده است بیش از حد.

هفت پل در شرق بزرگراه میان ایالتی 5 واحه جاده در نزدیکی افزایش یافته است پادشاه کلیسا شکل گرفتن است. 21-صفحه اصلی بررسی توسعه در ریور ریج زیربخش در آمریکا راه در غرب ردینگ و Wyndham پوینت از Wyndham لین در جنوب ردینگ در مراحل مختلف ساخت و ساز.

بیشتر: ردینگ بدنسازی مالک می گوید: عدم وجود ویروس سرکوب ایجاد unlevel زمین بازی

و فراموش نکنید که Palomar سازندگان که دارای چندین زیر مجموعه در دست ساخت است.

مسکن شروع می شود در ردینگ از طریق آوریل تا 16 ٪ در مقایسه با همان چهار ماه از یک سال پیش.

مسکن محلی سام Yount که بازاریابی 21 خانه در ریور ریج گفت: همچنین رانندگی ساخت و ساز خانه بود فشار به ارائه طرح در اواخر سال گذشته قبل از کالیفرنیا جدید سال 2020 کدهای ساختمان به اثر رفت که افزایش هزینه ساخت و ساز. Nouvant خانه است که ساختمان ریور ریج, فرمت, قادر به دریافت برنامه های خود را در قبل از Jan. 1 تا کد های قدیمی هنوز هم اعمال می شود.

"انرژی کد تغییرات را رویه یک مقدار عادلانه از پول برای هر خانه ای که ساخته شده است" Yount گفت: با توجه به هزینه اضافی خواهد شد به تصویب خریدار.

آبشار تئاتر, جک کوره می خواهید به برنده ناهار خوری, خارج از منزل

جک جلو پنجره و آبشار تئاتر شده اند و تایید شده توسط این شهرستان برای خدمت به الکل و مواد غذایی در خارج از منزل تحت دستورالعمل های جدید محلی و مقامات دولتی.

کار با وزارت کالیفرنیا از نوشیدنی الکلی کنترل شهر ردینگ است که اجازه می دهد گسترش آبجو, شراب و مشروب فروش در خارج از منزل.

رستوران میله های لبنی و مکانهای تفریحی مانند آبشار در حال حاضر مجاز تحت آرام قوانین برای گسترش خدمات جدول به پارکینگ خصوصی مناطق و پیاده رو مجاور به ساختمان خود را ارائه دسترسی برای وسایل نقلیه اضطراری تحت تاثیر قرار نمی.

همین کانلی از جک گفت: آنها هنوز هم نیاز به تأیید از ABC قبل از این رستوران می توانید شروع به منزل خدمات. آنها برنامه ریزی برای استفاده از بسیاری در سمت شمال ساختمان خود را برای عمومی خدمات.

"ما مطمئن نیستید که چه نوع از منو ما را به شروع" کانلی گفت.

آبشار تئاتر مدیر کل میشل ایروین گفت: آنها می خواستند به گسترش خود را به لابی در خارج تحت مارکی برای برخی از زمان.

"هنگامی که ما 1000 نفر در اینجا در یک کنسرت آن را شلوغ و ما می خواستیم به مردم به خارج از گام" ایروین گفت.

البته آبشار مجاز نمی باشد برای دوباره باز کردن و در عین حال تحت دولت اقامت-صفحه اصلی سفارشات.

"ما فقط نمی دانم هنوز" ایروین گفت. "ما امیدواریم که به دلیل Shasta County نوع ردیابی سریع انداخت این روند ممکن است به ما کمک باز دیر. ما در حال انتظار داشتن بسیار محدود صندلی و اجتماعی فاصله."

ادامه مطلب وزوز:

  • همه گیر ایجاد می کند آسمان پر از دست انداز روستایی تجاری خدمات هوایی
  • تولید کننده بزرگ مسکن می گوید آن را آوردن 100 شغل به منطقه
  • Riverfront Playhouse مرحله اول بازی در تئاتر این تابستان

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب