5 دیجیتال مزایای ثبت افکن اشتراک

ردینگ رکورد افکن منتشر شده 1:16 PM EDT Jul 9, 2019 شما می توانید نقش حیاتی در حمایت از روزنامه نگاری

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

شما می توانید نقش حیاتی در حمایت از روزنامه نگاری محلی که شما و جامعه شما می توانید اعتماد. با یک اشتراک دیجیتال شما می تواند کمک به روزنامه نگاران ما نگه کسانی که در قدرت پاسخگو باشد.

5 مزایای ثبت افکن دیجیتال-تنها اشتراک

با دیجیتال-تنها اشتراک شما می توانید یکی از اولین برای یادگیری در مورد آخرین اخبار شخصی, اخبار, هشدار تلنگر از طریق یک ماکت دیجیتال چاپ مقاله دسترسی به معاملات منحصر به فرد و بیشتر.

یک اشتراک دیجیتال را فراهم می کند فوری و دسترسی نامحدود

داستان های بزرگ را متوقف کند با بزرگ نوشتن. با اشتراک خود را شما باید دسترسی نامحدود به ما ویدئوها, گالری عکس و داده های تعاملی تصاویری. کاوش های محلی حقوق کارمند مبارزات انتخاباتی سهم و روند جرم و جنایت. یادگیری در مورد آینده را نشان می دهد در ردینگ مدنی سالن و آبشار تئاتر. پیدا کردن چگونه می توانید باغ خود را آماده برای بهار و ملاقات محلی ورزشکاران و مربیان که ما را الهام بخش.

نرم افزار: رفتن به شمال کشور بر روی بروید

رکورد افکن ارائه می دهد برنامه های کاربردی برای هر دو دیجیتال, اخبار, تغذیه و چاپ آن نسخه. هر برنامه می تواند شخصی را به میل خود. رکورد افکن برنامه اجازه می دهد تا شما را به دانلود مقالات برای خواندن آفلاین را انتخاب کنید مقاله خود را نمایش گزینه و تنظیم هشدار های خبری. رکورد افکن نسخه قابل چاپ اجازه می دهد تا برای آسان و سریع مشاهده e-Edition, ماکت دیجیتال از نسخه قابل چاپ, هر روز.

اخبار هشدار: به روز رسانی در اخبار که مهم

از طریق ثبت افکن برنامه, شما می توانید اطلاعیه بنابراین شما می توانید بدانید که این خبر درست زمانی که آن اتفاق می افتد. شما می توانید هشدار برای اخبار, اخبار ورزشی, سرگرمی, آب و هوا, ترافیک و کسب و کار. اقامت در دانش برای همه چیز در رفتن در شمالی وزارت امور خارجه. آرام زمان برای هشدار خود را می توان در داخل نرم افزار.

E-Edition: یک ماکت دیجیتال رکورد افکن

شما می توانید دسترسی به نسخه قابل چاپ روزانه بر روی کامپیوتر خود دستگاه تلفن همراه و یا قرص خود را با دسترسی به e-Edition یک ماکت دیجیتال از نسخه قابل چاپ. E-Edition را می توان در وب سایت ما و یا از طریق ثبت افکن نسخه قابل چاپ نرم افزار.

خبرنامه

برای حفظ مشترکین ما به اطلاع ما ارائه خبرنامه برای نگه داشتن شما تا به روز در اخبار ورزشی و کسب و کار در هر هفته. شما می توانید دریافت 5 مقالات به صندوق پستی خود را هر روز در قالب جلسه توجیهی روزانه, خبرنامه, کامل با عکس ها و خلاصه مقاله. مشترکین می توانند از طریق کلیک کنید به مقالات کامل مستقیما از ایمیل.

چگونه می توانم ثبت نام کنم ؟

در حال حاضر ما یک پیشنهاد ویژه برای یک اشتراک دیجیتال. ما بازدید صفحه اشتراک را به استفاده از این زمان محدود ارائه می دهند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن