'Surfer شناس' FGCU گراد ماسک آنه توسط نیویورک تایمز اسمیتسونین موزه

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 PM EDT 21 مه سال 2020این خواهد بود هنرمند دیوید شپرد سا

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

این خواهد بود هنرمند دیوید شپرد سال است.

این FGCU گراد قرار بود به توقف از خود horticulturist روز کار در اوآهو را لیون باغ و تمرکز بر گرفتن نفیس خود را با دست کشیده گیاه شناسی نساجی قطعات در مقابل ،

هنر نمایشگاه و جشنواره ملی نشان می دهد – او به آمار به عنوان بسیاری از آنها را به عنوان او می تواند امید گرفتن قرار گرفتن در معرض خود را برای چاپ پارچه و آلوها پیراهن پیچیده الگو با دست کشیده بومی هاوایی گیاهان.

پس از آن آمد COVID-19.

"من تمام شده بود را در این سال گفت:" شپرد "توسط فقط رفتن به هر صورتی که من می توانم از فکر می کنم. وجود دارد واقعا یکی از بزرگ آینده Merrie پادشاه و من انتظار داشتم که من را وادار نوع کشف شده اما سقوط کرد که از طریق همراه با هر چیز دیگری – درست زمانی که من تا به حال بدست صدها (قطعه) از موجودی و من فکر کردم " من شلیک کنید.'"

اما با وجود تمام این رویداد بسته شدن درب دیگری باز به لطف داستان نیویورک تایمز قرار داده است که شپرد در مقابل اخبار غول پیکر چند میلیون عضو مخاطبان است.

ماسک مراقبت: چگونه برای تمیز کردن استفاده مجدد یا هک coronavirus ماسک

در قطعه خود را در اسمیتسونیان تلاش برای همه گیر آثار نویسنده مرد Trebay توضیح داد: "چند ملیتی کالاهای لوکس برچسب منحرف خود را در خطوط مونتاژ به تولید تجهیزات حفاظت شخصی. ارجمند Savile Row خیاط کردم به این عمل می کنند و بنابراین بیش از حد انجام یک جوان surfer شناس در هاوایی, David شپرد که بند دار نقاشی خط از گیاهان بومی تبدیل بهداشت عمومی ضرورت به یک paean به یک زیست کره است که در حال حاضر احساس می کند بیشتر شوم از دوستانه."

موزه ایده بود که بسیج یک "واکنش سریع جمع آوری نیروی کار به جمع آوری آثار مرتبط با این بیماری همه گیر" Trebay نوشت: "Hazmat, لباس, ماسک, فروشگاه-بسته شدن آگهی — و گرفتن تاریخچه آن را به عنوان گستراند."

که چگونه آنها را در بر داشت شپرد کار برجسته در سه پنل تصویر در بالای صفحه بود که میخاستم در آن "ویراستاران' میدارد."

که همه نوع نرم ضربه از دست رفته بر روی تمام کسانی که در جشنواره شپرد گفت.

هنگامی که ایالت هاوایی موظف ماسک-پوشیدن در فروشگاه های مواد غذایی, او تا به حال یک a-ha لحظه در حالی که صحبت کردن با برخی از زنان که خود را به نوبه خود طرح های پوشیدنی به هنر است.

"آنها در ابتدا واقعا چرا همه کسب و کار خود را تا به حال زمین را متوقف کند, به طوری که آنها شروع به ساخت ماسک," او گفت:. آنها از او خواست اگر او علاقه مند می شود در آن غلغله.

"من تا به حال مقدار زیادی از پارچه چپ بیش از من پیراهن بنابراین من گفت:" آره بیایید آن را امتحان کنید.' و آن را از وجود دارد," او گفت:. "آن بوده است من فضل صرفه جویی در."

$15 100% پنبه نقاب محافظ صورت در خط با قوی زیست محیطی احساسات. بر خلاف کاغذی یکبار مصرف ماسک که همه بیش از حد اغلب در باد سطل زباله (یا پنبه ای در پارکینگ) شپرد ماسک می تواند شسته شده و دوباره استفاده می شود.

که پایداری است که در نگه داشتن با عشق خود را از محیط زیست اشاره FGCU گالری های هنری مدیر Anica Sturdivant. "زمانی که یک هنرمند می تواند احساسات هم مانند دیوید انجام داده و سپس شما می دانید که شما یک ترکیب برنده است."

به عنوان یک دانش آموز در مدرسه ادیسون پارک ابتدایی شپرد از روی علاقه به یاد پنجم-کلاس گیاهشناسی سفرهای اطراف ادیسون و مستغلات و McGregor بلوار با بسیار دوست داشتنی, معلم علوم, زن و شوهر, دکتر و خانم میلر. شپرد خانواده نقل مکان کرد به الوا زمانی که او یک نوجوان بود که بیشتر و عمیقتر مورد علاقه خود را در سیستم های طبیعی.

"روستایی زندگی من خارج باغبانی کاوش بلوط زنده کاج فلیتوودز و رومینگ محلی مراتع" شپرد گفت: News-Press در سال 2018 است. "که در آن باغبانی و گیاه شناسی اشکال واقعا ریشه گرفت."

پس از کار کردن برای خدمات پارک های ملی در مولوکای و ملی گرمسیری باغ گیاه شناسی در کائوآئی شپرد در حال حاضر یک horticulturist با لیون باغ بخشی از دانشگاه هاوایی در Manoa در هونولولو در جزیره اوآهو. نادر و در خطر انقراض گیاهان که اطراف او هستند الهام بخش برای هنر خود.

"با وجود آن نسبت اندازه کوچک و هاوایی به یک چهارم از گونه های در معرض تهدید و خطر انقراض گونه های لیست او گفت:" در سال 2018 ، "(و) این باعث می شود هاوایی منحصر به فرد و مهم سایت برای حفاظت کار" کار است که الهام بخش و اطلاع هنر خود را و بالعکس.

Sturdivant که سرپرستی یک سال 2018 نشان می دهد شامل شپرد و فورت مایرز هنرمند مگان کیسینجر گفت شپرد گسترش به ماسک به نظر می رسد یک تکامل طبیعی.

"من تعجب شده است که مد را ترکیب ماسک به couture," او نوشت: در یک ایمیل. "تبریک به دیوید برای خود کارآفرینی فراست. اولین موفقیت آوردن احساسات خود را از زیست شناسی و طراحی با هم. او پس از آن موفقیت های ساخت از خود انعطاف پذیری در چشم انداز و برنامه است."

دیوید شپرد ماسک

$15. ساخته شده در هاوایی از 100 ٪ پنبه با دست کشیده بومی هاوایی کارخانه پارچه چاپ با استفاده از اولسن الگوی جیب برای تعویض فیلتر درج و یک اسلات برای یک insertable سیم پل بینی. موجود در هفت رنگ/پارچه تغییرات. سفارش آنلاین: https://www.davidshepardhawaii.com/masks/face-masks



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن