Tehama دا: افسر توجیه در رد بلاف تیراندازی سال گذشته

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:46 PM EDT Jul 23, 2020این Tehama County, دادستان منطقه در روز پنج شنبه

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

این Tehama County, دادستان منطقه در روز پنج شنبه گفت که رد بلاف افسر پلیس بود در توجیه استفاده از نیروی مرگبار علیه یک مرد با تکان دادن یک چوب بزرگ در افسران در وسط خیابان در سال گذشته است.

سرجوخه اد گالو) استفان هارپر از رد بلاف اداره پلیس توجیه بود زمانی که او به ضرب گلوله هنری ویلیام لین, 42, از رد بلاف یک بار پس از لین چرخش تقریبا 5-پا-چوب بلند در او دادستان منطقه گفت.

دادستان منطقه متی راجرز گفت: در بیانیه ای که افسران تماس خط چون او مناسب توضیحات کسی که زدم در درب بسته کسب و کار به دنبال یک تفنگ.

این مرد همچنین به نظر می رسد تحت تاثیر متامفتامین, او گفت:.

وقتی ماموران تلاش برای دستگیری لین او مطابق با افسران سفارشات زمانی که آنها مواجه می شوند او را در آنتلوپ بلوار بر روی یک پل. قبل از او با ضربه کشنده دور از افسران نیز به ضرب گلوله او را با بی حس کردن تفنگ و تفنگ ساچمهای که اخراج غیر کشنده باقلا کیسه گرد و مقامات گفته اند.

نه تفنگ بی حس کردن و یا کیسه لوبیا دور قرار بود او را بکشند اما به زانو در آوردن او رد بلاف پلیس گفته اند.

پس از خط ضرب گلوله کشته شد با یک تفنگ بی حس کردن او تبدیل و چرخش چوب در هارپر, دادستان منطقه گفت. افسر هارپر بود 7 - 10-سر از خط زمانی که او در چرخش چوب در او راجرز گفت.

"لین نوسان بود آنچه می تواند به عنوان یک بیس بال سبک نوسان در خط کمر ارتفاع. با توجه به خطوط موقعیت بالا در پل پیاده رو نوسان از چوب بود که در یک موقعیت بالا در رابطه با سرجوخه اد گالو) هارپر. تا به حال خط با موفقیت زده Cpl هارپر اعتصاب که به احتمال زیاد ضربه Cpl هارپر در یک منطقه از سر خود را به سینه خود" راجرز گفت.

"در پاسخ به لین نوسان سرجوخه اد گالو) هارپر اخراج وظیفه خود را handgun یک زمان که متوقف lane," او گفت:.

"آن است که معقول و منطقی به این باور بر اساس لین, رفتار که سرجوخه اد گالو) هارپر رنج می برد می تواند بزرگ آسیب بدنی یا مرگ او شده بود و زده خط. علاوه بر این دیگر رد بلاف افسران پلیس و دیگر در این نزدیکی هست شهروندان می تواند منطقی شده اند در jeapordy از بدن آسیب یا مرگ بر لین رفتار" راجرز گفت.

"بر اساس موارد فوق این دفتر آمده است که سرجوخه اد گالو) هارپر معقول و منطقی بود و در توجیه استفاده از نیروی مرگبار علیه هنری ویلیام لین" او گفت:.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن