دلبرها کسی که شام میخورد صاحب ریک نی فایل برای اجرا به فورت پیرس شهردار

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:49 PM EDT Jun 12, 2020فورت پیرس — با استناد به یک نیاز به تغیی

توسط ABTINNEWS در 24 خرداد 1399

فورت پیرس — با استناد به یک نیاز به تغییر در شهر رهبری و عدم اعتماد در اداره پلیس تاجر ریک نی می پیوندد به شدت مسابقه رقابت برای شهردار.

"من در مورد تغییر و برگزاری کسانی که در قدرت مسئول عمل خود" نی 61 گفت.

پیوستن نی در مسابقه برای سرنگون شهردار لیندا هادسون در حال کارگزار املاک و مستغلات دانا, Benton, 61; مربی James Mason, 68; و سیاسی تازه واردان هارولد Arbury سوم و آلونزو Watkins.

نامزد با اکثریت آرا در سمت شهردار مسابقه در اولیه برنده صندلی. اگر نامزد دریافت اکثریت آراء پس از آن دو نامزد با بیشترین آرا را در انتخابات عمومی ،

مسابقه باز است به همه ساکنان شهر ثبت نام برای رای دادن.

پلاریزه رقم در شهرستان, سیاست, نی اغلب با استفاده از علامت خود را در خارج از رستوران دلبرها کسی که شام میخورد به انتقاد هادسون رئیس پلیس دایان Hobley-Burney و هر شهرستان رهبر او احساس نمی کند که این شهر بهترین بهره در قلب است.

"من نمی گویند چیست همه چیز در مورد شهر ما" نی گفت. "من دوست دارم شهر ما. این خانه من است. من گفتم: معنی همه چیز در مورد ما رهبری است. نابرابری ثروت در این شهرستان کاملا وحشتناک. وجود مناطق در شهرستان که در آن مردم زندگی می کنند 10 ، 000 دلار در سال است که به سادگی نمی باید بود."

بیشتر: 2020 انتخابات: این نامزد در حال اجرا برای دفتر نمایندگی شهرستان سنت لوسی

بیشتر: St. Lucie شهرستان صورتحساب McCulley خدمات دریایی $22,612 برای طوفان دوریان تلاش های امدادی

نی برنده طرح دعوی در دادگاه فدرال این سال برابر کمیسر شهر Jeremiah Johnson پس از جانسون در سال گذشته مسدود شده در حساب توییتر خود را برای رستوران دلبرها کسی که شام میخورد. نی برنده 480 $در هزینه فایل طرح دعوی در دادگاه.

"هرگز در مورد پول" نی گفت. "آن را در مورد ما متمم اول قانون اساسی حق به آدرس ما مقامات منتخب."

نی گفت که او در حال اجرا است چرا که او احساس می کند این شهر نادیده گرفته شده است ساکنان در شمال غربی فورت پیرس از نظر ایجاد شغل و زیرساخت ها است.

"نگاهی به جاده ها در فورت پیرس. ما بدترین جاده ها در هر نقطه در شهرستان" نی گفت. "اگر شما جلویی کار بر روی اتومبیل شما هرگز اجرا خواهد شد از کسب و کار در فورت پیرس."

اگر انتخاب نی گفت: او را برای رای دادن پول بیشتر به تعمیر جاده ها در شمال غربی فورت پیرس و از شهر کمیسیون به درخواست شهرستان مدیر نیک Mimms به آتش رئیس پلیس.

نی گفت که او تا اعتماد از دست رفته در رئیس توانایی برای انجام کار خود را.

"روحیه کم است و ما افسران در حال ترک کار برای دیگر ادارات پلیس" نی گفت.

نی ستیز رابطه با Hobley-Burney است که به خوبی مستند شده است.

در سال 2016 Hobley-Burney به حالت تعلیق در آمد پنج روز و قرار داده شده در 90 روز مشروط. تحقیقات توسط شهر منابع انسانی در بر داشت رئیس راپر کرده بود در تماس با نی هنگامی که او مواجه او پس از یادگیری او نشان داده بود پسرش تصویر به اعضای عمومی.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن