حیوانات تنها هستند اما جاذبه های محلی بازمانده در طول coronavirus — در حال حاضر

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:21 AM EDT Apr 23, 2020هیچ کس خرید بلیط دیگر در Calusa مرکز

توسط ABTINNEWS در 4 اردیبهشت 1399

هیچ کس خرید بلیط دیگر در Calusa مرکز طبیعت. محل بسته هفته پیش به دلیل coronavirus.

اما فقط سعی کنید به گفتن است که به حیوانات.

فورت مایرز طبیعت مرکز به تمساح عقاب ها, لاک پشت, راکون و بیشتر. و همه آنها نیاز به غذا خوردن.

که در آن جرمی Hargett و خدمه خود را از حیوانات مراقبان در آمده است. آنها هنوز هم رفتن به محل کار هر روز برای تغذیه حیوانات خود را پاک زیستگاه و فقط صرف زمان با آنها.

"آنها به معنای زیادی به ما" Hargett می گوید: در مورد حیوانات در فورت مایرز مرکز طبیعت. "این چیزی است که ما بسیار پرشور در مورد انجام. ما نه تو آن را متوقف کند."

این فقط یک کار را برای تیم خود را از قرارداد مراقبان Hargett می گوید.

آن را به یک تماس.

"بسیاری از آنها صادقانه احتمالا آن را انجام دهد به صورت رایگان," او می گوید. "از آنجا که آنها عاشق حیوانات است. آنها یک پیوند با آنها و آنها می خواهند به آنها را امن نگه دارید."

البته این چیزی است که همه جنوب غربی فلوریدا حیوانات جاذبه می خواهید بیش از حد. اما تغذیه و مراقبت از حیوانات خود را بدست سخت تر در طول COVID-19 بحران است.

برای بسیاری از این جاذبه های, فروش بلیط ناپدید شد یک شبه با تشکر از coronavirus مربوط به بسته شدن. و کمک های مالی کاهش یافته است بیش از حد.

"ما با نگاهی به آمار می گوید:" دیانا Deppen, مدیر اجرایی, گاوچران زن, Wolf Sanctuary در ناپل. "ما مقدار زیادی از آموزش های برنامه نویسی. ... (و) ما تا به حال به لغو همه چیز است."

مکان هایی مانند خجالتی گرگ و بیلی-ماتیوز ملی پوسته موزه شده اند و صدایی زنگ هفته با ایمیل انفجار و رسانه های اجتماعی پست.

مارس و آوریل دو از شلوغ ترین ماه های سال است. و بدون که همه پول که از بلیط و کمک های مالی آنها نگران هستند که حیوانات خود را در نهایت ممکن است گرسنه — به خصوص اگر stay-at-home اقدامات ادامه طولانی تر از یک ماه دیگر یا دو.

این جاذبه های صرف تا آنجا که $5,000 $8,000 یک ماه فقط برای مواد غذایی برای حیوانات — همه چیز از سبزیجات و "فلامینگو چو" برای گیاه خوار در باتلاقی تعجب باغ به ماهی و موش و جوجه مجموع برای gators و پرندگان شکاری در Calusa مرکز طبیعت.

و آن را شامل نمی شود و هزینه های مراقبت های دامپزشکی و پرداخت پول برای کارمندان ضروری است که نمی گذاشته شده یا furloughed — بیشتر حیوانات مراقبان.

در حال حاضر هر کس می گوید آنها خوب است. بین کمک های مالی و بودجه اضطراری آنها می تواند شناور ماندن برای حداقل یک ماه دیگر یا دو.

اما چه اتفاقی می افتد بعد از آن ؟

ناپل باغ وحش را از دست دادن حدود 1.5 میلیون دلار در فروش بلیط و دیگر به دست آورده درآمد از بسته بودن در مارس و آوریل می گوید رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت جک Mulvena. و کسانی که ضرر و زیان خود ادامه خواهد داد اگر stay-at-home سفارشات گسترش به خرداد و یا دیگر.

"من فکر می کنم ما به خوبی از موقعیت به عنوان ما می تواند در" Mulvena می گوید. "اما این نکته: بسیاری می گذرد بستگی دارد چه اتفاقی می افتد بقیه از تابستان است.

"زمانی که امکانات ما اجازه داده می شود برای باز کردن ؟ اگر آنها باز چه در حال رفتن به محدودیت ؟ وجود خواهد داشت محدودیت در تعداد ؟ وجود دارد خواهد بود حداکثر اعداد است که ما قادر به دیدن؟"

اهدا کنندگان پاسخ داده اند به جمع آوری کمک های مالی مبارزات انتخاباتی ، خجالتی گرگ به عنوان مثال مطرح شده در مورد $20 ، 000 کمک به مراقبت از آن حدود 55 گرگ و شغالها روباه دزد قفل باز کن لاکپشتهای و دیگر حیوانات.

"ما به اندازه کافی خوشبختانه در حساب ما است که ما زندگی را ماه به ماه مانند برخی از مکان ها هستند" Deppen می گوید. "اما ما قطعا نمی خواهید برای رفتن برای بیش از حد طولانی است."

در ضمن ناپل باغ وحش مطرح شده بیش از $200,000 از اهدا کنندگان خود را برای اورژانس عامل صندوق علاوه بر آن به تازگی $772,600 وام از فدرال چک حفاظت از برنامه به آن پرداخت کارمندان ضروری است.

این باغ وحش صندوق اضطراری شد به منظور کمک به آن را پس از طوفان و دیگر بلایای طبیعی اما Mulvena می گوید که او هرگز آنها را با استفاده از آن به صورت یک بیماری همه گیر. هنوز هم او را خوشحال پول وجود دارد به عنوان یک شبکه امن برای حیوانات.

"آن بوده است دردناک" Mulvena می گوید. "اما آن می تواند بوده ام خیلی بیشتر دردناک و صادقانه میگویم. ما در حال تلاش برای شمارش نعمت ما و نگاه در سمت روشن."

Coronavirus تحت تاثیر این حیوانات جاذبه در راه های دیگر نیز هست. اما آنها تطبیق شده است.

باتلاقی تعجب باغ مواجه نگردند ماسک و دستکش برای کارکنان خود را. Caretaking خدمه در Bailey-متیوز و ناپل باغ وحش کار دو شیفت های مختلف و اصلا ارتباط برقرار کردن با یکدیگر. و کارگران در Bailey-ماتیوز همچنین پاکسازی همه چیز را قبل و بعد از تغییرات خود را.

"بنابراین ما اساسا دو-مطابق با اصول بهداشتی می گوید:" Dorrie Hipschman مدیر اجرایی Bailey-متیوز.

در ناپل وحش مراقبان با پوشیدن ماسک و با در نظر گرفتن سایر موارد احتیاط در اطراف حیوانات خود را. این درست است به خصوص با آن بزرگ گربه ها — تغییر آنها پس از یک ببر قرارداد COVID-19 در باغ وحش برانکس.

مراقبان در این جاذبه های محلی نیز صرف زمان بیشتری را با حیوانات خود را که بسیاری از آنها نیاز به بیشتر تماس انسان در حال حاضر که مردم محلی و گردشگران را متوقف کرده اند و بازدید.

معمولا اکثر حیوانات چشم پوشی از بازدید کنندگان در طول زمان وعده غذایی در پوسته کارخانه و طبیعت, پارک, می گوید: صاحب Pam Cronin. اما نه دیگر. در حال حاضر آنها جلوگیری از خوردن و بحال گردش راه رفتن درست ،

"آنها خیلی تنهایی" Cronin می گوید. "این شگفت انگیز است.

"این الاغ شایان ستایش. آنها حق آمده است و آنها می خواهم به nuzzle و نوازش حیوانات مزرعه در حال رفتن دیوانه است. ... این واقعا بسیار شیرین است."

همان چیزی است که اتفاق می افتد در ناپل باغ وحش که در آن حیوانات کنجکاو هستند در مورد فقدان ناگهانی بازدید کنندگان است.

"در یک روز عادی از 9 به 5 ما رو گاهی اوقات از 3000 بازدید کننده در اینجا" Mulvena می گوید. "به طوری که آنها در حال تعجب که در آن همه است."

با وجود مشکلات مالی بسیاری از جاذبه های محلی اعتراف زمان بندی شده می تواند بدتر. Coronavirus مربوط به بسته شدن آمد و بعد از بسیاری از آنها تجربه شکستن رکورد فروش بلیط در ماه فوریه و اوایل ماه مارس. به طوری که آنها تا به حال برخی از ثبات مالی به سقوط.

"ما مارس سال 2020 تقریبا برابر با کل ما 2017 — کل سال می گوید:" توماس Hecker, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت باتلاقی تعجب باغ در بونیتا اسپرینگز. "ما نمی تواند در مالی بهتر جای پای رفتن به چیزی شبیه به این بود که پیش بینی نشده. بنابراین ما باید پول جور در بانک برای یک روز بارانی."

هنوز هم بسیاری از جاذبه های تا به حال برنامه های بزرگ برای اوج فصل توریستی. در حال حاضر این برنامه قرار داده شده است در خود نگه دارد.

بیلی-ماتیوز تا به حال فقط باز جدید 5,000-فوت مربع 6 میلیون دلار آکواریوم کامل با اختاپوس و ماهی و موجودات دریایی دیگر. "ما باز آکواریوم رسما به مردم در مارس 1, و ما بسته شده در مارس 16 می گوید:" مدیر اجرایی Hipschman. "بنابراین ما باز برای 16 روز."

در ضمن چیزهایی که در نهایت شروع به نگاه کردن از نظر مالی مشکل Calusa طبیعت مرکز در فورت مایرز. فروش بلیط افزایش و — با تشکر از کمک مالی — آنها می خواهم به تازگی نصب پروژکتور جدید در افلاک. اما پروژکتور هرگز شانس برای اولین.

"چیزهایی که در واقع در صدا و اشوب کردن می گوید:" رئیس جمهور هیئت مدیره جیم رینولدز.

در حال حاضر, هر چند این جاذبه ها می گویند که آنها در حال دار زدن در آن وجود دارد. با تشکر از اورژانس کمک مالی, کمک های مالی و وام های فدرال آنها مدیریت به شناور باقی می ماند.

بیلی-ماتیوز فقط دریافت $171,500 چک حفاظت از برنامه وام از FDA است که برای پرداخت آن حقوق کارکنان به مدت هشت هفته Hipschman می گوید. به علاوه آنها بدست مقدار زیادی از کمک های مالی خصوصی.

"ما اهدا شده است بطرز شگفت انگیزی سخاوتمندانه" Hipschman می گوید: "و ما شده ایم فوق العاده سپاسگزار است."

هنوز هم جمع آوری شده است روی حیله و تزویر گزاره. این جاذبه ها نیاز به پول اما پس از انجام یک بسیاری از مردم در جنوب غربی فلوریدا -- بسیاری از آنها گذاشته و یا furloughed در طول coronavirus بحران است.

باتلاقی تعجب باغ طرح بزرگ عضویت درایو ماه آینده اما Hecker می گوید او را با احتیاط در مورد فشار بیش از حد سخت را برای کمک های مالی. "من احساس می کنم وجود دارد needier افرادی که در کسب و کار رستوران و خدمات صنعت است که نیاز به کمک بیشتر."

رینولدز از Calusa مرکز طبیعت احساس به همان شیوه.

"ما نمی خواهیم برای رسیدن و بخواهید مقدار زیادی در حال حاضر چون همه صدمه زدن به," او می گوید. "این سخت است برای اهدای زمانی که شما نمی دانید که آنچه که در آینده نگه می دارد."

حتی پس از, کمک های مالی آمده اند ریختن در هر حال. و بدون توجه به آنچه که مردم در حال اجرا جاذبه های این همه نذر همان چیزی که حیوانات خود را خوب خواهد بود حتی اگر این تعطیلی ادامه خواهد داد.

آنها پیدا کردن یک راه است.

"ما واقعا از دست رفته به ضرب و شتم از نظر مراقبت از حیوانات می گوید:" Mulvena ناپل باغ وحش. "حیوانات بودند never gonna گرسنه یا نه همان نوع از مراقبت با کیفیت بالا است که آنها همیشه دریافت کنید.

"این تعهد شما را و شما لازم نیست همیشه از آن ترک."

رینولدز از Calusa مرکز طبیعت موافق است. اگر چه او اذعان می کند او هنوز هم نگرانی در مورد آینده است.

"من فکر می کنم ما به شما برای زنده ماندن ؟" او می گوید. "بله ما قطعا زنده ماندن. اما این بستگی دارد که چگونه این می رود."

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن