TCPalm سوپر 11: No. 10 سنت لوسی غرب سده CB هنری Pickens

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 25, 2020TCPalm اعلام کرد سالانه خ

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

TCPalm اعلام کرد سالانه خود را فوق العاده 11 لیست بالا استخدام ارشد, بازیکنان فوتبال در ساحل گنجینه. TCPalm شمارش پایین از شماره 11 به شماره 1 با دو بازیکن اعلام کرد در هر هفته است. شماره 1 بازیکن آشکار خواهد شد در پنج شنبه, جولای 26.

پورت سنت. لوسی — هنری Pickens آماده است.

آماده به نشان می دهد که او یک پرواز cornerback که می تواند حریف را بالا گیرنده از بازی.

آماده برای به چالش کشیدن سنت لوسی غرب سده را در کتاب رکورد برای اکثر interceptions در یک فصل.

آماده برای کالج ها نشان می دهد که او را بزرگ بعدی-زمان Eagles دفاعی به عقب پیوستن اخیر signees مانند دوایت Toombs (FAU) و Dre فضل (نیروی دریایی).

"او عاشق فوتبال است و او بسیار زرنگ و دانا بازیکن فوتبال" Centennial مربی جاش واتکینز گفت. "او با تکنیک به عنوان یک دفاعی به عقب. او به ارمغان می آورد تمام کسانی که در حیطه."

شاید بزرگترین یکی از کسانی که ناملموس است Picken اعتماد به نفس.

"من می خواهم به نشان می دهد یکی از بهترین DBs در منطقه اگر نه بهترین DB," او گفت:. "شما نمی تواند ترس به ضرب و شتم. شما باید اعتماد به نفس. چیزی که من میآید همیشه می گوید. Jalen رمزی هرگز ترس به ضرب و شتم. گوشه بالا می بینید در حال سست و اعتماد به نفس در این زمینه است."

و اشتباه نکنید Centennial مربیان بر این باورند Pickens می تواند بالا cornerback در این فصل است.

6-پا 165 پوند ارشد رتبه شماره 10 در TCPalm سوپر 11 خواهد بود وظیفه با سایه دیگر تیم بالای گیرنده. برخی از تیم ها باید, cornerbacks چوب به یک سمت خاص در این زمینه و پوشش هر خط برابر آنها. که نمی توان در مورد Pickens.

"ما بازی سخت گیرنده در این سال" واتکینز گفت. "ما فقط در حال رفتن به او بگویید" این خود شخص. برو قفل کردن او.' و سپس شما لازم نیست که به نگرانی در مورد او."

جای تعجب نیست که Pickens است که به دنبال به جلو به چالش.

"من آن را دوست دارم" او گفت:. "من دوست دارم که آنها به من اعتماد کن بازی که موقعیت و در نظر گرفتن که گیرنده گسترده ای از بازی. من احساس اعتماد به نفس در انجام آن است."

Pickens نشان داد چشمک می زند از آنچه که او می تواند در طول نیمه اول از فصل 2019. او یک ثبت رهگیری شد و بازی خوبی قبل از فصل خود را برش های کوتاه توسط یک سیستم تعلیق.

Pickens خارج شد در برابر لکلند در هفته 7 که یک مقام رسمی حکومت که cornerback انداخت پانچ پس از بازی چیزی Pickens, و صدمین سالگرد مربیان به شدت تکذیب کرد. عقاب به دادگاه تجدید نظر Pickens' شش بازی تعلیق اما فلوریدا دبیرستان انجمن ورزشی تایید این تصمیم به عنوان نه تیم تا به حال فیلم از این حادثه.

بیشتر: 6 سوال برای سال 2020 دبستان فصل فوتبال

"این مایه تاسف او از دست کسانی که آخرین بازی در پایان فصل و سپس حذفی بازی" واتکینز گفت. "است که در نهایت ما صدمه دیده در پایان. ما هیجان زده به او به عقب بر گردیم."

Pickens آمد به تابستان با یک کالج, ارائه, از Stetson. با وجود ایده آل قد و توانایی Pickens استخدام شده است آهسته با کمبود فیلم های دفاعی به عقب و گیرنده.

به عنوان شده است در این مورد برای بسیاری از بازیکنان در سراسر کشور هر گونه امید تحت تاثیر قرار دادن دانشگاه در طول زمستان شیوه های نقش برآب شد چرا که این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"که او صدمه دیده است," واتکینز گفت. "ما واقعا به دنبال به جلو به بهار برای او است و سپس همه این اتفاق افتاده است. او یک بازیکن. ما به دنبال به جلو به گرفتن او را برخی از فیلم است. او را بیشتر ارائه می دهد."

هنری Pickens

سنت لوسی غرب سده CB

TCPalm سوپر 11 رتبه: 10

وزن و قد: 6 فوت 165 پوند

2019 آمار/افتخارات: 1 رهگیری

بالا پیشنهاد: Stetson

آخرین مطالب