20 قضایی مدار دادگاه سهولت در شخص رسیدگی

جسیکا رودریگز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 30 سال 202020 قضایی مدار دادگاه را به حرکت در فاز دو ع

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

20 قضایی مدار دادگاه را به حرکت در فاز دو عملیات در روز دوشنبه به عنوان دولت شروع به بازگشایی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

لی ذغال سنگ شارلوت و Glades شهرستانهای ملاقات تمام معیارهای انتقال به فاز دو با توجه به انتشار اخبار از 20 قضایی مدار دادگاه. Hendry دادگستری شهرستان باقی مانده است در اولین مرحله به مرحله

طرح گسترش به فرد در دادگاه با استفاده از اقدامات حفاظتی. کنترل از راه دور فن آوری است که به شدت تشویق و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مردم از ورود 20 قضایی مدار courthouses ملزم به پوشیدن ماسک یا مناسب پوشش صورت در تمام زمانها. مردم بدون ماسک صورت خواهد بود با ارائه یک به صورت رایگان.

همه مردم ورود نیز به سلامت و ایمنی غربالگری از جمله دما اسکن. مردم با یک تب از 100.4 درجه یا که پاسخ مثبت به غربالگری سوالات را نمی خواهد اجازه ورود به دادگاه با توجه به انتشار اخبار.

بیشتر: Lee County Clerk دادگاه باز می شود در فرد خدمات; دیگر گزینه های مشخص شده

بیشتر: منصفه معلق از طریق 27 ماه مارس آینده نگر هیئت منصفه مطلع

چه در داخل و خارج از courthouses مردم باقی می ماند و باید 6 فوت از هم جدا.

همه ضروری و بحرانی و غیر ضروری و غیر مهم دادگاه انجام خواهد شد از راه دور از طریق نهفته ویدئو کنفرانس و یا به معنای دیگر.

اولویت داده خواهد شد و به نقض آزادی مشروط جلسات خارج از زندان درخواست و مدارک دادرسی در پرونده های جنایی در مورد اینکه آیا انجام می شود و در شخص و یا ترکیبی تنظیم.

مدنی و خانواده شنوایی از راه دور هستند مگر اداری قاضی بخش و یا شهرستان می یابد آن را غیر ممکن است و یا آن را نقض کردند."

وجود دارد دو تایید و یا موارد مشکوک از COVID-19 در غیر دادگاه نهاد در Hendry دادگستری شهرستان با توجه به انتشار. پس از تمیز کردن عمیق از مناطق در نظر گرفته شده تمام معیارهای Hendry شهرستان خواهد شد.

وجود دارد یک فاز سه رئیس دادگستری طرح و فاز چهار خواهد بود که کامل و بازگشت به حالت عادی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن