TCPalm سوپر 11: John Carroll کاتولیک QB جی آلن یک ضربه در هر زمینه

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 7, 2020TCPalm اعلام کرد سالانه خو

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

TCPalm اعلام کرد سالانه خود را فوق العاده 11 لیست بالا استخدام ارشد, بازیکنان فوتبال در ساحل گنجینه. TCPalm شمارش پایین از شماره 11 به شماره 1 با دو بازیکن اعلام کرد در هر هفته است. شماره 1 بازیکن آشکار خواهد شد در پنج شنبه, جولای 26.

فورت پیرس — جی آلن یک تصمیم دشوار در برخی از نقطه در آینده نزدیک.

جان کارول کاتولیک ارشد کارفرمایی متعهد به بازی بیس بال در دانشگاه فلوریدا است که انتظار می رود پیش نویس اولیه در 2021 لیگ اصلی بیس بال پیش نویس و تقریبا یک دوجین ارائه می دهد به بازی فوتبال کالج است.

این صدا ممکن است مانند یک رویای سناریو — و در بسیاری از راه های آن است — اما آن را نیز می آید با یک مقدار زیادی از فشار برای 17 ساله.

"من سعی می کنم به فکر کردن در مورد و یا پاسخ به برخی از آن روز به دلیل آن را به طور مداوم همان سوال" تا چه حد به تعهد من هستم؟' بعضی روزها من پاسخ دهد. برخی از روزها من در تلاش برای مقابله با" آلن گفت. "من فقط سعی می شود به طور منظم بچه.

"این بسیار سخت است. این واقعا سخت است در واقع. گوشی من به طور مداوم باد با همان سوالات است."

صرف نظر از نتیجه آلن تمایل به بازی کالج فوتبال قطعا بازی در یک نقش است.

بیشتر: جی آلن nabs اول استخدام ارائه

"من می خواهم عشق را به بازی فوتبال کالج," او گفت:. "دانستن من بیس بال ارائه می دهد پیش نویس است زودتر از فوتبال و رفتن را از طریق تمام مراحل با صدمات چیزی است که به فکر می کنم, اما من می خواهم عشق را به بازی فوتبال کالج است."

آلن رتبه شماره 7 در TCPalm فوق العاده 11, بالا دوگانه-تهدید کارفرمایی در ساحل گنجینه است و ارائه می دهد از چند FBS برنامه های از جمله نیروی هوایی, FAU, FIU و مارشال.

6-پا-1, 170-کوبنده بود فینالیست برای TCPalm همه-منطقه توهین آمیز بازیکن سال بود و به نام TCPalm همه-منطقه ورزشکار مرد سال در 2019-20.

آلن انداخت برای 1,725 متری و 14 touchdowns و با عجله برای 690 متری و هشت touchdowns پاییز گذشته. او در چهار بازی که در آن او انداخت برای حداقل 200 متری و با عجله برای 70 متری و او برای اختصاص حداقل یک گل در هر بازی.

کسانی که تعداد چشمگیر و موفقیت برای هر بازیکن. آنها چیزی متفاوت برای آلن, سه, ورزش, ستاره — او همچنین یک گارد تیم بسکتبال — که هرگز واقعا متمرکز شده بر روی یک ورزش است. برای آلن اواخر جولای سیگنال های هر دو شروع فصل فوتبال و تا پایان تابستان فصل بیس بال.

"اگر او تنها بازی فوتبال من فکر می کنم او خواهد بود یک ستاره پنج بچه که می تواند به هر گونه قدرت 5 (مدرسه) که او می خواست به" جان کارول مربی/ورزشی کارگردان میکی Groody گفت. "اگر او به انتخاب هر یک از این سه ورزش و تمرکز است که به تنهایی آن خواهد بود چیزی واقعا ترسناک است.

"پوشش نقره ای با ما بودن (به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس) است که فصل بیس بال لغو شد تا او و من انجام داده اند بیشتر روش کار با پرتاب خود را به شکل از ما تا به حال قبل از. او را برای من ارسال ویدئوها, من آنها را ویرایش کنید و نقطه به خطوط که در آن من فکر می کنم آرنج خود را باید متفاوت چیزهایی که ما روی آن کار کرده ایم. برای فوتبال ما ملاقات در زوم راه بیش از ما هرگز در طول فصل بیس بال."

Groody کار کرده است با آلن در پرتاب حرکت این offseason و تبدیل شدن به بیشتر سازگار رهگذر. آلن امیدوار است برای تبدیل شدن به بیشتر بیمار در جیب و اجازه می دهد تا همه چیز به آشکار شدن در این بازی عبور کنید.

"هر زمان که من در خارج از جیب اولین چیزی که من می خواهم به انجام است که اجرای" آلن گفت. "که نمی تواند من اولویت اول است. من باید برای نگه داشتن چشم من downfield چون زمانی که بازی می شکند وجود دارد معمولا کسی باز است."

جی آلن

جان کارول کاتولیک QB

TCPalm سوپر 11 رتبه: 7

قد و وزن: 6-پا-1, 175 پوند

2019 آمار/افتخارات: 1,725 عبور متری 14 عبور touchdowns, 690 عجله متری 8 عجله touchdowns, فینالیست برای TCPalm همه-منطقه توهین آمیز بازیکن سال FloridaHSFootball کلاس 3A همه دولت محترم ذکر TCPalm همه-منطقه ورزشکار مرد سال

بالا ارائه می دهد (به ترتیب حروف الفبا): نیروی هوایی, Coastal Carolina, FAU, FIU, گرجستان جنوبی گرجستان, دولت, مارشال



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب