دلبرها کسی که شام میخورد تغذیه افراد مبتلا به کروناویروس با کمک از NAACP, $10,000 اعطای

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:14 PM EDT Apr 17, 2020فورت پیرس — بیش از 1000 وعده های غذایی ب

توسط ABTINNEWS در 31 فروردین 1399

فورت پیرس — بیش از 1000 وعده های غذایی به خارج صادر شد پنج شنبه در مامانی, کسی که شام میخورد بسیاری از کسانی که از دست داده اند شغل خود را به دلیل گسترش coronavirus.

جان و سوزان پری امنای C. V. پری بنیاد اهدا $10,000 به سنت لوسی فصل شهرستان از NAACP به ارائه وعده های غذایی برای هر کسی که می خواست یکی.

وعده های غذایی در دسترس خواهد بود برای منظقه وانت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر روز سه شنبه پنج شنبه ها و شنبه ها در رستوران 2625 S. U. s. 1 رانندگان باید با استفاده از افرا, خیابان ورودی.

بیشتر: Coronavirus نیروهای حیوانات-کنترل تغییرات در سنت لوسی شهرستان: هیچ وانت از strays پارس سگ

زمانی که Daneca رایت شنیده ام از سادگی او گفت: او بسته بندی شده او SUV با مردم به عنوان بسیاری از او می تواند پیدا کنید.

"من فکر می کنم این بسیار مهم است زیرا بسیاری از مردم از جمله خود من که تا به حال ما ساعت قطع و یا کار ندارد و این کمک می کند تا ما را به استفاده از پول ما مجبور به پرداخت صورتحساب و ما می توانیم با استفاده از این برای خوراک خانواده های ما" رایت گفت که تا به حال هشت نفر همه با پوشیدن ماسک در SUV و همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده.

جان پری گفت که او انتخاب دلبرها چون صاحب ریک نی در حال حاضر تغذیه مردم به صورت رایگان.

"من می توانید به فروشگاه و خرید هر چیزی که من می خواهم, اما وجود دارد بسیاری از مردم در جامعه که نمی تواند" پری گفت.

"من فکر کردم:" چه کسی می تواند به من اعتماد کند؟' تصمیم گرفتم که من می توانید اعتماد یک مرد است که در حال حاضر تغذیه مردم خود نیکل" پری گفت. "من می دانستم که من می تواند اعتماد NAACP مدیره به استفاده از پول که به عنوان در نظر گرفته شده."

بیشتر: پورت سنت لوسی میزبان دو راهپیمایی جمعه به افتخار بهداشت و درمان کارگران مبارزه با کروناویروس

نی گفت: او را برداشت پنج شنبه و شنبه برای مواد غذایی جالب پس نه به جنگ سنت لوسی مدرسه منطقه وعده غذایی giveawys, دوشنبه, چهارشنبه و جمعه.

"مردم در حال صدمه زدن و گرسنه و آنها را به مرگ می ترسم" گفت: نی که شناخته شده است برای استفاده از این رستوران ثبت نام به پست التهابی پیام در مورد مقامات شهرستان. "وجود دارد اما به لطف خدا رفتن I."

در خارج از رستوران NAACP رئیس جمهور جرج کالینز به کارگردانی ترافیک و زمان سفارشات: همبرگر با سیب زمینی سرخ کرده یا پنکیک با بیکن و تخم مرغ.

"وعده های غذایی این معنی وجود دارد کمتر چیزی برای مردم به نگرانی در مورد" کالینز گفت.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن