شنا در طول همه گیر: چه CDC می خواهد شما را به دانستن قبل از اینکه شما آمار استخر

Jayme Deerwester ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:44 AM EDT 21 مه سال 2020به دنبال به جلو به هدف قرار دادن

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

به دنبال به جلو به هدف قرار دادن محلی استخر عمومی برای اولین بار در این تابستان ؟ آماده برای قرار دادن یک ماسک صورت خود را در حمل و نقل کردن کیسه های, اگر چه شما نمی خواهد نیاز به آن را می پوشند در آب است.

در چهارشنبه, مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری و پیشگیری از انتشار دستورالعمل جدید برای عامل استخرهای شنا در طول coronavirus بیماری همه گیر. اسناد و مدارک می رسد فقط چند روز قبل از آخر هفته روز یادبود زمانی که بسیاری از استخرهای روباز به طور معمول باز برای فصل تابستان است.

"هیچ مدرکی وجود ندارد که این ویروس است که باعث COVID-19 را می توان به مردم از طریق آب در استخرهای وان گرم و چشمه های معدنی و یا آب مناطق بازی" CDC گفت: در وب سایت خود را. "عملیات مناسب و نگهداری (از جمله ضد عفونی با کلر و برم) از این امکانات باید غیر فعال ویروس در آب است."

این آژانس گفت: "در حالی که وجود دارد این است که مداوم جامعه گسترش ویروس است که باعث COVID-19, مهم است که برای افراد به عنوان صاحبان و گردانندگان این امکانات به گام برای اطمینان از سلامت و ایمنی است."

CDC متناسب با دستورالعمل زیر نسبت به استخرهای اداره شده توسط دولت های محلی آپارتمان مجتمع مالکان انجمن مدارس و پارک های آب و ورزشگاه. دستورالعمل نیست به طور خاص درخواست برای استخرهای خصوصی و یا کسانی که توسط هتل ها و خطوط کروز و دیگر مربوط به سفر کسب و کار.

در میان CDC پیشنهادات:

ماسک تا – تا زمانی که شما شیرجه رفتن در

CDC پیشنهاد کرد که استخر اپراتور "تشویق به استفاده از پارچه پوشش صورت به عنوان امکان پذیر است" و اشاره کرد که آنها "ضروری ترین در زمانی که فاصله فیزیکی دشوار است. اما توصیه می شود که کارکنان بگویید شناگران را به پوشیدن ماسک در آب به دلیل آن را دشوار است به تنفس از طریق آنها در حالی که خیس است.

اقامت شش فوت از هم جدا و خارج از آب

آن همچنین پیشنهاد کرد که استخر اپراتورهای تغییر طرح خود را در مناطق صندلی به طوری که کاربران می توانند باقی بمانند شش فوت دور از هر کسی خارج از خانواده خود را.

در حالی که در آب شناگران نیز باید توصیه به حفظ همان فاصله از هر کسی آنها را نمی quarantining با.

CDC به آدرس نیست چه به لحاظ اجتماعی فاصله دامان شناگران اما استخر اپراتور می تواند یک صفحه از راهنمای منتشر شده توسط ایالات متحده آمریکا شنا, ورزش ملی حاکم بر بدن است که پیشنهاد محدود کردن شناگران به یک یا دو در هر کوچه و آنها شروع از پایان مقابل از استخر.

والدین باید در نظر بگیرید که آیا کودکان خود را می تواند و یا خواهد ماند شش پا را از مردم دور آنها زندگی نمی کنند ، اگر نه آنها باید آنها را به استخر.

تنها استثنا اجتماعی-فاصله قاعده CDC گفت: باید افراد درگیر با تخلیه تسهیلات در شرایط اضطراری و یا نجات یا اداره کمک های اولیه و یا CPR به یک شناگر در پریشانی.

پوشش آن سرفه

CDC دستور استخر اپراتورها برای تشویق همه کارکنان و مراجعان به شستن دست های خود و پوشش سرفه و عطسه. و در حالی که سی دی نمی نشان می دهد آموزش مراجعان به دوش گرفتن قبل از ورود به استخر این احتمال وجود دارد که استخر که در حال حاضر که قانون خواهد شد به طور فعال در اجرای آن در این تابستان.

این امکان وجود دارد که برخی از استخرها ممکن است به مسیر مخالف نگه داشتن خود را, دوش, دوش گرفتن یا رختکن خارج از محدوده برای هم بودن و گفتن مراجعان به دوش در خانه و پوشیدن لباس های شنا خود را در زیر لباس های خود را زمانی که آنها می رسند و ترک. آنچه که ایالات متحده آمریکا شنا توصیه می شود ورزشکاران در حال حاضر انجام دهد.

حفظ غالبا لمس سطوح تمیز

این دستورالعمل همچنین تشویق استخر کارکنان به طور منظم ضد عفونی اغلب لمس سطوح بر روی عرشه استخر و در رختکن از جمله:

  • استخر نردبان دستگیره
  • آب اسلاید
  • سالن و صندلی عرشه
  • کابینت آشپزخانه
  • استخر رشته فرنگی
  • Kickboards
  • دستگیره درب در رختکن و دستشویی
  • دوش
  • شستن دست ها در ایستگاه های
  • پوشک-ایستگاه تغییر

برای استخر امکانات که ارائه حوله به مراجعان CDC توصیه شستشو در گرمترین مناسب دمای آب و اجازه می دهد آنها را به طور کامل خشک کنید. همچنین پیشنهاد تدوین یک سیستم به طوری که مبلمان و تجهیزات استخر و دیگر موارد ضد عفونی قبل از اینکه با توجه به کاربر بعدی و جداگانه نگهداری می شوند از آنهایی که هنوز تمیز شده است.

CDC همچنین توصیه می شود بدون لمس سطل زباله.

آیا به اشتراک گذاشتن عینک و دیگر دنده

شرکت های تجهیزات استخر که لمس صورت و دشوار است برای ضد عفونی کردن – مانند عینک و snorkels – باید دلسرد حتی در میان کاربران از همان خانواده است. هر دنده دیگر نباید با مردم از خارج خانه خود را.

سوت نمی توان تنها هشدارهای شما شنیدن

CDC توصیه می شود که استخر کارکنان با استفاده از سیستم آدرس عمومی و تسهیلات به حساب های رسانه های اجتماعی به طور منظم پخش اطلاعیه در مورد چگونه برای جلوگیری از گسترش ویروس.

چه کسی مسئول اجرای این همه ؟

تعهد به اجرای این دستورالعمل را تا حد زیادی در نجات غریق و بر روی عرشه کارکنان و مدیران خود را. CDC توصیه استخر مدیران به ترتیب وظیفه برنامه به طوری که کارکنان که به طور جدی نمی حراست توان به نظارت بر استفاده از پوشش شستن دست و اجتماعی فاصله شیوه های.

'بهداشت جدید لوکس': چگونه کشتی کروز طراحی تکامل می تواند به بخش در برابر شیوع بیماری

اگر کسی بیمار شود یا آزمایش مثبت برای COVID-19?

عمومی, استخر, اپراتورها باید یک طرح برای منزوی کردن کارکنان و یا مشتریان با علائم مانند سرفه و تنگی نفس و تب و حمل و نقل آنها را به خانه های خود و یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در صورت نیاز.

حداقل یک نفر باید تعیین شده به عنوان COVID-19 نقطه تماس. که فرد باید پاسخ به تمام ویروس های مربوط به, و همه کارکنان باید بدانید که چگونه برای رسیدن به آن شخص است.

محلی مقامات بهداشتی نیز باید بلافاصله مطلع از هر COVID-19 موارد و کارکنان و مراجعان باید اطلاع از قرار گرفتن در معرض بالقوه در درون مرزهای قانون آمریکایی های معلول.

هر کارمند و یا حامی که آزمایش مثبت برای COVID-19 نمایش علائم بوده یا اطراف کسی با این بیماری در دو هفته گذشته نباید وارد این تسهیلات تا آنها با خیال راحت به پایان رسید خود را 14 روز انزوا.

وزن آیا برای سفر در تابستان امسال ؟ آنچه که در نظر بگیرید قبل از اینکه شما به جاده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب