دانش آموزان در حال انجام همه چیز’: IRSC حرکت پرستاری clinicals آنلاین به دلیل COVID-19

تی سی | No comments

فورت پیرس — دانشجویان پرستاری در رودخانه هند کالج ایالتی در حال تعامل با خود را “بيمار” کمی متفاوت این روزها.

در طول مطالعه بالینی — یا کارورزی — دانشجویان “کلیک” و “عبور” داروها به بیماران خود را, همچنین شناخته شده به عنوان آواتار از طریق یک شبیه سازی آنلاین پلت فرم v-بنیادی.

برخی از دانش آموزان در تعامل با آواتار در حالی که دیگران با استفاده از آشکار مطالعات موردی که در آن بازیگران بازی کردن حالات مختلف گفت: پاتریشیا “پتی” Gagliano, IRSC دستیار دانشکده پرستاری .

“این بسیار سرد” Gagliano گفت.

با مدارس بسته چون از رمان coronavirus IRSC پرستاری برنامه مجبور شد به محوری برای آموزش آنلاین ارائه مجازی و شبیه سازی به جای فرد clinicals.

با وجود این تغییر به آنلاین یادگیری دانش آموزان در حال تجربه بسیار مشابه در روز به طور معمول در فرد مطالعه بالینی در یک بیمارستان محلی یا مرکز پزشکی Gagliano گفت.

بیشتر: Coronavirus: Indian River State College تعویق مارس 24 ریاست جمهوری جستجو در جلسه کمیته

شب قبل از اینکه دانش آموزان به شرح زیر دریافت به روز انتساب. آنها انتظار می رود برای شروع در حدود 6 صبح زمانی که آنها نگاه کردن بیمار خود را با یک عضو هیات علمی به ایجاد یک طرح مراقبت و صرف روز مراقبت از بیمار است.

در پایان از دانش آموزان و اعضای هیات علمی انتخاب, بررسی یک دانشجويان تصمیمات و اقدامات ایمنی و برنامه ریزی برای مراقبت از بیمار است.

هر چند آموزش آنلاین و برخی از شبیه سازی مجازی در حال حاضر در محل برای دانشجویان پرستاری در IRSC کالج افزایش خود را آنلاین ارائه شده برای اطمینان از دانش آموزان باقی مانده در مسیر فارغ التحصیل و ملاقات با صلاحيت و یا معیار های مورد نیاز برای حرکت رو به جلو در مطالعات خود Gagliano گفت.

به طور معمول دانش آموزان باید تعداد مشخصی از یک ساعت به دیدار فلوریدا مدیره پرستاری مورد نیاز, او گفت:. اما به دلیل همه گیر مجازی و شبیه سازی فعالیت های در حال حاضر پذیرفته Gagliano گفت.

بیشتر: Indian River State College می خواهد رئیس جمهور جدید به قهرمان تنوع ایجاد جامعه روابط

مزایای غیر منتظره

برای هدر Brigance یک دانشیار در برنامه پرستاری آنلاین بالینی شبیه سازی باید تقویت توانایی دانش آموزان به تفکر انتقادی و مستقل عمل می کنند.

در حالی که در clinicals دانش آموزان دست در توانایی های محدود به قوانین تسهیلات Brigance گفت. تصمیم گیری برای مثال بیشتر مشاهدهای.

در یک شبیه سازی مجازی دانش آموزان “انجام همه چیز را,” او گفت:. “آنها در حال آنهایی که تصمیم گیری به اداره دارو و یا تماس با دکتر. من پیش بینی این چرخش مثبت اما دانش آموزان احساس قدرت توسط این” Brigance گفت.

برای دانشجوی پرستاری آنجلا راموس هیچ چیز در مقایسه با تعامل با بیمار و تمرین مجموعه ای از مهارت های دست اول. اما برای 36 سال است که انتظار می رود فارغ التحصیل خالص بهار “به نظر من مثبت برای هر دو طرف از آن است.

برای یک, مجازی شبیه سازی شده “ترس جنبه ای از دانشجو بودن” راموس گفت.

بیشتر: Indian River State College جمهور ادوین مسی خواهد بود یک عمل سخت به دنبال’

در یک محیط بیمارستان, دانش آموزان اغلب نگران نباشید اگر آنها در حال انجام کاری اشتباه, او گفت:. آموزش مجازی است کمک به دانش آموزان رسمیت شناختن چیزهایی که “ما ممکن است در یک محیط بالینی (و) به ما اعتماد به نفس بیشتری از آنجا که ما نمی خواهد به طور بالقوه آسیب رساندن به بيماران است.”

مجازی و شبیه سازی نیز می توانید کمک مالی به دانش آموزان این فرصت را به کار با چندین بیماران و تشخیص یک روز او گفت که می تواند کمک به گسترش دانش آموزان دامنه و دانش است.

یک “رویکرد ترکیبی” به آموزش پرستاری, راموس گفت: خواهد بود واقعا جالب است.

حرکت رو به جلو استفاده از مجازی و شبیه سازی به نظر می رسد به احتمال زیاد به دلیل نتایج مثبت اعضای هیات علمی و دانشجویان در حال دیدن از آن در حال حاضر Brigance گفت.

“من در واقع فکر می کنم که این زمان ممکن است تغییر حداقل تا حدودی چشم انداز ما در چگونه ما clinicals,” او گفت:. “من فکر می کنم ما شروع به استفاده از شبیه سازی.”

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>