دیوان عدالت اموزش Bader Ginsburg بستری مبتلا به عفونت

ریچارد ولف ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:45 PM EDT Jul 14, 2020واشنگتن – دادگاه عالی دانشیار عدالت اموز

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

واشنگتن – دادگاه عالی دانشیار عدالت اموزش Bader Ginsburg بود بستری در بیمارستان سه شنبه برای درمان عفونت ممکن است مارک آخرین موضوع پزشکی برای چهار بازمانده سرطان.

Ginsburg, 87, دادگاه قدیمی ترین عدالت با تجربه و تب و لرز دوشنبه شب و تحت درمان قرار گرفت در Sibley یادبود بیمارستان در پایتخت کشور است. روز سه شنبه او تحت یک روش آندوسکوپی در بیمارستان جانز هاپکینز در بالتیمور به تمیز کردن مجرای صفرا استنت که درج شده بود در ماه اوت گذشته دادگاه اعلام کرد.

اعلام این خبر گفت: Ginsburg باقی خواهد ماند در دانشگاه جانز هاپکینز برای چند روز به صورت داخل وریدی آنتی بیوتیک درمان بود اما "استراحت راحت است."

Ginsburg سلامت به موضوع مطرح شده از بهت و حیرت در میان دادگاه-مراقب برای سال و بیشتر از آن به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دوره اول تساوی ، اگر او مجبور به ترک دادگاه در طول دولت های جمهوری خواه کنترل مجلس سنا می توانید سعی کنید به جای او به سرعت و تحکیم دادگاه اکثریت محافظه شاید در دهه های آینده.

در اواخر بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من آرزو می کنم او بهترین است. او در واقع به من برخی از احکام."

بیشتر: سال از تعجب دیوان عالی کشور احکام نشان می دهد که تاثیر قاضی جان رابرتز

Ginsburg تا به حال چندین حوادث بهداشت قدمت آن به سال 1999 از جمله کولورکتال پانکراس و سرطان ریه است. او به سرطان ریه تشخیص داده شد در ماه دسامبر 2018 و او تا به حال یک دوم تقلا سرطان لوزالمعده در ماه اوت گذشته.

هدف قرار دادن جاده: پس از سرطان دادگاه عالی اموزش Bader Ginsburg بازدید از جاده به اثبات نشاط-و طول عمر

هنوز هم او را نگه داشته است تا با دادگاه از جمله در مه را تلفنی شفاهی برگزار می شود از راه دور به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. او پیوست یک چنین بحث از بیمارستان جانز هاپکینز که در آن او دوره نقاهت بعد از کوله سیستیت حاد یک خوش خیم کیسه صفرا بیماری است.

پس از آن بستری دادگاه اعلام کرد که او باز خواهد گشت برای پیگیری سرپایی بازديد و در نهایت دارای سنگ کیسه صفرا برداشته می شود.

Ginsburg نامزد دریافت جایزه بود به نیمکت توسط رئیس جمهور بیل کلینتون در سال 1993 و در حال حاضر دوم در طول خدمت در میان جاری قضات در پشت دانشیار عدالت کلارنس توماس.

دادگاه 5-4 محافظه کار اکثریت است که می تواند گسترش یافته اگر او بودند به جای یک جمهوری خواه رئیس جمهور و مجلس سنا. اگر دموکرات ها برنده کاخ سفید یا سنا در ماه نوامبر که تغییر معادله است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن