TCPalm سوپر 11: گنج ساحل تنگ پایان/بیمارستان کیگان دیویس تا قدرت تطبیق پذیری

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 9, 2020TCPalm اعلام کرد سالانه خو

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

TCPalm اعلام کرد سالانه خود را فوق العاده 11 لیست بالا استخدام ارشد, بازیکنان فوتبال در ساحل گنجینه. TCPalm شمارش پایین از شماره 11 به شماره 1 با دو بازیکن اعلام کرد در هر هفته است. شماره 1 بازیکن آشکار خواهد شد در پنج شنبه, جولای 26.

پورت سنت. لوسی — کیگان دیویس نادر است.

گنج ساحل ارشد تنگ پایان/fullback یک دونده ماهر و با تصویب گیر. او همچنین یک مجازات مسدود کننده که در آغوش نقش خود را در تیتان' تک بال طرح.

"من دوست دارم این کار کثیف," دیویس گفت:. "من احساس فوق العاده از طریق کسی و منجر بلوک برای کارفرمایی مانند Turk (Watkins) به ثمر رساند و جشن پس با من هم تیمی است."

دیویس' ارزش و تاثیر بر روی تیتان' جرم دو فصل گذشته غیر قابل انکار است. مسدود کردن او و توانایی را انتخاب کنید تا سختی متری بین دنده یک دلیل بزرگ چرا گنج ساحل تا به حال این منطقه را به ثمر رساند بالا جرم در 2019.

ساحل گنجینه مربی Irvin جونز گفت: یکی از چیزهایی که باعث می شود دیویس ویژه ای است که او یک بیت از یک رجعت بازیکن در یک موقعیت که بسیاری از توهین آمیز طرح از رده خارج.

آن را نیز کمک می کند که او بسیار با استعداد است.

"او است که بخش بزرگی از جرم ما به خاطر او خواسته به انجام یک دسته از چیزهای مختلف" جونز گفت. "ما برای اجرای قدرت او خواست به ضربه بزرگ دفاعی پایان. در دیگر بازی می کند او خواستند که در linebackers. سپس او را خواست به حمل توپ. سپس او می رود در مسیرهای در پاس بازی می کند. اگر آن را یک درایو طولانی پس از آن او خواسته را به ضربه محکم و ناگهانی در یک زمینه هدف و یا زدن توپ. او بخش بزرگی از آنچه ما انجام می دهیم و موفقیت ما است.

"او یک بچه دشوار است که می خواهد به پایان بلوک و آنچه او انجام داده است و گسترش خود را بازی. بسیاری از مدارس می توانند با استفاده از او به عنوان یک پایه تا انتهای تنگ و استفاده از او در مسیر. او می تواند مسدود. او فوق العاده کار می کنند و او را در حال حرکت بهترین او در حال حرکت است و احتمالا قویترین او شده است. من نمی انتظار می رود او را به قوی تر از او بود. این جایزه با او در رسیدن به سطح بعدی است او واقعا خوب طولانی بی اهمیت."

بیشتر از سوپر 11

شماره 11: گنج ساحل QB/ات Turk Watkins

شماره 10: St. Lucie غرب سده CB هنری Pickens

شماره 9: فورت پیرس وست وود د/LCC جیمز گاردنر جونیور

شماره 8: گنج ساحل OL مارکز Bargman

شماره 7: John Carroll کاتولیک QB جی آلن

دیویس شد اولین تیم در تمام منطقه و تمام تیم دوم-انتخاب دولت در سال 2019 به دست آورده و لوح در این منطقه تیم در سال 2018 است. او به ثمر رساند شش touchdowns در سال 2019 از جمله سه برابر ساحل Vero در تیتان 31-30 از دست دادن اضافه کاری در Oct. 11.

آن سه touchdowns قابل توجه با توجه به دیگر تیم به ثمر رساند سه touchdowns در برابر مبارزه با سرخپوستان در طول فصل به طور منظم.

"من احساس می کنم یک بازیکن همه کاره," دیویس گفت:. "من را به یک سری از مسائل را به جدول. من قادر به اجرای توپ. گرفتن توپ و انجام آن در یک کالج سطح. من هم احساس من بزرگ مسدود کننده. من دان. من فکر می کنم آن را به خاطر من کار با خط حمله زیادی است."

6-پا-3, 235 پوند دیویس رتبه شماره 6 در TCPalm فوق العاده 11. او اعلام کرد تعهد خود را به مارشال هفته گذشته پس از دریافت پیشنهادات از Florida A&M, FAU, فورمن و گرجستان جنوبی.

کالج ها استخدام او را به بازی یک ثانیه به عقب یا تنگ پایان نقش بسته طرح خود را. با توجه به تاثیر دیویس تا به حال در تیتان دو فصل گذشته آن را آسان ببینید که چرا آنها او را دوست دارم.

"من به دنبال یک محل که در آن من می تواند کمک های اولیه," دیویس گفت:. "جایی که من نمی خواهد به اشتباه. جایی که اگر من فوتبال بازی من می توانم زندگی می کنند وجود دارد. و جایی که احساس می کند مانند یک برادری مثل خانواده."

کیگان Davis

گنج ساحل TE/FB

TCPalm سوپر 11 رتبه: 6

وزن و قد: 6 فوت 3, 235 پوند

2019 آمار/افتخارات: 6 touchdowns, TCPalm تمام-قسمت اول-تیم انتخاب FloridaHSFootball همه امور خارجه کلاس 8A دوم تیم

متعهد به: مارشال



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن